רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2013

7 מיליון - מספר מחייב

בחלום הכי רחוק לא האמנתי שאגיע למספר הזה לפני חמש שנים לפחות, במיוחד בציבור החרדי שבחלקו הגדול אין לו אינטרנט ומי שיש להם אז מסונן ששם אני חסום אוטומטית, ולמרות כל המגבלות האלו הבלוג דוהר במספרים מדהימים, התקיים הוכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, מה שיותר שלחמו בי בשנה האחרונה הצלחתי יותר, ועל כולם ככל שסגרו וחסמו אותי יותר המספרים עלו, מתברר כי בסופו של דבר מוצאים דרכים איך להגיע אלינו אף אחד לא רוצה לוותר, מי שגולש לכאן פעם אחת עושה מאמץ שלא לפספס

אני מרוצה מאוד אבל גם מרגיש עול, זה מחייב אותי להקדיש יותר לבלוג ולהשתדל להביא הרבה יותר, הציבור צמא רוצה לדעת ועל כולם רוצה מלחמה בשחיתות, הציבור לא אוהב טרור ואלימות, ולא רוצה יחידים משתלטים על הציבור, התקופות ההם שבודדים שלטו בנו פרחה מן העולם ומי שחושב שזה עוד אפשרי טועה, בדור הבא ישברו את כל מי שינסה לחיות על חשבון השני, אנו חיים היום בדור של חיה ותן לחיות, אף אחד אסור לו ולא יכול להתערב בחייו של השני, לכל אחד הגדול שלו, כל אחד נוהג על פי מנהגיו ופסקי רבותיו אין מנוס אלא להשלים עם הנהרא נהרא ופשטי', וכאן אנו ממלאים את התפקיד לסלול את הדרך למצב הזה שכולם בלי יוצא מן הכלל חיים את חייהם באין מפריע

אודה על האמת, נטלתי על עצמי משימה גדולה, ידעתי כי אני בנוי לזה, עברתי אימון של 35 שנה איך עושים את זה, אבל יחד עם זאת צריך הרבה כח וזמן לעבודה הזו, פיזית הייתי צריך להתמוטט, לא לקחתי לעצמי יום אחד של חופש, לא קרה יום אחד שלא הופיע הבלוג גם כשאני בנסיעות גם כשאני במקומות שבקושי אפשר למצוא חיבור של אינטרנט, ואספר לכם, היו זמנים שחשבתי שאין לי כל אפשרות טכנית לעשות את הבלוג הייתי במדינות ובמקומות שבקושי אפשר להתחבר ותמיד הקב"ה הציל אותי ומצא לי דרך איך לעשות זאת. ככל הנראה מן השמים רוצים שלא אפספס יום

אני ער בלילות עד שעות מאוד מאוחרות מפני שאני עושה את הבלוג בלילה שלי, מבחינה מסויימת זה לא טוב מפני שאז עייפים ותמצאו הרבה טעויות בשל העייפות, אבל מאידך זה בריא מפני שבסופו של יום לאחר שהצטבר הרבה חומר אני יכול להחליט מה עדיף על מה

אני מודה לכל מי שעודדו אותי במשך השנה האחרונה, ומזמין את כל מי שרוצה להצטרף לעבודת קודש זו לשאת שכם באינפרומציה ובחומר מעניין לבנות ולעשות למען ביעור נגע השחיתות ברחוב החרדי ולמען עתיד טוב יותר

8 תגובות:

  1. חיים אתה ילד שעבר פיגור שכלי. וזקוק לטיפול פסיכיאטרי.. כי כל עם ישראל סובל מהקשקושים שלך. ומכאבי הבטן שלך. זה כבר לא שטיינמן וגור... ישך חדשות טובות עסיסיות? תן! אין לך? סתום! וחוץ מזה 7 מיליון כניסות זה לא הרבה ביחס למיליארד.. אז אתה רחוק מלהיות מאושר

    השבמחק
  2. יישר כח על מלחמתך בשחיתות (דרעי)

    השבמחק
  3. ההסבר שלי לתופעה היא אחת
    הבלוג הזה הוא הרבה יותר מחריג בנוף התקשורתי בכלל
    ובתקשורת החרדית בפרט
    שבדרך כלל מושפעת מכל מיני דברים שבוודאי אינם מיקצועיים וגם לא אמיתיים
    ככל שאני עוקב יותר ויותר אני מגיע למסקנה שהתכנים המופיעים כאן נקיים בכל השפעות
    מכל סוג שהוא
    יתירה מכך האיש שמאחורי הבלוג צמוד לעקרונות ועושה ימים כלילות כשירות לציבור שלא עמ לקבל פרס
    ולא שום טובת הנאה בכל צורה שלא תהיה
    ועל זה מגיע ישר כוח
    וזה כוחו של הבלוג
    אשריך ר חיים שזכית להיות שליח ופה נאמן לכלל הציבור ואם הצדק שאתה מאמין בו
    אתה לא נרתע משום בר אנוש

    השבמחק
  4. סוכן שב''כ לשעבר מהגבעות: חטאתי

    מוישי ורחל שפיץ העבירו מידע לשב"כ בעת שגרו במאחז בבנימין. לאחרונה החליטו לפרסם את מעשיהם ולהתנצל בפני החברים והמשפחה.

    מאתר ערוץ 7:

    עוזי ברוך

    מוישי ורחל שפיץ, תושבי היישוב נריה, מתארים את הקשר בעבר עם שרות הביטחון הכללי ומביעים חרטה על מעשיהם.

    "חטאתי גם כלפי חבריי, וגם כלפי שמיא. אני לא בטוח שיש תיקון לנזק שגרמתי, אבל אם יש משהו לעשות, זה להוציא את הכול החוצה, אל אור השמש, ולקחת על עצמי את האחריות למעשי", אמר בראיון לאתר "הקול היהודי".

    "במבט לאחור, מלבד הנזק שגרמתי לחברים ולמשפחה והפגיעה הקשה בציבור המתיישבים, לא יצאה לי שום תועלת אישית מהסיפור. נוצלתי על ידי השב"כ פעם אחר פעם. גם ההבטחות שלהם לעזור לי בסגירת תיקים ובאישור נשיאת נשק היו ריקות מתוכן", מספר שפיץ.

    הקשר עם השב"כ החל לאחר שנחקר במשטרה, "גרנו במאחז סמוך לבית אל, ונחקרתי בנוגע לאירוע בו ערבים התקרבו ליישוב", משחזר שפיץ את נקודת ההתחלה, אז, לפני כתשע שנים. שפיץ מספר כי למחרת הוזמן לחקירה נוספת שם פותה להצטרף ולמסור מידע.

    רעייתו מספרת, "היינו זוג צעיר בתחילת הדרך ובשלב מבלבל גם ברמה האישית, הזוגית והחברתית. לא הייתי במקום שיכולתי לעמוד על הרגליים האחוריות ולהגיד לו 'עד כאן'. לא התלהבתי בכלל, לאורך כל התקופה שאלתי את מוישי האם הפגישות האלו פוגעות במישהו, האם הוא מפליל אחרים. בפעמים הבודדות שהתלוויתי למפגשים, אנשי השב"כ קלטו את ההתנגדות שלי וניגנו לי על הנקודה שהוא עושה משהו טוב למען עם ישראל. גם למוישי הם כל הזמן פרטו על המיתר של 'לא עשית שלוש שנים צבא, ופה אתה גם נותן את התרומה שלך לעם ישראל'".

    הוא מציין כי אנשי השב"כ ציינו בפניו כי המפגשים ומסירת המידע נועדו רק למנוע פיגועים, פגיעה בהר הבית וכדומה. "זה התחיל במאתיים שקלים לפגישה, 'כהחזר על ביטול זמן', וזה עלה עד לסכום קבוע של אלפיים שקלים כל חודש".

    הזוג מספר בראיון כי השב"כ סייע להם ברכישת מוצרים לבית. שפיץ למד במקביל במכון לב, ונפגש בירושלים עם מפעילו מדי שבוע. "הקשר כבר החל להתמסד. החתימו אותי על טופס שאני מתחייב לשמור על סודיות, וחתמתי על קבלה בכל פעם שקיבלתי תשלום. לאט לאט סיפרתי להם הכול על עצמי", מתאר מוישי את התלות שפיתח במפעיליו. "הפגישות התחילו בשיחה כללית, ועברו אחר כך לשיחה קונקרטית על אנשים".

    הזוג סיפר כי בתקופת התנתקות עצמה רצה השב"כ אותם בכפר דרום. "החלטנו שלא מתאים לנו לעשות מה שמכתיבים לנו, אז נשארנו בשירת הים, אבל למרבה האירוניה גם משם המשיכו הדיווחים הטלפוניים לשב"כ". לאחר הגירוש עברו המפגשים למתכונת דו שבועית, אך כללו מנגד דרישה ל'שדרוג' הקשר.

    בקיץ תשס"ז, לפני שש שנים, החליטה משפחת שפיץ לעזוב את המאחז בו גרה ולעבור לישוב בית אל. מה שניתק סופית את מערכת הקשרים עם השב"כ, היה רצף מעשי שוד ופריצה של ערבים נגד תושבי יישובם ומאחזים סמוכים. "היה להם את כל הפרטים ואת כל היכולת לעצור את זה, אבל הם בחרו לפגוע דווקא בתושבים היהודים שסבלו נזקים מתמשכים".

    המעבר לבית אל, וההשתקעות בחיים מסודרים של עבודה ולימודים, סייעו לבני הזוג לבצע חיתוך מלא מאנשי השב"כ, אחרי שלוש שנים בהם חשו כבובות משחק.

    "עשינו טעות מאוד קשה שהיום אנחנו יודעים ומבינים כמה זה פגע באנשים יקרים לנו", אומרת רחל לסיום. "אנחנו מאוד מתחרטים על זה ורוצים לתקן את מה שהיה. הלוואי שהחשיפה הזו שכל כך קשה לנו תעזור לאנשים שהשב"כ מחזר אחריהם, להבין שהם ייפגעו מזה מכל היבט אפשרי. בחיים לא נחזור להיות איתם בקשר".

    השבמחק
  5. ליבי על יהודי נחמד ונעים כרב חיים שאולזאון, הוא לכאורה מבקש להיות פה ועיניים לרבבות החרדים שדואגים ל'זכותם' שלא לראות ולא לשמוע, אבל זאת בשעה שהוא עצמו 'רק קצת בהיריון' עם אותה תת תרבות המחייבת כל יליד בית חרדי לחיות את חייו במרומה ושטוף מוח.
    האמנם נגזר עלינו להתגרד ולהפלות כנים כל חיינו, ולהתייגע בפלפולי סרק על איזה מנהיג עממי או פוליטקאי מטעמו הוא השימום הטוטאלי ומי מחבריו קצת יותר לעניין.. או ללמוד וללמד לחשוב במעגלים יותר רחבים...
    ועכשיו באשר למספרים: כאחד שערך את ה זה-היום הלונדוני שאפילו לפי המונה המחמיר של גוגל-אנאליטק (המונה רק כניסה אחת ליום) צבר מספר מאוד גדול מאוד (מיליונים) של כניסות, צר לי לאכזב אותך אבל האמת היא שטעות הוא למדוד בכך הצלחה או השפעה. הייתי שמח להחליף כמה מילים ביום מהימים.
    חזק.
    מ.ב.

    השבמחק
  6. חיים והמוות ביד הלשון

    השבמחק
  7. מזל- טוב
    ותודה רבה
    אשמח אם עד 8 מליון צפיות תוכל להפתיע אותנו עם אתר רשמי ומסודר ולא עם בלוג כבד שצריך לדפדף בו.
    שוב יישר כח

    השבמחק
  8. Thank you for your work, and continue to go strong!!!

    There is no question that people are no longer willing to be controlled like cattle, and therefore find your blog amusing - not necessarily because of it's content but because you speak what they can identify with.

    We are glad that you have the wisdom and strength to say what every individual with a brain thinks.

    Keep it up and hatzlacha!!!!

    A reader in the US

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.