רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 במאי 2013

החגיגה של 'הפלס' נפלטי 'יתד' מגיעים אליהם

מאת שלמה מרקוביץ

ברוך ה' למרות כל הנסיונות של המחבלים, הרב שטיינמן הצליח להרגיע את הציבור, אין יותר דרמות, סערות, מחאות חריפות וכו' וכו, גם מעשיהם של המחבלים תעלוליהם ונסיונותיהם לחרחר מריבות לא עולים ולא נשמעים בציבור, ואילולי אתה היית כותב עליהם מידי פעם, כולם היו שוכחים מקיומה של קבוצה כזו, כנראה שאפילו אתה שעולה על כל הדברים שקורים מתחת לרדאר, לא מצליח לשים לב להד הציבורי שחבורת החוליגנים הזו מנסה לעורר, אפילו כשנתי מצליח באמצעות קשריו הפסולים הידועים, עם כמה מראשי הכתבים החילוניים, הששים על כל קצה דרמה ש"הציבור החרדי" מחולל, להכניס לכותרות החדשות החילוניות את "כותרות הפלס", הציבור מתייחס לזה כמו הדיווחים בתקשורת החילונית על הפגנות הסיקריקים- שטויות והתנהגות ילדותית.

אז הנה סיפור שהם מנסים לנפח, מיתד נאמן הועזבה סופרת (נעמי צוובנר) שהייתה כותבת בעיתון "קטיפה", למה? אולי בגלל שמצאו שהיא משתפת פעולה עם עיתון הפלס, בבחינת "מזנה תחת בעלה", ואולי לא. כמובן מה עושה כתב שמחפש פרנסה בשוק רווי כל כך? הולך על מה שיש, הפלס, מה גם שזה מעצבן את הבוסים הישנים.

בהפלס יצרו מזה סיפור דרמטי שמעיד כביכול על תהליך של ריקון יתד מכל הכתבים ועריקתם לעיתון הפלס... האמת שאני דווקא הייתי שמח לריענון השורות ביתד נאמן, ריענון זה דבר בריא לכל מערכת, ובייחוד בציבור החרדי שלוקה בתסמונת של "מי שנכנס לא יוצא", אולם הפלס לא מסוגל להחזיק עובדים חדשים, בהפלס יש כ13 משכורות בלבד, וגם הן לא מתקרבות לסדר גודל של "יתד", ורוב הכתבים עובדים בהתנדבות על חשבון שעות ה"כולל ערב".

הם מספרים גם שעיתונם הולך להתרחב, והולך לצאת בקרוב, אולי אפילו מחר, עיתון ילדים וחלק מהמגזינים יהיו כרומו, כנראה כחלק מהנסיון לנפח את עוצמת המעבר של צוובנר לעיתונם.

תגובה 1:

  1. שוביניזם!

    אני מוחה על השוביניזם הגס המתבטא בהוספת המשפט "מזנה תחת בעלה".

    אנשים כ"כ שקועים בזבל הפוליטי, שהם איבדו כל פרופורציה.

    שימו לב למה שאתם כותבים. כן, גם בבלוג הזה..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.