רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2013

מדוע עזבו והעזיבו 9 מלמדים בת"ת בעלזא בירושלים - מה מתחולל שם?

לכבוד חיים שאולזון

רציתי ליידע אותך ולשתף אותך במה שקורה כאן אצלנו בת"ת בקהילה
אני משתייך לקהילת בעלזא וגר בירושלים עיה"ק.
השנה עזבו והעזיבו 9 מלמדים.
רציתי לשאול מעל גבי במה זו.
מדוע רק כאן בת"ת עוזבים ומעזיבים מידי שנה בשנה מלמדים. ב"ה לבעלזא יש ת"ת בכל עיר ועיר ולא ידוע לנו שעוזבים כזו כמות של מלמדים. ושלא תבין שהמלמדים ממורמים על שפיטרו אותם להיפך שמחים ומרוצים.
אחד המלמדים נקרא למפקח וקיבל נזיפה על שהוא מוטרד יותר מדי בדברים אחרים המלמד אומר א"כ תביא לי מכתב פיטורים. ולאחר כמה ימים שלא קיבל נאלץ המלמד להתפטר מעצמו.
ושלא תבין שהמפקח יושב 6/7 שעות ביום בת"ת כי בחודשיים שלפני החתונה המפקח כלל לא נראה בת"ת יותר מחצי שעה, מה גם שהמפקח כה מומחה שהוא מחזיק 6 כיתות ב-2 מקומות מורחקים, דהיינו: כיתות גן ומכינה נמצאים בקריה, ושאר הכיתות א' –ד' נמצאים בגאולה אולי תסביר איך מנהלים כך ת"ת כשאתה בגאולה אתה לא בקריה וכן להיפך.
מה גם שהמפקח ג"כ עובד בדברים נוספים וזה בסדר גמור רק למלמד צריך לקבל משכורת רעב, ועתה הגדילו בת"ת והביאו אברך מיוחד עבור קריאה אולי תגידו לי בשביל מה יש את המפקח אם לא לפקח על הקריאה (שכבר מזמן הוא לא עשה את זה)
ועל זה כואב הלב לראות מלמדים מיוחדים שטרחו והגיעו במיוחד מחוץ לעיר עוזבים את הת"ת.
ושלא תבין שרק מבחינת רוחנית הבעיה הרי גם מנהל הגשמי שמתפאר על הבנין היפה שיש לו (הוא לא עשה למען זה כלום הכל בזכות רשז"ק) לא מעלה את המשכורות בזמן שהשכ"ל עולה מידי שנה בשנה, וגם עושה צחוק מהתשלום כגון משכורת 13 הוא  מחלק למחצה שליש ורביע. כמה שידוע לי כאן בת"ת משלמים למלמדים הכי פחות מכל מקום.
שאלה נוספת: מעניין ביותר שכאן בת"ת אין מלמד אחד שהשתדרג להיות משגיח או סגן מנהל, תמיד כשמחפשים סגן מנהל מפקח וכדו' לוקחים משהו אחר מבחוץ שבכלל לא ישב בכיתה  ואינו מבין מה זה כיתה ומה זה ילדים (בשונה משאר ת"ת של בעלזא בארץ שכל המנהלים היו בעבר מלמדים) ושלא תבין שכבר מזמן חיפשו להיפך רק שנה שעברה לקחו מפקח כתיבה חדש וכן עוד...
בכל אופן אני בתור הורה לילדים כואב מאד שכך נראה הת"ת כאן בירושלים כאשר המנהלים מתנהגים בזלזול למלמדים. ומקווה ומצפה לישועת ה' כהרף עין.
וכאן המקום אולי להודיע לכל הורי התלמידים בירושלים
באו להקים וועד הורים
מספיק לזלזול של המנהלים בילדים היקרים מספיק לגשמיות לסחוט את הכסף.
עד מתי נשקוט
הכותב מתוך צער

5 תגובות:

  1. מאת אחד שמשתייך לקהילת מכניבקא בראשות מרן רבינו שליט"א ממכניבקא
    די לכנופיית האינטרנט המכניבקאית המשמיצנית
    שמנסה להשמיץ את חצר חסידות בעלזא
    יש לה מיליוני ניקים וטוקבקיסטים כאשר בפועל מדובר בשני פירחחים מכניבקאים בלבד
    צאו טמאים

    השבמחק
    תשובות
    1. ההדלפות האלה מרוקנות את בעלז בכל מכל. לכל מי שיש עיין אחת וקמצוץ אינטליגנציה אין הרבה ספקות באשר ל'קדושתו' של הרבי שלהם, הוא מקרין גסות הרות קיצונית ורודנות ארסית חסרת מעצורים. גם כל הגדולות והזוטות סביב ה'חתונה' שהוא ניפח לנכדו מקרינים מגלומניה סופנית ואופי נרפש. רק האמירה ש'חסידיו טוב להם ומוסדותיו מנוהלים היטב' בלמה במשך השנים כל קיטרוג ותלונה. אבל כאשר מתברר שהחדרים והישיבות שלו מנוהלים כמו אלה של גיסיו אז ישכר דב רוקח נשאר הדוב הבועט והשועט גס הרוח והציניקן שבאדמו"רי העולם. ועל כשרונותיו הייתי אומר שגם בעסקים אחרים לא היה מגיע ליותר ממון ממה שצבר בעיסוקו הנוכחי.. וכבר היו דברים מעולם

      מחק
  2. סתם אחד מתוסכל. בת"ת בעלזא ירושלים עובדים מעל 50 אנשי צוות כולם מאושרים מפסוטים ומרוצים.

    אין כזה דבר סתם ככה שמפטרים מלמדים - יש לכל אחד סיבה אחד גלל שמצא עבודה בעיר מגורי ואחד הגיע לגיל פרישה-פנסיה. אז בבקשה כל המתוסכלים שישבו בשקט ויעשו לעצמם חשבון נפש וד"ל.

    ואגב מדובר בכזה מערכת גדולה ומסעופת שלא מרגישים בכלל. בקיצור סתם זיבולי שכל.

    השבמחק
  3. תגידו תודה שאנחנו מחזיקים את ילדיכם בחדרים סגורים והם לא מסתובבים יחפים ורעבים ברחוב. בשביל הפרוטות שאתם משלמים לנו אתם גם רוצים שנחנך את צאצאיכם המטונפים? הגידו תודה שהם יודעים להגיד "מודה אני" (פחות או יותר) ושכשיגדלו אולי יוכלו למצוא תעסוקה כעובדים סניטריים בזבל של החילונים.

    השבמחק
  4. טביעות אצבעות ניכרות למי החותמת ולמי הפתילים, שאני בתור אבא לילד ועוד כמה הורים בכיתתו המלצתי כבר פעמים להעיף אותו, עד שהמנהל ששמע תלונות מכל הצדדים הואיל בטובו לפטר אותו בשעטו"מ וטוב מאוחר מלא כלום, וחבל שכל מתוסכל ומוכה שחין שלא היו צריכים לתת לו דריסת רגל בתלמוד תורה שלנו עוד פוצה פה ומצפצף..... הוא יעשה מה שהוא רוצה אבל אסור לפטר אותו.... שאולזון איפה נרדמת בשמירה? הלא אתה הראשון שמעיף כאלו מהחיידרים שלנו, והמתוסכל בעת ההיא ידום, ומי שצריכים להעיף שיעיפו כמה שיותר מהר, יש לנו מספיק מוכשרים שיעשו את העבודה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.