רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2013

המלחמות בין ארגוני ה'הצלה' גורמים לרצח

מאת עד לרצח

המלחמות בין אירגוני הצלה השונים לצערנו מגיע גם שנהרגים אנשים. קיבלתי אמש מכתב מצמרר איך הרגו אשה צעירה בבני ברק על סמך המלחמות בין ההצלה. וכך תוכן המכתב:

בס"ד י' אב תשע"ג 17/7/13 בהאזנה למירס מד"א - הצלה גוש דן סביב השעה 17:30, התקבל דיווח על מחוסר הכרה ברח' בן פתחיה 12 בבני ברק, ר' חיים שזורי ור' יצחק חג'בי כונני מד"א הצלה גוש דן דיווחו יציאה מקרוב, ואכן הגיעו לאחר כדקה. אני יצאתי מרחוב הרא"ה פינת ירושלים, בהגיעי למקום שמעתי במירס, שאין צורך להמשיך למקום. לפתע אני רואה את פיני וולף מנכ"ל רחם וכן את יהודה זיסו מתנדב איחוד הצלה, אשר מעבירים את המחוסרת הכרה מכיסא לאלונקה וישר לאמבולנס רחם! עיני ראו ולא זר!! למחוסרת לא חובר חמצן/אמבו! ככה ישר לאמבולנס של רחם! לפתע שזורי עולה במירס ומדווח: 'אני בבן פתחיה, ופיני וולף לא נותן לגשת לחולה שנושמת נשימות אגונאליות... וכן הוריד אותה לאמבולנס שלו ללא אמבו או חמצן. (ובסערת רגשות הוסיף)

כך פועלים רוצחי איחוד הצלה בראשות פיני וולף.' האמבולנס התחיל בנסיעה כמאה מטר, כשלפתע אנו שומעים במירס של איחוד הצלה (כונן שלהם עמד קרוב) אני מתחיל בהחייאה בתוך האמבולנס ברח' חתם סופר, אני צריך עזרה (כך בערך נשמע הדיווח) שזורי וחג'בי וכן ח.רוטר כונן ירקון ניגשו בכדי לסייע בהחייאה, אך נענו בשלילה ע"י פיני וולף וכונני איחוד הצלה... גם זה דווח במירס גוש דן. לאחר מכן שמעתי משזורי שהיה בכתובת למעלה, ששמע את וולף אומר/מצווה לבת המחוסרת, לבטל את מד"א, 'כי אמא שלה בהכרה מלאה(!), והוא מתחיל בפינוי מיידי לבי"ח. במד"א יש ההקלטה של הזמנת האמבולנס, וכן את הביטול. לצערינו, לאחר כשעתיים שמענו שהגב' המחוסרת היא הרבנית שרה שפירא ע"ה... וכל מילה נוספת מיותרת!! החותם בכאב, יחזקאל גולדרייך מתנדב מד"א - הצלה גוש דן אשר נוכח בחצי מהאירוע המצער. (את שאר הפרטים אספתי משזורי וח.רוטר)

החותם: עד לרצח

6 תגובות:

  1. זה לא נורא. היא לא היתה אישה חשובה. הכבוד שלנו יותר חשוב.

    השבמחק
  2. אנחנו מדברים על אידיאולוגיה ואתה מדבר על הצלת נפשות?

    השבמחק
  3. אינני יודע אם מה שאמרת הוא נכון או לא כי לא הייתי עד לאירוע.
    אם זה נכון חובה עליך לגשת לכל הגופים האפשריים ובכללם לגופים משפטיים, גם לעורך דין וגם לרבנים כי מדובר בהצלת חיי אדם רבים.
    אל תנוח ואל תשקוט.

    השבמחק
  4. אין מילים.............
    מצמרר שמשחקי הכבוד והכסף הגיעו למצב מזעזע כל- כך.

    נמאס מה"עסקנים" וה"דאגנים" שהורסים ומחריבים כל חלקה טובה

    השבמחק
  5. יצאו עיניכם!!!! אמבולנס רחם הטןבים מכולם

    השבמחק
  6. אין על רחם אני לא מבין מה צריך את מדא בבני ברק שיש לנו כזה ארגון כאן עם אנשים מלאכים וידועים כמקצועיים במיוחד מה יש לחפש במדא אין שם לא את המקצועיות וחוץ מזה שיש שם בעיות צניעות ושה' ישמור מה שקורה שם אני לא מבין מה יש לחרדים להתנדב שם מה יש להם שם חוץ מפריצות אנחנו רוצים את בני ברק נקיה ללא השקוצים שמדא שולח לנו כאן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.