רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

סערת בני ברק - האשה לא חרדית כלל הרב הוא חסיד גור שהפך לליטאי

מאת עקיבא וויינגרטן

אמש נעצרה אישה בחשד לסחיטה באיומים, בניגוד לפרסומים האישה (א') לא חרדית, אלא שייכת למגזר הד"ל, לאישה יש קליניקה בבני ברק למכשירי שמיעה, ומתגוררת באחת היישובים במרכז, שמה ושם כל המעורבים בפרשה נאסרו לפרסום ל90 יום.
לטענת המשטרה, הרב נ' מבני ברק הגיש תלונה, שא' מנסה לסחוט אותו. הרב נ' שהוגדר כרב ידוע בבני ברק, אינו כזה בכלל, מדובר ביהודי כבן 77 המתגורר בעיר, בא ממשפחה של חסידי גור, אך נהיה ליטאי, וכיום יש לו קשר חם עם הרב חיים קנייבסקי. לא רב מפורסם בעולם, אבל בהחלט מפורסם מספיק בשביל מי שמכיר בבני ברק.
אז על מה א' מנסה לסחוט את הרב נ'? לטענת א', הרב חשף בפניה איברים מוצנעים שלו כשהגיע לקליניקה שלה, ואף המשיך להטריד אותה אח"כ בטלפון עם הצעות מגונות, א' לא חשבה להתלונן במשטרה מכיוון שידעה שמדובר ברב מוכר, ולכן פנתה לבעלה לבקש עצה להיפטר ממנו, וכן לחברה שלה ח', לח' יש קשרים עם עבריין ידוע ממשפחות הפשע והוא הציע להקליט את הרב ודיבוריו המלוכלכים וכך לסחוט אותו בכסף. הרב נ' שילם 40,000 ₪ לעבריין ואז התלונן במשטרה. א' כאמור נעצרה והיא עדיין במאסר. ח' גם היא נעצרה אבל בית המשפט שיחרר אותה וקבע שהקשר שלה לסחיטה לא בטוח ואפילו הערר של המשטרה בבית המשפט המחוזי נדחה. ח' גם היא לא חרדית, היא בכלל חילונית.
מי שמייצג את א' הוא עו"ד שמואל פלישמן שאמר, 'היא מוכנה ללכת לפוליגרף, וכי מעולם לא התקשרה לרב ולא סחטה אותו, מדובר באישה לא צעירה, מרובת ילדים, שלא צריכה את הכספים הללו מכיוון שהיא מרוויחה טוב במגזר שלה.'
מה שחסר מכל הסיפור הזה, זה מעט רקע על אותה א' ובעלה, הם כיכבו בתחקיר שפורסם בשנת 2011 באחד הערוצי הטלוויזיה בארץ, הם כונו בתחקיר 'משפחת מיידוף הישראלית', ושם בכתבה עולה לכאורה הונאה בסדר גודל של מאות אלפי שקלים, אותם הם גנבו ממכרים ובני משפחה תחת ההבטחה של הגדלת הכספים באחוזים גדולים בזמן קצר. חלק מהגנבות היו קשורות גם לקליניקה אותה היא מנהלת. בכתבה הנ"ל ניתן לראות בבירור שלא מדובר באישה חרדית, יש לה כובע על חלק מהשערות, ובחלקים אחרים בכתבה היא בכלל בלי כיסוי ראש.
עוד נושא שיש להשים לב, שהרב נ' שכרגע הוא הנסחט בסיפור, יכול אולי למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח ביום מן הימים על הטרדה מינית חמורה, דרך אותה הקלטה שח' או א' הקליטו אותו ודרכו הוא טוען שהוא נסחט, אבל גם אם ההליך הפלילי לא יושלם לגביו, בהחלט ייתכן טעם לפגם על אופן התנהלותו, מעשיו, ודיבוריו. יש גם להניח שיש אמת בדברי א' על ההטרדות, אחרת הרב נ' לא היה משלם סכומים כאלו, אבל זאת כאמור הנחה בלבד.

תגובה 1:

  1. שטויות במיץ. ולכל הפתים שקוראים את הכתבה תראו את התחקיר של כלבוטק בעניין על אשה זו ובעלה העבריין שעשקו עשרות אנשים חלקם חסרי ישע בשיטתיות.

    להלן קישור לתוכנית כלבוטק:
    http://www.youtube.com/watch?v=wFU8ySXASWU

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.