רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

קידוש ה' על הטנק - רק ככה הם יבינו מה לימוד התורה


ר' חיים שלום!
תרשה לי לספר לך סיפור שאני הייתי עד לו,וכל מה שאתאר לך הוא אמת לאמיתה.
הימים ימי מלחמת לבנון הראשונה (1982) הייתי במילואים בלבנון ותפקידי היה להיות קשר של מפקד הגדוד(מושבניק בדרגת סא"ל, רחוק מתומ"צ).יום אחד נסעתי איתו ועוד 2 קצינים לסיור בשטח קרוב לגבול עם הסורים.עלינו הרים ירדנו בקעות  ופתאום ראינו 3
טנקים ,שלנו כמובן. על הטנקים ישבו חיילים מההסדר ודרך מערכת הקשר הם למדו משניות.אסור היה להם לרדת מהטנקים בגלל הכוננות. הקצינים שהיו על הג'יפ ראו את זה ושאלו אותי בם=פליאה אין סופית: "פינחס, מה הם עושים?" עניתי להם לתומי:"הם לומדים תורה".הם כל כך התרגשו מהמעמד כמעט עד דמעות. אח'כ בבסיס ,אמר לי המג"ד שלי:עכשיו אני מבין על מה אתם מדברים.כל הכבוד להם. אם זה לא קידוש השם, אז אינני יודע קידוש השם מהו.
חשבתי שבימים אלו שהרוחות סוערות כל-כך כדאי גם לדעת את הצד הזה של לימוד תורה.
 
חזק ואמץ!! 
פינחס ה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.