רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

דרעי ירסק את אנשי ישי בכנסת - הקדנציה האחרונה של רוב חברי הכנסת של ש"ס - הם מתכנסים ומתאגדים ויתכן כי יחליטו להתפלג

מאת איש ש"ס

איך תראה הקדנצייה האחרונה של חברי הכנסת בש"ס. חברי הכנסת יודעים שמר דרעי רצה לפני הבחירות ״ לרענן ״ את הרשימה ולהחליף את מרבית חברי הכנסת. וזה מה שהוא יעשה בהרכבת הרשימות בכנסת הבאה. הוא רוצה שלטון יחיד על חברי כנסת שרק הוא ימנה אישית ויהיו חייבים לו.
התנהלות חברי הכנסת תהיה בהתאם כי אין להם מה להפסיד הם יודעים שאלי ישי  לא יוכל להלחם למענם בפעם הבאה. אמנון כהן יכול אולי לצפות להישאר בכנסת אבל בסתר ליבו הוא מבין שהוא יהיה בחוץ. דוד אזולאי יכול להמשיך לחלום אבל במציאות העכשווית הוא בטוח שאין סיכוי. אברם מכאלי ימשיך לחשוב שאולי יהיה לו סיכוי אבל כשיזכור את השם אריה דרעי שהדיח אותו מראשות הסיעה הוא יפנים שהוא בחוץ. וניסים זאב בטח יודע שאפילו שהקים את ש"ס גם הוא ייזרק בכבוד החוצה. משולם נהרי ויעקב מרגי גם הם יכולים לקפל ציוד ולחפש עבודה אחרת. אין להם סיכוי עם אדם שדרכו לנקום. אבל הפוליטיקה היא נזילה ויגיע היום שגם מר דרעי ייזרק מההיסטוריה הפולטית התככנית שהוא רוקם. הציבור לא טיפש ואדם ורואה את האכזריות בדרכו הפוליטית המגולמניות בהתפארות שמו יובילו להרס התנועה ושמו המפוקפק גם ככה.
מה שמצחיק הוא שמר דרעי מכריז בכל מקום שאין אנשי ישי או אנשי דרעי. מעניין כמה זמן תחזיק אמירה נבובה זו ותזכרו איפה קראתם את זה קודם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.