רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במאי 2013

בני אל תלך בדרך איתם מנע רגלך מנתיבתם! - הם ביקשו לתקן בענין האינטרנט והביאו חורבן

מאת אחד הרבנים

רק שנה עבר מסיטיפילד והאסיפה  הרבבות נגד האינטרנט וההשקפות שנשמעו על ידי חסרי אחראים ללא מסורה סברה והשקפה ישרה והנה לכם התוצאות ונזקים כבדים,
להזכירכם, באסיפה הנ''ל שודר מארה''ק פוסק אחד  זקן ''שפסק'' לא פחות ויותר ''פסק הלכה '' שאסור להחזיק מחשב בבית חרדי ,כי המחשב הכלי בעצמו כלי שמלאכתו לאיסור ועל כן מי שצריך מחשב רק לפרנסתו מתבקש  להשכיר לעצמו משרד ורק שם ''מותר לעבר עבירה בסתר או לחלופין בדיעבד להטמין  ''הכלי'' בארון ולסוגרו על כמה מנעולים ובריח וכשההורים עוברים עבירה של  ''להשתמש  במחשב לפרנסתם'' יעשו זאת בהסתר גמור!  זוכרים?!
אז הנה לכם מה עשו  אברכים ובעלי בתים, השכירו משרד העבירו את המחשב לשם ופשוט שכחו  לבוא הביתה..... ומה קרה שם באין אישתו עמו או אין בעלה עמה נחשו,  שאול תחתית!! כן , זה מה שגרם טיפשות!  ועכשיו כמה בתים נפרקו ונשברו מאז ההוראה המטופשת שאלו את הרבנים הדיינים האדמו''רים עשרות בתים נפרקו ועומדים להתפרק! על הנזקים לבית היהודי ע''י איחוד הקהילות שביקשו להוציא המחשבים מהבית למשרד,  ומה אמר הגאון רבי אהרן ליב שטיינמאן שליט''א לאברך ששאל איפה לשים את המחשב שהוא משתמש בו לפרנסה? איפה! באמצע הסלון היה תשובתו! וכי מה יש לך להסתיר שכולם יראו בדיוק איפה ההורים גולשים ולא ח''ו עוברים עבירות! זהו דעת תורה, האם יש שמירה יותר גדול מאיש על אישתו ואשה על בעלה בביתם , המצב אצל ההולכים לפי גדולי ישראל שליט''א הרי על המחשב להימצא באמצע הבית ונגיש לכל אחד כי אין מה להסתיר והאשה היא השומרת הכי טוב על הבעל והבעל השומר הכי יעיל על האשה וכו' כדברי הגריא''ל שטיינמאן שליט''א שהתפרסם בעיתון משפחה .
בני אל תלך בדרך איתם מנע רגלך מנתיבתם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.