רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביולי 2013

הרב בוארון: אין מחילה לאריה דרעי

מאת ש"סניק

במכתב חסר תקדים בחריפותו תוקף הרב ציון בוארון את יו"ר ש"ס אריה דרעי, כשהוא קורע את המסיכה מעל פניו.

הרב בוארון היה שנים ארוכות מגדולי התומכים באריה דרעי, גם כאשר הודח דרעי מראשות ש"ס - המשיך בוארון לתמוך בו ופעל למענו.

אך עתה, המכתב מדגים את גודל השבר והזעם, ומנתק סופית את הקשר ביניהם.

מטרת המכתב, כפי שמסבירים מקורביו, "לשים באופן סופי קץ לאיומים, הספינים והשמועות חסרות השחר הנוגעות לעובדת התמודדותו של הרב עד לסוף המירוץ".

לדברי מקורביו, "תוכנית 'הדיל היומי' בהגשת אריה דרעי ואריאל אטיאס יורדת מהמסך מחוסר קונים".

"מה שנעשה הוא נבזות והרס התורה וכבודה שאין כמוהו", כותב הרב בוארון לדרעי ומוסיף, "שנאה ומטרות אישיות לנגד עיניכם".

במכתב מתייחס הרב, המשמש כדיין וחבר בית הדין הרבני הגדול ונחשב למקורבו המובהק של הראשון לציון, הרב שלמה משה עמאר, לאירועים סביב "חוק עמאר" ומציין, "כל אדם ולו התמים ביותר מבין שלא הבעיה עם מועמד פלוני אלמוני".

"התחוור לי מעל לכל ספק כי ידך הייתה במעל הזה, תחילה כאיש מן הצד ולבסוף כראש התנועה".

וכך לשון מכתבו:

"אל ידידי יו"ר ש"ס ר' אריה דרעי הי"ו.

"אני מביע בזה את מחאתי הנמרצת אודות ההתנהלות כלפי מו"ר הראשל"צ שליט"א.

"מה שנעשה ע"י תנועת ש"ס הוא מעשה נבזות והרס התורה וכבודה שאין כמוהו. כל אדם (ולו התמים ביותר) יבין שלא "הבעיה" עם מועמד פ' פלמוני עמדה כאן אלא שנאה אישית ומטרות אישיות לנגד עיניכם.

"הערכתי אותך בעבר מאד מאד עד שלא יכלתי לסבול ביקרת כל שהיא כלפיך. אך עתה התחוור לי מעל כל ספק כי ידך היתה במעל הזה תחילה כאיש מן "הצד" ולבסוף כראש התנועה כמכה בפטיש של כל התעלולים והשלמת רשע. (יחד עם בני "הבית"...).

"אין מחילה לכפיות הטובה מצידך. אין כפרה למה שנעשה על ידך ושותפיך! גם מחילה מכב' הגאון הצדיק הראשל"צ נר"י לא תועיל לכפר אפילו במקצת.

"הפשע והרשע הוא כנגד כל עם ישראל אשר הראשל"צ שימש להם כרועה נאמן גודר גדר ועומד בפרץ בארץ ובכל קצוות תבל! ע"ז בוודאי לא יחרש ולא ישקוט קל.

"החותם בכאב עמוק בין המצרים, צ. בוארון".


מקורבי הרב בוארון מגיבים ואומרים כי ""תוכנית 'הדיל היומי' בהגשת אריה דרעי ואריאל אטיאס יורדת מהמסך מחוסר קונים.

"מכתבו של הרב מדבר בעד עצמו. הרב חוזר ומבקש לאפשר לקיים את תהליך בחירת הרבנים בדרכי נועם על פי דרכה של תורה וכי מוטב לאריה דרעי ולאריאל אטיאס להפיק את הלקחים הנדרשים ולהימנע מלסבך את הסיעה בירידה לפוליטיקה זולה בשל אינטרסים זרים".

עוד נמסר ממטה הבחירות של הרב: "אנו מתרשמים עמוקות מהדמיון הפורה של הגורמים האינטרסנטים שהבינו כי לא יוכלו למנוע את בחירתו של הרב בזכות התמיכה הרחבה לה הוא זוכה מקרב חברי הגוף הבוחר ולכן החליטו להשקיע את זמנם בהפרחת ספינים על 'דילים' שונים ומשונים להסרת מועמדותו של הרב".

הגורמים ציינו בנוסף, "בעוד כשלושה שבועות יתכנסו חברי הגוף הבוחר כדי לקבל את ההחלטה שתעצב את פניה של הרבנות בעשור הקרוב. אין ספק שאישיותו המיוחדת של הרב מהווה את הבחירה הראויה שתקרב בין כלל חלקי העם ותשמש כסמכות תורנית וערכית לנשים וגברים, חילונים וחרדים כאחד".

3 תגובות:

  1. הרב הגדול יהודה דרעי שליט"א יהיה הראשון לציון. בוארון שהחציף פניו ברב הגדול אריה דרעי שליט"א ימצא את עצמו בזבל או במרוקו או בזבל במרוקו.

    השבמחק
  2. סוף סוף הוא גילה את הפרצוף המלוכלך של דרעי!

    השבמחק
  3. אז ככה לאחר קבלת המכתב אצל אריה מכלוף דרעי הוא מתקשר מיד אל הגאון שלום כהן שאומר לאריה חייבים להתקשר לרב משה מאיה ( היווני ) משכונת יד אליהו בת"א הרב משה מאיה עסוק לאחרונה מעל ראשו בהגנה על נציגו ר' שלמה זעפרני חבר מועצת העיר ת"א ושנוא נפשו של רב שכונת התקווה הרה"ג עזרא טארב שהוא גם גיסו .
    הרב משה מאיה ( היווני) שסובל מכאבי ראש חזקים לא מעוניין להתעסק בפגיעה ברב בוארון שהוא איש של הרב עמאר כי הם לא הרב אמנון יצחק (התמני)אבל אריה דרעי חימם היטב את הרב שלום כהן ואילו הרב משה מאיה היווני לא רוצה להכניס את ראשו למלחמה העלולה לזלוג לעיר ת"א שממש בקרוב תערכנה בחירות והוא חייב שנציגו שלמה זעפרני יצליח להכניס למועצת העיר אבל בנוסף לרב משה מאיה היווני יש כמה שמשגעים אותו וזה בנימין בביוף והרב חגיגי ועוד כמה רבנים בוכרים והוא ממש אובד עיצות כמו שנראה היום ש"ס ת"א זקוקה לרוגע ולהפסקת אש ומי שיכול להציל אותה הוא הרב חררי הבן שכיהן בעבר כחבר מועצת העיר ובעברו היה עוזר אישי לאריה דרעי ואולי הוא יצליח להרגיע את כל ההמולה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.