רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2013

הסטודנטים מתייצבים לימין בני הישיבות

הם לא הסתפקו רק בניצחון ששי פירון לא היה שם הם אף תלו 'הצהרה' שבה הביעו בצורה הכי ברורה את עמדתם בענין בני הישיבות

12 תגובות:

  1. היום ראיתי חוברות שפורסמו בבתי הכנסת , החרדים מתנגדים לגיוס ללא קשר ללימוד תורה אלא כי הם נגד המדינה , ולכן החרדים שמדברים בשם התורה הם משקרים , והם רק רוצים לקבל בלי לתת , כי הרי הם לא חייבים כלום למדינה , כנאמר בדברי הקנאים נגד המדינה , ולכן מי שמשקר ומורח זה החרדים ולא הממשלה .
    והסטודנטים הם הפוסחים על שני הסעיפים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוסחים על שני הסעיפים הם אלו החושבים שתורת ה' וכפירת הרצל יכולים ללכת ביחד ואידך זיל גמור. אי אפשר פשוט למחוק חלקים מהתורה, זה פשוט לא ילך אם ה' הוא האלוקים לכו אחריו ואם הבעל הוא האלוהים לכו אחריו. די לפשיטת הטלפיים הצבועה לאמור "דתי" אני ולהלחם נגד כל דבר שבקדושה. (אגב אולי לא שמעת על כך אך יש ספר נפלא בשם "שולחן ערוך" שמסביר היטב מה מותר ומה אסור לעשות..)

      מחק
    2. מי שחושב שהרצל היה יכול להקים מדינה ללא שהבורא עורר אותו הוא הכופר.
      מה לעשות שהרבנים לא רצו לשמוע כשהבורא עורר אותם לבנות את ארץ ישראל.
      עיין ערך עקיבא יוסף שלזינגר.

      מחק
    3. זוהי דמגוגיה לשמה גם היטלר לא יכל לרצוח יהודים בלי שה' עורר אותו וגם פרעה וטיטוס וזה לא הופך אותם לצדיקים או את מעשיהם לטובים. כל דבר בעולם נהיה ברצון ה' (אין אדם נוקף את אצבעו מלמטה, אלא אם כן מכריזין עליו מלמעלה) אך אין זה אומר שעלינו להסכים לזה וודאי שלא לתמוך בזה אלא להתפלל ולנסות לבטל את רע הגזירה. אלו יסודות פשוטים ביהדות. כל אחד שלמד מעט אמונה יודע אותם, טיעוני הד"ל הם הזויים ודמגוגיים.

      מחק
    4. אתה לא מבין כלום בהנהגת הבורא .
      לבנות את ארץ ישראל זה לא גזירה רעה , ליישב את ארץ ישראל זה לא גזירה רעה , ואם הם בנו את ארץ ישראל ברור שרצון הבורא להביא את היהודים לארץ ישראל ולא להילחם נגד רצון הבורא , ולא להתפלל לבטל את רצון הבורא , אלא לעשות חשבון נפש למה באמת הבורא לא רצה שהחרדים יבנו , וכנראה שהחרדים לא מסוגלים לבנות את ארץ ישראל היות ואין להם את התכונות הטובות שהיה להם. ומי שחושב שלבנות את ארץ ישראל זו גזירה רעה הוא אדיוט וחבל על הויכוח.

      מחק
    5. עוד נקודה
      הקב"ה לא עורר את היטלר להרע לעם ישראל אלא המעשים הרעים של עם ישראל העלו קיטרוג להרע לעם ישראל והקב"ה הסכים להם .
      אבל לבנות את ארץ ישראל שום מקטרג לא מעלה בדעתו לעלות לקטרג לפני השם יתברך , היות ולבנות זה טוב ולא רע והמקטרגים לא מבקשים דברים טובים אלא רעים ,ולכן המקטרגים מנסים למנוע את עלית עם ישראל לארץ ישראל , והם משתשמשים בקנאים למנוע את עלית היהודים לארץ ישראל, והיות והמציאות היא שעם ישראל עולה לארץ ישראל וברור שעליה לארץ ישראל זה דבר חיובי (ומי שחושב שזה שלילי אין לי מה לדבר איתו כי הוא כופר ורשע גמור) סימן שזה רצון הבורא , ולא מטעם קיטרוג של הרע , אלא אף המקטרגים , הקב"ה דוחה אותם ומעלה את עם ישראל לארץ ישראל.
      לכן כל הדמיון בין היטלר לציונים מראה כמה לא מבינים בהנהגת הבורא ואפשר לומר מילים מפוצצות בלי שמבינים בכלל על מה שמדברים.
      הקב"ה לא מעורר רע רק טוב , אם זוכים מקבלים את הטוב ואם לא זוכים מקבלים את הרע שהמקטרגים רוצים לעשות , והיות והקב"ה עשה כל כך הרבה ניסים בארץ ישראל ועזר לבנות , זה מראה שזה רצונו יתברך שנעלה לארץ ישראל כי הוא רוצה לגאול את עם ישראל , כי כל כך הרבה ניסים לא מגיעים מצד המקטרגים , אלא על אף המקטרגים , הקב"ה ברחמיו המרובים עשה ניסים לעם ישראל.

      אני יכול לומר לך דבר אחד ,איש שדה" שאתה ושכל לא ראו אחד את השני מעולם.

      מחק
    6. עוד נקודה.
      כל מה שאני אומר לך לא קראתי בשום ספר או מאמר או עיתון.
      לא קראתי שום מאמר של הרב קוק.
      כל מה שאני כותב זו השגה מדעתי , לא מתוך קריאה או שמיעה.
      את הספר אם הבנים שמחה ראיתי רק לאחר שאמרתי לחבר את דעותי והוא הפנה אותי לאם הבנים שמחה.
      גם בהזדמנות אחרת כשאמרתי את דעותי לאחד שמכיר השקפותיו של הרב קוק , הוא אמר לי שדעותי הם דעתו של הרב קוק.
      כל שאם דעותי דומות לד"ל , לא מפריע לי , היות ואני יודע בדיוק איך השגתי את דעתי הנ"ל , מתוך יגיעת התורה ולא מתוך מאמרי השקפה.
      את ההשקפה החרדית קראתי הרבה חונכתי עליה , ובכל זאת השגתי מדעתי דברים שונים , ואין כאן המקום לפרט איך השגתי אותם.

      מחק
    7. נקודה א' לימדנו התורה "מרשעים יצא רשע" ואמרו חז"ל "מגלגלין זכות ע"י זכאי וחובה ע"י חייב" וכיון שהרצל וחבר מרעיו ללא ספק היו רשעים, ע"פ התורה לא ייתכן שיצא מהם דבר טוב ורצון ה'. מי שלא מאמין בדברי חז"ל הריהו כופר לפי כל הדעות ואין מה לדבר בכלל ועליו נאמר הלוא משנאיך ה' אשנא. חז"ל גם סיפרו על שבועות שהשביע ה' את ישראל שלא יעלו בחומה ולא ימרדו באומות. ורואים בדיוק מב דעת חז"ל על דוחקי הקץ. על כן במקום סיפורי סבתא על קיטרוגים ומקטרגים ורצונות הבא נא מקור או שניים ואדבר אחרת אלו לא יותר מהזיות משיחיות והעבדה שהגעת אל דעותיך לבד מראה את עומק המושג קרומע קאפ. כנראה לא עלתה בידך ללמוד ש"ס ופוסקים לכןנפלת לדמיונות תוהו

      מחק
  2. איש שדה.
    אני לא צריך לענות לך אלא להפנות אותך לפוסט אחר.
    http://bshch.blogspot.co.il/2013/07/blog-post_4159.html

    השבמחק
    תשובות
    1. כרגיל אתה לא עונה כי אין לך מה, אלא אתה מפנה לפוסט שקשור קשר קלוש ביותר (אם בכלל) לנושא המדובר. אבל זה בסדר, אתן לבורותך לדבר בעד עצמה...

      מחק
  3. זה שאתה לא רואה קשר זה רק מראה כמה אתה רק יודע לדקלם בלי להבין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אה.. עכשיו הבנתי... (אתה יודע פנינים כאלה לא באמת עוזרים לך להוכיח את "צדקתך" להבא תשתדל לכתוב תגובבות קצת יותר מנומקות אני משוכנע שזה מעט יועיל)

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.