רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביולי 2013

לקראת 7 מיליון כניסות - 'בעולמם' העיתון החרדי המשפיע והנפוץ ביותר בעולם

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
 
כאחד מגולשי הראשונים של בעולמם, אני חייב לציין שבחלומות הוורדים שלי לא האמנתי שתגיע לחשיפה כזאת. בעיני רוחי דמיינתי שאתה תהיה חזק אצל הברנז'ה כמו בתקופת הפנים חדשות, אבל עד כדי כך שכל מילה שלך מצוטטת בכל מקום וכולם שואלים מה שאולזון אמר מה שאולזון כתב, את מי הוא העלה היום על המוקד ואיזה פרשיה נחשפת, לכך לא ציפיתי שתגיע.
 
כולם יודעים שיש מקום אחד לקרוא אמת בלי צנזורות.  תמיד אמרתי לעצמי בעידן הציני של האינטרנט וכתבים שרובם מכורים בכסף ושלמונים תם עידן של חיים שאולזון. האמת תהא נעדרת.
 
אבל מתברר כפי שאומר מרן הרה"ק מקאצק זי"ע כשקוברים את השקר האמת מתחילה לצמוח. ראיתי את זה עין בעין בבלוג שלך, כיצד מחודש לחודש המונים מצטרפים לבלוג כי את השקר שאתה קובר יום יום אתה מצמיח את האמת הנעדרת. אתה מרפא את הציבור החרדי ממנהיגים פושעים ועסקנים מושחתים. הם רועדים פחד מוות כל יום מה תכתוב ואיזה מסמך ידלוף אליך. הרבה מחלוקות ופרשיות שחיתות מנעת רק בגלל הזרקור שאתה שם על כל מיני דמויות אפלות.  
 
מחר אתה תחגוג 7 מיליון כניסות. ועשרות אלפי קוראים נאמנים מידי יום. אין עיתון חרדי אחד שמקבל חשיפה כפי שאתה. אני מאחל לך הצלחה. ושנה וחצי אחרי שאתה קיים, אפשר לומר בפה מלא שבעולמם הוא העיתון החרדי הנפוץ והמעניין ביותר בארץ ובעולם.
 
בשמי ובשם רבבות הקוראים הנאמנים אני מאחל לך הצלחה ובעיקר חדשות פוריות ומעניינות.
 

4 תגובות:

  1. חיים אני נכנסתי חצי מיליון פעם.. אתה כמו ילד קטן סופר כמה לייקים קבל סטטוס.. וכמה צפיות לסרטון ביוטיוב.. כך אתה עם הכניסות לאתר שלך. זבל קטן

    השבמחק
    תשובות
    1. ימותו הקנאים
      אשריך הרר חיים
      רבה של קהילה בפלטבוש
      זכות גדולה נפלה בחיקך
      ללא ספק מנעת הרבה מאוד עוולות שהיו נעשים לולא הבלוג שלך ועכ חלקך בגן עדן יהיה גדול
      אנא ממך שמור על עצמך ועל בריאותך
      כי עם ישראל זקוק לך

      מחק
  2. תראו מי זה הרב חיים שאולזון
    ש"ח אחד לא לוקח אפילו על פרסומות אין עליו
    כל אחד אוהב כסף
    אבל הנה לי ולכולם שום פרסומות שיכלו למלא את חשבון הבנק שלו ומשפחתו עובדה הוא נקי
    שכל אותם לוקחי כספי ציבור שיעברו השתלמות אצל הרב חיים שאולזון (נראה לי שהוא יסרב לקבלם )
    חיימקה היקר עלה והצלח ויפוצו מעיינותיך בריאות איתנה

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון ומאיפה באמת חי? כי בתמורה לקבור בנאדם מקבל משכורת חודשית. או דמי לא יחרץ.. דמי שתיקה בלעז. חיים בא עם סיפור עסיסי. ישך כסף ניצלת. אין לך כסף אחת דתך. פעם מצליח ופעם לא. כשמצליח מקבל דמי שנתי. וכשלא מצליח אנחנו קוראים את כל האקשן. ולכןןןןןן אני מצדיע לגור שלא משלמים לו אגורה שחוקה וצוחקים ממנו כל הדרך

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.