רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביולי 2013

אפקט תוצאות הבחירות: סקר ערוץ הכנסת הבית היהודי – 19 מנדטים; ש"ס מתרסקת


מסקר שנערך אתמול מיד לאחר פרסום תוצאות הבחירות לרבנות הראשית, עבור ערוץ הכנסת עולה כי מפלגת הבית היהודי זוכה ב- 19 מנדטים כשהיא מקדימה את העבודה ויש עתיד וש"ס מתרסקת ל-4 מנדטים. 72% מהנסקרים תומכים ברב ראשי אחד, מתנגדים לשחרור האסירים או לקיום מו"מ על בסיס קווי 67'

תומר ניר, סרוגים

האם דווקא הכשלון בבחירות לרבנות הראשית תזניק את הבית היהודי קדימה?
בסקר מסקר שנערך אתמול מיד לאחר פרסום תוצאות הבחירות לרבנות הראשית, על ידי מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת נשאל הציבור על סוגית הרבנות הראשית וסוגיות מדיניות.
מהסקר, שנערך אתמול, עולה כי הבית היהודי הופכת למפלגה השניה בגודלה עם 19 מנדטים (בסקר הקודם 16). הליכוד זוכה ל- 22 מנדטים (25), יש עתיד ל- 16 (15), העבודה – 15 (22), מרצ – 12 (11), יהדות התורה וש"ס – 4 מנדטים כל אחת (9,7) והתנועה 3 מנדטים. קדימה לא עוברת את אחוז החסימה.
עוד עולה מהסקר כי 72% מהציבור תומכים באיחוד משרות הרבנים הראשיים לרב ראשי אחד לעומת 20% המעוניינים להשאיר את המצב כפי שהוא. בציבור הדתי והחרדי תומכים 54.4% באיחוד המשרו ואילו בציבור החילוני עולה התמיכה ל-82.3% ו-73.8% מהציבור המסורתי.
בנושא המדיני, גם מקבלת הבית היהודי תמיכה כש-63% תומכים בדרישת הבית היהודי לעריכת משאל עם על כל הסדר מדיני עם הפלסטינים, 69% מצדדים בעמדה המתנגדת להסכם על בסיס גבולות 67', 57% אינם מאמינים בחידוש המו"מ עם הפלסטיניים לעומת 39% מאמינים, 58% מתנגדים להקפאת הבנייה בהתנחלויות כחלק ממשא ומתן מדיני לעומת 35% התומכים בהקפאה, ו-80% מתנגדים לשחרור מחבלים כמחווה לפתיחת המשא ומתן.
בסוגית השוויון בנטל תומכים 65% בחוק השוויון בנטל, אותו מובילה כעת בהכנה לקריאה שניה ושלישית, יו"ר ועדת חוק הגיוס, ח"כ איילת שקד



תגובה 1:

  1. באבוד רשעים רינה...
    יהיו לך בעזרת השם עוד הרבה כישלונות בדרך ותצתרך להתרגל אז אל תקח את זה כל כך ללב, כלומר שים לב.....

    נוכח דברי הבלע והנאצה שמלא פיו של אותו רשע בימים האחרונים בפרט. אין מה לומר רק לקרוא עליו את הפסוק הזה “והשב לשכיניניו שבעתיים על חיקם חרפתם אשר חרפוך ה’ “. בטוחים אנו שכבר מתמלאית סאתו של אותו רשע במדה כה גדושה, עד שבמהרה יבוא מפלתו. ואז יהא זה מפלה כה ככואב וצורב לאותו רשע.

    ובקשתנו כלפי שמיא הוא “עד מתי תשמע קול צורריך שאון קמיך עולה תמיד” עד מתי תחריש נוכח חלילו שמך הקדוש על ידי אותו רשע. אנא ה’ שלח לו את מפלתו ועל ידי זה יתקדש שמך הגדול בעולם וידעו כי אתה שמך ה’ לבדך עליון על כל הארץ, אית דין ואית דיין ולא כל הישר בעיני איש יעשה.

    ואל הצורר לפיד אנו פונים ואומרים, גדולים יותר ממך כבר שילמו מחיר כבד על מלחמתם ביהדות ועל דברי הנאצה. המתן עוד מעט קט ותיווכח לראות את מפלתך, עד שלא תדע מאיפה זה הגיע לך, ואז כבר יהיה מאוחר מדי.

    אך לפחות תזכה שיתקדש שם שמים על ידך, ואתה תהיה קרבן שכולם יווכחו לראות שיש אלוקים שופטים בארץ, אף שאינך ראוי לזכות זו. סופך יהא כפרעה והבאים אחריו שעל ידו נוכחו כל יושבי תבל לדעת שיש אלוקים בעולם.

    המצפים למפלתך ולהרמת קרן התורה במהרה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.