רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

כשמשתלם להם 'החפץ חיים' בעד לשון הרע וקובעים כי לדבר ולכתוב זו מצוה - שיזכרו את מה שהם כותבים כי אזכיר זאת בכל הזדמנות

עבורי אין זה חדש, אני בקי בהלכות האלו 40 שנה לפחות מהם 35 שנה כל מי שהתווכח איתי בנושא הוכחתי לו כי מה שאני עושה מצוה ולא לשון הרע, אבל קשה להם לקבל

אז הנה בואו וראו כשהם רוצים לבזות מישהו הם קובעים כי זו מצוה ומדוע מפני כל מי שמאמין שהוא יכול לתקן אין בזה כל חשש לשון הרע מחלוקת והלבנת פנים

כן, נתווכח הוא יאמר כי מה שאני עושה לא מתקן ואני אומר כי מה שהוא עושה לא מתקן, השאלה היא אחת, אם אתה מאמין שזו הדרך לתקן האם מותר לך כן או לא, ואם כן אז לכולם מותר לא רק לכם

אתם משתמשים בחפץ חיים בכל דרך איך שכדאי לכם, כשמטיפים לכם אתם זועקים לשון הרע וכשאתם מטיפים לאחרים אתם צועקים מצוה אז תזכרו אני מקיים את אותה המצוה

תגובה 1:

  1. יהודי אחד אמר לי ש"קבלה נאמנה בידיו שהליטוואק ירא שמים הראשון יוולד בעזרת השם תשעה חדשים ושבועים אחרי ביאת משיח צדקנו.. ובעל מדות נאות אולי אחרי שיקומו המתים..
    יש להם ספרי מוסר בשביל הצדקנות העצמית וספר שמירת הלשון שיעשה מכל אחד מהם פוסק אחרון בנוגע למי מותר ואפילו חייבים להתנכל על פי תורה.."

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.