רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

כיצד נוצרה המחלוקת באגודת חסידי חב"ד - פרק ד'

סידרה

פרק ד' – אהרונוב מנסה למנוע את פסק הבוררים ברגע האחרון
 
על פי פסק בית המשפט שבו הוחלט על קיום הבוררות החליט בית המשפט כי הבוררים יקבעו מי מבין החברים  בעמותה ישלמו את שכר הבוררים.
לאחר שסיימו הבוררים לכתוב את פסק הדין הם פנו לבית המשפט והודיעו שפסק הדין מוכן והם דורשים את שכר הטרחא שלהם (סך הכל כרבע מליון שקל) ולדעתם הסכום צריך להיות משולם בשלב ראשון מכספי העמותה ולאחר מכן יתנהל דיון בבית משפט בנושא.
בית המשפט קיבל את הצעתם והודיע לאהרונוב כי על העמותה לשלם את הכסף עד לתאריך מסויים ולאחר שהכסף ישולם תפורסם החלטת הבוררים.
אהרונוב, שמהדיונים האחרונים הבין שמצבו בעיני הבוררים לא טוב ניסה למשוך זמן.
בהתחלה הוא שילם בצ'קים דחויים והבוררים הודיעו שהם לא יפרסמו את הפסק עד לתשלום ולפרעון מלא של כל הכסף.
לאחר מכן הוא פנה לבית משפט וטען שלא העמותה צריכה לשלם את הכסף
וכך במשך כחודשיים סחב את הזמן סביב הנושא הכספי עד שלא נותרה לו ברירה ובית המשפט חילק את הסכום בין החברים בוי  העמותה והיה עליו להעביר את הכסף במיידית לבוררים.
תוך כדי הדיונים על תשלום הבוררים כבר התחיל אהרונוב לטעון כי הבוררים דנו בנושאים שלא ממין העניין ושלא היה בסמכותם לדון בזה (גם במהלך הדיונים טענה עורכת דינו כמה פעמים כי ישנם נושאים שדנים פה ואין לבוררים סמכות לדון בהם)
אך בסופו של דבר לא הייתה לא ברירה ומתביעה פשוטה שהוא הגיש לבית משפט לצורך הוצאת צו מניעה נגד הקבוצה השניה הוא נאלץ לבלוע את הבוררות ולהמתין בכסיסת ציפורניים לפסק הדין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.