רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במאי 2013

רבני חב"ד ברוב עצום הכריעו אהרונוב ימשיך להיות יו"ר אגודת חסידי חב"ד

מי שחלם על שינויים דרסטיים או מהפכניים ככל הנראה טעה, רבני חב"ד בישיבת היום בכפר חב"ד החליטו ברוב עצום שלא לעשות שום שינויים וכי ההנהגה הקיימת תמשיך להנהיג את חב"ד שפירושם של דברים יוסף יצחק אהרונוב ימשיך לעמוד בראש אגודת חסידי חב"ד

כמובן שזה עדיין לא סופי מפני שחוקית האגודה צריכה להתכנס ולבחור וזה יהיה ביום ח' תמוז. אבל המציאות שרבני חב"ד החליטו ואין ספק כי ישלחו מכתב ואף נציג מטעמם יופיע בפני האגודה ויאמר כי זו הכרעת הרבנים, סיכויי הצד המשיחיסטי קלושים, קשה להאמין שירימו יד נגד בית דין רבני חב"ד

וכך מדווחים מכפר חב"ד:

אל ביתו של הגאון רבי מרדכי שמואל אשכנזי, הרב של כפר חב"ד, נאספו ובא כל הרבנים, חברי בית הדין הגבוה של חב"ד, וכל העסקנים, חברי ארגון הראשי של חב"ד 'אגודת חסידי חב"ד' לאסיפת הכרעה, אחת ולתמיד. לעשות סדר. מי מנהל את העסקונה החב"דית.

היתה אסיפה לא קלה, ישבו שם אנשי הפלג המשיחי ואנשי הפלג השפוי, הרבנים ועוזריהם, העסקנים שבוחשים בכל דבר. היו טענות רבות וקשות נגד המנהיגות והעסקנות של הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב.
אולם, ההחלטה, לאחר שעות קשות של אסיפה סוערת. הייתה "דידן נצח" מבחינת המחנה של הרוב השפוי בעל ההיגיון הבריא בחב"ד.

כולם חתמו על כך, שההנהגה הרוחנית היחידה היא בית הדין של רבני אנ"ש, ללא שום רפורמה או שינוי. וההנהגה העסקנית, תמשיך להיות אגודת חסידי חב"ד במסגרת הקיימת, כשהיושב ראש הוא הרב אהרונוב.
  
ההחלטה התקבלה ברוב מוחלט ועצום.
שני נמנעים היו. שזה מראה על הרצון האמיתי שלהם, לא לאחדות השורות אלא תאווה אישית של נקמנות ונצחנות שב"ה לא יצאה אל הפועל בחסדי השם.
הראשון הוא המנהיג של כת 'שובו בנים' החב"דית – יוסף גינזבורג מרמת אביב.
השני הוא המנהיג של כת 'המשיחיים הקיצוניים' – יוסף וילשאנסקי מצפת.

8 תגובות:

  1. אין לרבנים אומץ, לצערי, לעשות שינויים אמיתיים, ולכן חב"ד תמשיך להיראות כמו שהיא נראית, בהרבה תחומים.

    השבמחק
  2. הוא אשר אמרנו! כ"ק היד החזקה מרן הרב יוסף יצחק אהרונוב שליט"א הוא הוא הרבי מליובאביטש! הוא אדוננו! הוא מלכנו! הוא מושיענו! הוא משיחנו! הללויה!

    השבמחק
  3. בושה לרבנים האלה אין להם אומץ בשביל מה הרבי מינה אותם להיות בי"ד עם כל מה שאהרונוב אומר להם הם עונים אמן ואמן עד מתי משיח דחוף

    השבמחק
  4. אם הפרקליטות יפחדו מאהרונוב כמו שהבית דין רועדים ממנו אז הוא מסודר

    השבמחק
  5. הרבנים עשו טעות מרה והכניסו לעצמם גול עצמי.
    כעת, אחרי שהציבור מעודכן היטב במעללי אהרונוב, ברגע שהרבנים עומדים לצידו הם גורמים לציבור להתרחק מהם.
    וגם ככה לא ממש סופרים את "בית דין רבני חב"ד"...
    הוחמצה אפשרות היסטורית לאחדות ולחיזוק מעמד הבית דין.

    השבמחק
  6. חצקעל קרעכצן30 במאי 2013 בשעה 10:33

    מסתבר שבחב"ד רק דיקטטורה מצליחה. הפעם האחרונה שהיו בחירות בקראון הייטס זה נגמר ב....
    (או שהבחירות היו מזויפות או שלא)

    השבמחק
  7. חברי בית דין רבני חב"ד, כבר לא מתפקדים שנים רבות, הפגישות וההחלטות הבודדים שהם יושבים או מוציאים הם רק במלחמות שליטה של אהרונוב . ולא מדובר בכל חברי הבית דין אל רק ברב אשכנזי שיש לו אינטרס לא מובן לשרת את אהרונוב (יש מפרשים שאשכנזי מחבק את אהרונוב חיבוק דב וימים יגידו מה אשכנזי מבשל פה כי אשכנזי הוא האיש בבית דיו שעל פיו ישק דבר ! ) אהרונוב לא שולט בבית דין כלל . אלא יש להם רחמנות עליו. ןאף אחד מהחברים לא מוכן לחתום על סתימת הגולל על המושג אהרונוב בחב"ד . מה שלא עושה השכל עושה הזמן וזה עניין של חודשים ספורים . שחב"ד בארץ הקודש תברך ברוך שפטרנו מאהרונוב !

    השבמחק
  8. just like to first 2 letter of you blog

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.