רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

מדוע מתנגד אברמ'ל שמטוב לבחירת אהרונוב לראשות חב"ד ומדוע הוא מגיע לג' תמוז?

מאת חב"דניק

הרב אברמל שמטוב המכהן כיו"ר אגודת חסידי חב"ד העולמית,  מתנגד נחרצות להצבת אהרונוב כיו"ר אגודת חסידי חב"ד בישראל, הוא מודע לסכנות בעניין, ומכיר היטב את שיטת הרבי להרחיק אנשים בעייתים ובפרט בנושאי כספים ממשרות רשמיות בחב"ד, והקפדה יתירה של הרבי בעניין,  

אך מאידך פועל למנוע את נפילת אגודת חסידי חב"ד בידי המשיחיסטים ומגיע לפעול בקרב הרבנים להעמיד מועמד נייטרלי ולנטרל את המשיחיסטים. הרב שם טוב יתוועד בשבת בכפר חב"ד עם אלפי התמימים מכל ישיבות חב"ד לקראת ג' תמוז. שמטוב מסרב לפי שעה להפגש עם אהרונוב.

3 תגובות:

  1. חיים התחלת לי את היום עם צחוק גדול....
    מי יודע מדוע בין השנים תשכ"ד-תשנ"ד אבריימל שם-טוב לא נצפה בארץ? מפני שהוא קיבל הוראה מלמעלה לא להתערב בעיניני חב"ד בארץ הקודש.
    ולדעתי זוהי איננה הוראה שמיימית, פשוט האיש כל כך בעייתי, והפסיד בכ"כ הרבה משפטים ודיני תורה, שלכן מלמעלה הורו לו לא להגיע לארץ וללמד אותם את דרך הלוזריות שלו.
    הנשק היחיד של האיש הם דמעותיו, כפתור אחד והדמעות ניגרות כמים שאין להם סוף, אולי נראה אותו בוכה בפני הגורמים הרלוונטיים? כבר הצגה מעולה! האיש לוזר כמעט כמו אהרונוב ברמת ההפסדים שלו.
    אם הייתי שומע שמשה קוטלרסקי בדרך לארץ, הייתיח מבין שמתחולל משהו מתחת לפני השטח, שישנו מהלך שמבשיל, מאחר ומשה קוטלרסקי בניגוד לשם-טוב הוא איש מעש ולא ברברן, הוא אדם פרקטי שיודע לדבר פוליטיקה, ולסגור קצוות, ולא רודף כבוד וראש בקיר כשם-טוב.
    לכן הופעה של שם-טוב באזור: הצגה מעולה, אפס תוצאות בשטח.

    השבמחק
  2. שלום לך מר שאולזון
    למיטב ידיעתי הרב שמטוב הולך להתארח בשבת קודש אצל הרב אהרונוב, וזאת לאחר לחץ כבד שהופעל עליו
    וכדי להמשיך בהצטיירות של הרב אהרונוב כראש חב"ד

    אנא עדכן באתרך הנכבד על כך
    זוהי בהחלט רעידת אדמה בחב"ד ולא מתאים בכלל לרב שם טוב לשתף פעולה עם פושעים כאהרונוב

    השבמחק
  3. מדוע לפני הבחירות לכנסת רבני חב"ד התעקשו לקבל הבהרות מכל המפלגות בקשר ל"שלושת השלמויות" וכאן בבחירות לרבנות הראשית שהינן קריטיות לנושא הגיור מיהו-יהודי ושלמות העם אין פוצה פה ומצפצף ואף ישנם גורמים "רשמיים" בחב"ד שנוח להם להראות ולשדר תמיכה ברב סתיו על אף שהצהיר שלשיטתו ישנם שני גדרים בגיור: הצטרפות לעם-ישראל לחוד וקיום מצוות לחוד ו"המשימה הלאומית" לשיטתו כעת היא לגייר מאות אלפים שאין להם פיתרון כביכול, "גיור" ע"פ הקריטריון הראשון בלבד (ללא קבלת מצוות) !

    יוסי אליטוב שאינו שליח כיום ואינו דמות רבנית או רשמית בחב"ד אך מעורה מאד בכל התככים הפוליטים כותב כדלהלן:
    "שאלת תם: מדוע כל רודפי הדת ושונאיה במערכת הפוליטית ומחוצה לה, להוטים לקדם את בחירת הרב דוד סתיו לרב הראשי לישראל הבא?"

    אם הרבנים ודמויות רשמיות בחב"ד לא היו מודעים עד עתה לכל הנ"ל, עכשיו שהדברים עולים פה בבלוג הם חייבים להיות מודעים לכך ובמקביל לסיבוב שעורכים איתו באהלי הקודש עליהם ולדרוש מהרב סתיו הבהרות חד משמעיות בנושא הגיור, הבהרות יותר משמעותיות ממה שדרשו מהפוליטיקאים השונים בקשר לשלושת השלמויות ערב הבחירות לכנסת.

    דידן נצח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.