רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 במאי 2013

בעלזא פגעה קשות בסרט ויזניץ האדמו"ר לא הוזמן לחופה החסידים מחרימים את החתונה

הם נפגעו, לטענתם מדובר בויזניץ ומן הסדר הנכון הרבי מבעלזא היה צריך להזמין את הרבי מרט ויזניץ, אבל הם מוותרים על כל צורת הכיבודים הללו. מה שהדהים אותם, שהרבי שלהם לא הוזמן לחופה, ככל הנראה מפני שאין כל כוונה בבעלזא לכבד אותו בחופה

לכן החליטו היום חסידי סרט ויזניץ שהם מחרימים את החתונה, אין להם מה לחפש במקום שאין מכבדים את רבם

9 תגובות:

  1. בולשיט
    אפילו עם יוזמן הוא לא יגיע,

    הוא לא יטריח את עצמו מחיפה להגיע לחתונה
    מקסימום ילך לשבע ברכות בקרית אתא אצל חסידו הנאמן האדמו"ר ממאקוא,
    שכידוע המקאוא רב מגיע אליו מפעם לפעם עם קויטל ופדיון.

    השבמחק
  2. בסערט-ויז'ניץ עוד לא שכחו את הפגישה הידועה מלפני שנים רבות בין רבם לבין הבעלזער, שבה הבעלזער הפגין זילזול וחוסר נימוס כאשר במהלך הפגישה הוא היה עסוק בלגרד את רגליו.

    בסערט מציעים שהבעלזער יפטם את עצמו גם עם המנה של הסערטער.

    השבמחק
  3. אני בכלל לא מבין למה הם נעלבו האם במעדון למען הקשיש אין תוכנית לאותו ערב וחוץ מזה הבן שלוהרב הקדוש ר יענקלה בטח ילך והוא לא צריך את אבא שלו שגם ככה הוא קוץ בשבילו

    השבמחק
    תשובות
    1. בושה אוי למילים הללו

      מחק
  4. מחרימים... אהבתי... כאילו שחסר בשר בבעלזא..

    השבמחק
  5. הרבי לא יבוא כיוון שלמחרת יש לו חתונה משפחתית בבני ברק, של נינת אחיו אהובו הראש ישיבה בעל הברכת משה זצ"ל, נכדה לכ"ק האדמו"ר מויז'ניץ -שאץ, מקסימום אולי כשכבר יהיה בבני ברק יקפוץ אולי לאיזה שבע ברכות גם לבעלז

    השבמחק
  6. הרבי מסרט ויז'ניץ לא יוכל לבוא כי הוא דוחה בשתי ידים את ה"כשרות" שבה מכשירים כביכול אוכל לחתונה הזאת. כך אמר: טריפות ונבילות!

    השבמחק
    תשובות
    1. הסערטער מקפיד הקפדה יתירה שלא לדבר סרה באיש ולא להשמיץ אח הזולת. ידוע לכל, שכל חייו היה אוהב שלום ורודף שלום. ברח מכל מחלוקת, ובכל ההתוועדויות עם חסידיו, דיבר תמיד על עוון של לשון הרע ורכילות.

      מחק
  7. בסוף אהרן מרדכי בא במיוחד באמצע החתן מאהל לביתר עילית באמצע חגיגת חנוכת הבית מדרש סרט ויזניץ החדש כדי להזמין את האדמו"ר מסרט ויזניץ.
    אל דאגה הואלא התיישב חלילה בבמה אלא בא בדיוק כשהאדמו"ר קבע מזוזה מאחורי ה'מזרח', דיבר דקה עם האדמו"ר וברח מהר חזרה לירושלים.
    האדמו"ר לא רק הגיע לסעודה (לא חלילה לחופה כדי לא להביך אותם) אלא גם ישב שעה שלמה, וגם היה כשהרב עובדיה הגיע, ונשאר אחרי הרב עובדיה וגם רקד עם האדמו"ר, ביקור מכובד ומכבד לכל הדעות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.