רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2013

מאת ש"סניק

בהמשך לחשיפה אמש, מסתבר שמדובר רק בקצה הקרחון וכי ההפיכה הספרדית בבני ברק נמצאת רגע לפני התפרצות.
התושבים זועמים על היו״ר אריה דרעי שאוטם את אוזנו ולא יורד לשטח לשמוע את רחש הציבור ומקשיב רק לגורם אינטרסנטי שלוחש על אוזנו כבר שנים. הוא לא מקשיב לאף אחד ומתעלם מההישגים האפסיים והתלונות הרבות על דדון ושותפיו ומסרב לרענן את השורות.
רבנים ספרדים בכירים זועמים על היו״ר החדש - ישן: ״אנו רוצים לדבר איתו על המצב בעיר והוא מתחמק. קראנו לו להגיע והוא מסרב. אם לא תהיה הידברות מיידית ישירות מולו וציות לרבנים, תקום כאן מפלגת בני תורה ספרדים שתישמע באמת לדעת תורה ותחולל את המהפך בבני ברק״.
עסקנים מקומיים כבר הכינו את הקרקע וממתינים להוראת הרבנים. ״בני ברק היא לא עפולה״ הם מבהירים. ״זו עיר שכולה בני תורה ואברכים שלא מזדהים עם הנציגים הברבארים שיושבים בחוסר מעש כבר 2 קדנציות ומסדרים ג׳ובים לנכדות של חלק מרבני העיר. ודווקא את האנשים היחידים שכן עשו לטובת התושבים - הם מנסים להזיז מהדרך בברוטאליות ובגסות. וההפתעה! כמה מגדולי האומה הספרדיים בב״ב נתנו לנו אור ירוק לצאת לדרך ואנו אף מגובים כלכלית.
בבני ברק הפעם יתקיימו בחירות ואנו נגרוף 3 מנדטים מש״ס למועצת העיר. נחזיר הביתה גם את מצביעי ק״ד שלא ראו בש״ס המקומית את המודל המתאים לבני תורה״.

תגובה 1:

  1. אוי לו למי שירים ראשו ויחציף ברב אריה דרעי שליט"א. הרב אריה דרעי שליט"א שלט בכם, שולט בכם וישלוט בכם (וגם במרן דרך אגב). כופו ראשיכם הקטנים לפני הדר עוזו, חגבים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.