רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במאי 2013

למי מפריעה יוזמת השלום באגודת חסידי חב"ד

מאת: הבחור הזעצער
הדברים מתגלגלים במהירות, אתמול פורסם מכתבם של שלושת זקני החברים באגודת חב"ד, הרבנים חפר יוזביץ ופוזנר, והצעת הפשרה שלהם, והיום הזירה בוערת.
מי הם המפעילים את הלחץ לעצירת המהלך?
ובכן, דווקא יוסף לבנהרץ, שנמצא בימים אלה בדיונים על תביעות כספיות מול אהרונוב, וכתב לא מכבר מכתב המתאר את התנהלותו הכושלת הן בצעירי חב"ד והן באגודת חב"ד, תוך הטלת האשמות כבדים על אהרונוב (כפי שפורסם ב'בעולמם'), מצא את עצמו יושב היום (יום ה') במשרדו של חפר, ומדבר בלהט על כך שאין לפגוע בתואר היו"ר לאהרונוב! תוך נסיון להוציא מחפר הכחשה לפנייתו לרבנים לפעול לאחדות בתוך אגודת חב"ד.
למי שמכיר את הנפשות הפועלות הדבר כלל לא מוזר, מתאים מאוד לאהרונוב דווקא בשעת משבר זו, לפנות ללבנהרץ ולרמוז לו כי אם ברצונו לסיים את הענינים הכספיים ביניהם – עליו לדאוג שחפר יישאר בצד הנכון בקרב חברי העמותה...
לבנהרץ שכח שכמה וכמה צ'קים חזרו לאהרונוב לאחרונה, וגם אם יתחייב לשלם, צריך לבדוק מה שוויו של הצ'ק.
האדם השני הוא בנימין ליפשיץ, אחד מתוך ששת האנשים שהבוררים קבעו כי אינם חברים חוקיים בעמותה, שהצהיר הבוקר כי עוד היום חפר יפרסם הכחשה, וכי הוליכו אותו שולל.
תושבי כפר חב"ד זועמים כבר תקופה ארוכה על פעולותיו של הנ"ל בעניני אגודת חב"ד, בעוד שכשנבחר לוועד הכפר, הוא דאג להזכיר שהוא איש שלום, וכי יהיה נציגם של כלל התושבים, כך זכה בבחירות לתמיכה של רוב מוחץ של התושבים, ולמעט נציג אחד – כל המועמדים שלו נבחרו לוועד, הרי שבענין אגודת חב"ד ליפשיץ עומד באופן הכי מובהק לצידו של אהרונוב, היה שותף פעיל בדיונים בבתי המשפט, ואף את התשלום שהיה צריך להעביר לבוררים לפני מספר שבועות, היה זה ליפשיץ שהביא במזומן את הסכום הדרוש.
הקהל החבד"י בציפייה דרוכה לראות האם יגברו אנשי המדון או אנשי השלום. אמשיך לעקוב ולדווח בעזרת ה'.

5 תגובות:

  1. אכן תושבי כפר חב"ד מאוכזבים קשות מפעילותו של יו"ר הוועד הרב בנימין ליפשיץ, שמקום לטפל בענייני הכפר מכניס את הראש שלו למיטה החולה של אהרונוב.
    לפני כמעט שנה הוא עורר סערה כשכמעט אישר הלוואה של מיליון ש"ח מקופת הוועד לאהרונוב, כשכל ילד יודע שאהרונוב לא יחזיר. רק אחרי התערבות חברי הוועד נמנעה הבושה הזאת על חשבון התושבים.
    ומפה אנחנו קוראים לך: יאמי!
    אם לא תמהר להתפכח ולעזוב את עיסוקיך הנ"ל, אנחנו נארגן בהקדם בחירות חדשות לוועד ואתה תפוטר מתפקידך!
    כן כן, יש עשרות משפחות מודאגות בכפר, שרואים את פועלך בענייני אהרונוב, ומנגד רואים איך אתה מאפשר לכל זב חוטם להיכנס לכפר ומחירי השכירות כבר הרקיעו שחקים!!!
    יאמי תתעורר!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בושה לכפר חב"ד שזה היו"ר שלה בחירות דחוף ,הוא מזכיר את שר האוצר החדש הבטחות לפני הבחירות ,ואחרי שכח מה הבטיח מעניין למה הוא נלחם בשביל אהרונוב יש משהו שאנחנו לא יודעים והוא יודע?

      מחק
  2. הסיפור שאתה מביא הוא מאד מוזר: לבנהרץ עצמו טוען במכתביו המפורסמים שזהו אסון שאהרונוב הוא יו"ר אגו"ח. איך בדיוק הוא עושה סיבוב של 180 מעלות, ואיך הוא יסביר את הסיבוב הזה לחפר ולכל השאר?

    השבמחק
  3. מגיע לתושבי כפר חבד את יאמי, מה היה רע במנחם לרר?

    השבמחק
  4. ביררתי, הסיפר על לבנהרץ שחזר כביכול לתמוך באהרונוב, פשוט מצוץ מהאצבע! הוא אומר לכל מי ששואל אותו שהמשך כהונתו של אהרונוב הוא אסון, ולכן פרש ממנו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.