רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

נאמני הרב עובדיה יוסף עלו על קברו של הרב יעקב יוסף ביקשו סליחה ומחילה על מנת להסיר את הקטרוג מעל הרב עובדיה יוסף

בגלל מצבו של הרב עובדיה יוסף מחפשים להסיר קטרוגים מבקשים סליחה ומחילה ועושים כל מאמץ אפשרי, המקובלים שלחו לבקש מחילה לצד קברו של הבן הרב יעקב שסבל נורא מהמשפחה רדפו אותו, וזה אולי הגורם למצבו

תפילה מיוחדת ארגנו על קברו של הרב יעקב יוסף שם היה גם מקובל גדול שביקש שהרב יעקב יוסף ימחל לאביו על כל מה שקרה כשפגעו בו בחינם ובטעות, והוסיף שהתחרט מאוסלו ואמר שבמהלך כל השנים האחרונות הרב עובדיה לא תמך במהלכים של מסירת שטחים לערבים. הם אמרו שגם אריה דרעי הבטיח שלא יתן את ידו לשום הסכם עם הערבים למרות המתיחות עם הבית היהודי. לדבריהם דרעי הבטיח זאת בכתב לרב עובדיה יוסף.

כזכור פרסמנו שמקובלים טוענים שהרב יעקב יוסף נתבע בשמיים על כך שהלך נגד אביו והרב יעקב הסביר שעשה זאת בגלל ההסכמים עם הערבים בהם תמך אביו ומדובר היה בסכנה ליהודים ואת אביו הובילו מושחתים כדוגמת דרעי ולכן לא הייתה לו ברירה כי מדובר בהצלת עם ישראל. בעקבות כך אומרים המקובלים בבית דין של מעלה החליטו לקרוא לרב עובדיה ומתנהל קרב אימתנים בשמיים מה לעשות עם הרב עובדיה לאור הטענות הקשות שהעלה בנו בבית דין של מעלה.

3 תגובות:

  1. זה לא הרב יעקב יוסף שמענה את הרב עובדיה יוסף - זה הרב סתיו שאת פניו הלבין הרב עובדיה ברבים. אוי איך שהוא יסבול! אוי איך שהוא יסבול!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מאז בלעם - יודע דעת עליון הוא בחזקת רשע.

      אתה יודע בדיוק למה הרב עובדיה סובל - צריך

      בדיקה אחריך - שמא אתה מצאצאי בלעם.

      מחק
  2. רב ראשי? שייבחר מי שדואג למיהו יהודי • על הפרק
    ולכן, אסור שאותם רבנים שדוגלים בשיטת הגיורים הקלים ייבחרו ח"ו היל"ת. ואין הדברים אמורים רק נגד אלו שמפורסמים בגישתם הפושרת, אלא ואולי יותר מסוכנים הם אלו שנדמה כאילו הם מהעומדים בחזית בכל עניני היהדות, כיון שכמה וכמה מקבלים את דבריהם ללא ערעור ● הרב זאב ריטרמן מנחלת הר חב"ד, כותב בנושא שעל הפרק ●

    http://bit.ly/14HS4Ef

    ועוד מבלוג זה:

    http://bshch.blogspot.co.il/2013/06/60.html

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.