רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

הרב חיים קנייבסקי קורא למלחמה על בניו של הרב עובדיה יוסף ומבטיח מלחמה קשה בהם אם יתמודדו על הרבנות הראשית

יש לו חשבון ארוך עימם עוד מן העבר, גם כשהרב עובדיה יוסף היה חבר של הרב שך ר' חיים קנייבסקי לא אהב אותו, לא ראית את השניים יושבים זה לצד זה משוחחים ובודאי שהרב עובדיה יוסף לא היה בא לביתו והוא לא הלך אליו, הסיבה, מפני שהרב עובדיה יוסף בספריו חולק על החזון איש בהרבה מאוד דברים

גם יצחק יוסף בספרו 'ילקוט יוסף' פוסק בניגוד לדעת ה'חזון איש' ועל כך אין מחילה אצל הרב קנייבסקי

כשנודע לר' חיים כי בני הרב עובדיה יוסף הם המועמדים לרבנות הראשית וכי יש סיכוי שאחד מהם יהיה הרב הראשי הודיע הרב קנייבסקי כי הוא יקרא להלחם נגדם בכל הכח בגלל שורה של דברים ובראשם היתר המכירה בשביעית

מה שמפליא בכל הענין ממתי ר' חיים קנייבסקי מתערב בדברים האלו, הלא אביו ב'קריינא דאיגרתא' כותב במפורש כי מדובר במקום אסור שאפילו לשם פרנסה אסור ללכת לעבוד שם, מלחמה בבני הרב יוסף פירושו תמיכה באחר ומי התיר זאת?

בודאי נשמע הסברים מבני ר' חיים, מדוע האבא שלהם מתערב בענין שהסבא שלהם היה נגד

5 תגובות:

  1. צחנת הסיפר הזה עם הגידיילים כבר מגיע עד נפש.
    קודם משגעים את הציבור דרך העתונות המגזרית, ואחר כך אלה עצמם מתחילים להשתולל כקופים.
    דיייי

    השבמחק
  2. הגר"ח קנייבסקי שליט"א בעיצה אחת עם הגראי"ל החליט לחסל את השושלת של עובדיה. המטרה היא להכרית את בית יוסף ולחסל את הכשרות שלהם. זה עולה לאנשים שלו ביותר מידי עצבים וכסף. הוא ישים לזה סוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה 80% מהערב רב(שמאלנים)הם רוסים?

      מחק
  3. טירור השלטת פסיקותיו של החזו"א והשיקוצים על המהרהרים אחריהם שלא באתריה לא מוסיף כבוד לאותו גאון ובוודאי לא לקרוביו העוסקים בכך..
    היו גדולי תורה אין קץ בזמנו ולאחריו שחלקו על פסיקותיו של הרמב"ם גם על דיעותיו של רבי עקיבא כמו גדולי התנאים שלפניו היו חולקים בזמנם ומה חרי האף הגדול הזה, הזו היא דרכה של תורה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בגלל שהם ספרדים,אם הם היו אשכנזים,זה היה מותר להם.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.