רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 ביוני 2013

הבוקר הגיעו ר' אברהם יוסף אירנשטיין והרב פישביין לביתו של הרב ווקסלשטיין והתחננו אליו בשם הרבי שישוב להתפלל בבית המדרש

הסיפור הזה מדהים ומוכיח איזה כח יש לפרסום שלנו ומה זה גורם עד כדי שאין ברירה וצריכים לתקן את המעוות בטרם יהיה מאוחר מדי

זה קרה הבוקר, לביתו של הרב ווקסלשטיין הגיעו שניים האחד ר' אברהם יוסף אירנשטיין והשני הרב פישביין החברותא של הרבי הדיין שסילק אברכים מגור והם ביקשו ממנו בשם הרבי שישוב להתפלל בבית המדרש של גור. הוא שאל אותם מה קורה כאן ומדוע הם ממשיכים לשפוך את דמו כל יום עם החלטה אחרת, יום זורקים אותי עושים ממני סוטה, ויום מבקשים ממנו בא תשוב

עוד הוא המשיך ושאל אותם מדוע מגיע לו כזה עונש, על כך שפסק על פי הלכה

וכאן סיפר לו ר' אברהם יוסף אירנשטיין את הסיפור שלו כי מאז שפורסם אצל שאולזון כי הוא התבקש לא להגיע יותר לבית המדרש, אין לו מנוחה, רודפים אותו ברחובות מקללים אותו הוא עובר את הגהינום, יורדים לחייו, הוא נכנס לרבי וסיפר מה שקורה כאן והוחלט כי אין מנוס מבקשים ממנו שישוב לבית המדרש והוסיף בשם הרבי שהוא מבקש שהיום במנחה יתפלל בבית המדרש להסיר כל ספק כאילו אסור לו להיכנס לבית המדרש

כאן הם סיפרו לו כי הם עושים הכל למנוע מצב כזה בעתיד, ולכן הרבי יוצא מכל העניינים האלו, בעתיד כל מצב כזה רק ועדה תעסוק בכך, והרבי לא מתערב, ככה זה לא יהיה יותר ענין של חוצפה או של פגיעה ברבי ולא ישרוף את הציבור

בועדה המיוחדת יהיו ארבעה חברים והם ישראל פישביין יוסף קופרברג יעקב ליצמן ויעקב דוד רוזנבוים

10 תגובות:

  1. יעקב דוד רוזנבום28 ביוני 2013 בשעה 2:15

    חיים - תתבייש לך, תראה איך שהבלוג שלך מסית וגורם לטרור. הרב א.י.א. שליט"א אינו יכול ללכת ברחוב, בגלל ההסתה והטרור שאתה משליט.

    השבמחק
  2. החרטה שלהם היא לא בגלל שיש להם בושות ברחוב, איש בגור לא יעז להסתכן לומר לשדים הללו מילה, רק בגלל איומי פנחס אבוחצירא שהוא מפסיק מיד ללא התראה את התקציב שלו לממלכת הטרור בערד.

    השבמחק
  3. הדמיונות של חיים כבר עולים על כל דמיון שבזמן שהרב פישביין בחו"ל בשביל לבדוק יבוא בשר בקר בשביל המפעל שהוא עומד בראש מערכת הכשרות שלו וצריך לחזור רק הבוקר אז חיים כותב כאילו הוא עלה לווקסלשטיין הביתה.
    מעניין יהיה לבדוק איפה היה הרב אירנשטיין אתמול שהרי פעמים רבות בימי חמישי הוא נוסע למקומות הקדושים בצפון ונוסע לנץ בקבר ר' מאיר בעל הנס וחוזר בשעות הקטנות.
    ואולי הם דברו ע"י חלום כמו חיים שהרבה דברים מתגלים לו בשינת הסוס שלו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה כמובן גערער שקרן. פישביין כמובן לא היה השבוע בחו"ל לשחוט ראשי בקר, רק הוא היה עסוק בארץ לשחוט ראשי אנשים ...

      וא.י.אירנשטיין אינו נוסע אף פעם בימי חמישי לצפון, רק בבוקר עד אחה"צ המאוחרות או הערב הוא יושב קבוע ומטמטם בחורים בישיבת חידושי הרי"ם ובערב הוא מנהל מביתו את הוראות הטרור ב"עילום שם" דרך סגנו גוטסמן, ומסייע לבנו שלמה להשתלט על עיתון המודיע דרך האדמו"ר. מקסימום הוא נוסע בקיץ לעתים לשעתיים להשתכשך ב"מסירות נפש" בים המלח.

      מחק
  4. קופרברג ליצמן רוזנבוים כולם עם דם על הידיים, בושה וחרפה, הם הוועדה, גור מתדרדרת מן הפח אל הפחת.

    השבמחק
  5. ככה זה מתחיל, הרי כולם יודעים שאיש לא פנה אליו שלא יבוא, וכך לא פנו אליו שיחזוןר, אלא היה כאן איזה נוד , שמישהוא הצליח לעבוד על חיים שאולזון אז במקום להגיד טעיתי , הוא כותב כאילו הורו לו לחזור חזרה , ואז יצדיק גם את הפוסט של אתמול, אגב פישביין לא בארץ כך שבוודאי לא יכול היה לעלות לבצאלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. שקרן. אני אישית ראיתי אתמול את פישביין בארץ.

      מחק
  6. הפרטים הקטנים ממש לא משנים אם זה פיישבין או פלישמאן, בגדול זו האמת לאמיתה.

    השבמחק
  7. חחח.. זה מזכיר לי את הסיפור החסידי, אודות רבי שישב בטיש וכולו אחוז שרעפים, מחשבותיו נראו משוטטים בעולמות עליונים, וחרדת קדושה אופפת את הכל...
    לפתע התנער הרבי ובפנים חיוורות כסיד אמר לחסידים בקול שבור, ישנה גזירה נוראה בשמים... רכבת שבו נוסעים קבוצה גדולה של חסידים עומדת להתהפך.. ומי יודע אם ינצלו מכך.. אוי ווייי....
    פרחי החסידים נרעדו.. מי יודע אם לא בעוונותיהם אירע כך.. ומה ישית עליהם הרבי כעת.. הם החלו ללחוש פרקי תהלים.. ממתינים להמשך מוצא פיו של הרבי, ואילו זקני החסידים אזרו עוז ופנו לרבי וביקשו ממנו כי היות וכוחו גדול בשמים, וכל רז לא אניס ליה.. יפעל נא גם לביטול הגזירה הקשה..
    הרבי הנהן בראשו ושוב נאחז שרעפים.. מצחו הקדוש נחרש קמטים.. פניו המאירות להטו באור מיוחד.. ועיניו הטהורות היו עצומות ומהם זלגו פלגי מים.. נראה היה כי הרבי נלחם בעוז בס"מ וכל חילותיו.. הס הושלך.. וכל החסידים חיל ורעדה יאחזון.. ושיניהם דא לדא נקשן..
    לפתע השתנו פני הרבי, ונמסכה עליהם צהלה, אור גדול נראה עליהם.. הוא פקח את עיניו הטהורות ואמר בקול חזק.. נצחתי... צדיק גוזר והקב"ה מקיים... ב"ה פעלתי לביטול הגזירה.. ומעתה שום שוד ושבר לא ישמע..
    ואכן מה רבה היתה הפליאה כשנודע כי חסד ה' ששום רכבת לא התהפכה באותו הזמן, ולחסידים היתה אורה ושמחה, ויאמינו בה' וברבי עבדו...
    ואידך פירושו זיל וגמור...

    השבמחק
  8. למה נמחקו פה כמה תגובות בנוגע לסערה שפקדה את בית האדמו"ר במריבת בניו נחמיה ושלמה צבי בשבוע שעבר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.