רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

מי התיר תמונות נשים בסרטי JDM

לכבוד הרב חיים שאולזון
 
בתגובה על הכתבה של סרטי jem  כמתפלל בבית הכנסת של הגאון הרה"ח טוביה בלוי רב קהילת חב"ד נוה יעקב אני מבקש לעורר על פירצה חמורה ביותר של סרטי jem מהרבי מול החברה המתחרה לראות את מלכנו. בעוד שלראות את מלכנו מקפידים לשים סרטים בלי תמונות של נשים לאחר שהוידאו רואים בכל מוצאי שבת במאות בתי כנסת, הרי דווקא החברה של jem שמים תמונות נשים וכו' וכו'. ואני שואל מי התיר להם לעשות דבר כזה. מי התיר בבתי כנסת להקרין לגברים תמונות של נשים דבר שהוא היפך הצניעות לגמרי.
 
ר' חיים וזו הסיבה שרוב בתי הכנסת לא מכניסים את סרטי jem האם מנהלי jem חושבים שחב"ד היא תנועה רפורמית שמקרינה בבתי כנסת סרטי נשים ולעיתים רבות גם נשים מדברות ומרצות ומספרות סיפורים. בעוד שלראות את מלכנו הכל דברי קודש אך ורק מהרבי וגם בחלוקת דולרים מראים רק גברים.
 
 
הרב טוביה בלוי גם כתב להם מכתב הוזהיר אותם להפסיק לעשות כדבר הזה ולהכשיל אלפי  אנשים ולבזות את חסידי חב"ד וזו הסיבה שבבית הכנסת שלנו מראים רק לראות את מלכנו.

6 תגובות:

  1. זושא וולף הילדון מכפר חב"ד תוריד כבר את הנשים. למה אתם הופכים את חב"ד לרפורמים יותר גרועים מהבית היהודי. אתם יותר גרועים מהמשיחיסטים. להקרין נשים לגברים בבתי כנסת אתם כת לכל דבר תצטרפו ליאיר לפיד גרמן ורות קלדרון. בושה וחרפה. היכן רבני חב"ד איך ר' יהודה ירוסלבסקי הצדיק מרשה דבר כזה איך הרב אשכנזי מרשה להקרין נשים בבתי כנסת היפך השולחן ערוך היפך ההלכה. היכן הרב יוסף הבלין חמיו של זושא וולפף איך הוא מאפשר את התועבה הזאת בבתי הכנסת.

    חיים שאולזון אני מבקש ממך לטפל בהם כמו שרק אתה יודע עד שתוסר החרפה הזאת מחב"ד ויפסיקו להרוס את חב"ד מבפנים.

    השבמחק
  2. YESH ALL KOL DISK MADURAH BAIS SHAIN BO NASHIM HANASHIM HU BIGALAL BATAI CHABAD BAOLOAM SESHOM HASARAT NASHIM LO RAK LO MIKAREV ELA MIRACHEK!

    השבמחק
  3. רואים שאת הידיעה והתגובה כתבו משיחיסטים נלוזים שמקנאים בהצלחת jem לעומת לראות את מלכנו ואינם צופים כלל בחומרים של jem שאם כן היו יודעים שיש בdvd גרסא לצפייה ללא נשים במיוחד בשביל בתי כנסת ויהודים חסידיים המקפידים על שמירת העיניים. למרות שהרבי בעצמו קיבל נשים ליחידות וכמו״כ עברו לפניו בדולרים אז ההזויים הללו קופצים???

    השבמחק
  4. לידיעתך יש שתי גרסאות בJEM ויש גרסא מצונזרת בעיה שלכם שאתם לא יודעים להשתמש במכשיר DVD

    השבמחק
  5. אז יש להודיע שאסור להקרין סרטים כאלו בבית כנסת זה אסור על פי שולחן ערוך ומדובר בפרצה חמורה. פלא איך רבני חב"ד צופים בנשים בבית כנסת. פעם ראשונה ששמעתי שיש גרסה מצונזרת. כולם רואים נשים בכל מוצ"ש עם נאומי נשים. זה חב"ד? זה רבי? זה בית דין? הכל חרטא ברתא.

    בושה תכסה את פנינו שזה חב"ד . אתם רפורמים מה הפלא שככה נראית הצניעות שלכם.

    השבמחק
  6. please post siman in shulchan aruch that says one is not allowed to see a woman on video ..dressed tznius, talking inyonei yahadus...
    the rebbe said sichos directly to woman, gave dollars to woman.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.