רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

המאבק בחב"ד - העובדות לאמיתותן



לכבוד
הרב חיים שאולזון שליט"א,

רבי חיים היקר,

היות ואתה איש אמת, ורק אצלך ניתן לקרא דברי אמת, כולל גם בנושא הפניה של המשיחיסטים לערכאות נגד "אגודת חסיד חב"ד באה"ק" תוך ביזוי  בית הדין של רבני חב"ד, והפאשקווי"ל שהם שלחו בימים אלה לכל בתי אנ"ש אשר פירסמת דברים בקשר אליו, טוב שהקהל התמים ידע את העובדות כפי שהן ללא כחל וסרק.

בפאשקווי"ל הנ"ל הם מצרפים מכתב של לבנהרץ נגד אהרונוב, כאשר מכתב זה אמור להוות סיוע לשיטתם.

כדאי לשים לב למשפט של לבנהרץ מיד בתחילתו של מכתב זה שאומר בעצם  הכל, ואני מצטט:

"פורקי עול ואנרכיסטים ניסו, ועודם מנסים, להשתלט על אגו"ח ולנתץ את כל הסדר וההירכיה שרבותינו נשיאינו הנהיגו במשך כל הדורות של שושלת חסידגות חב"ד, לרבות החלפת חברי בי"ד רבני חב"ד בעושי דבריהם". לא נגעתי.

האם פיסקה זו מסייעת למשיחיסטים- האנארכיסטים, או שמא שורה זו שומטת את הקרקע מתחת לרגליהם?

ועתה לטיעון המפורסם, אודות "מחטף", שעשו כביכול חברי בית דין רבני חב"ד,  כאשר באותו 'מחטף' מינו את אהרונוב ליו"ר וכו' וכו' תיכף לפטירתו של העסקן רב הפעלים (עובדה נכונה לכשעצמה) ר' שלוימק'ה מיידנציק ז"ל (שלאחר פטירתו עלה דרגא ונהיה בפרסומי המשיחיים "הרב" שלמה מידנצ'יק ( בעוד שמכתביו של הרבי הוא היא "מר שלמה מידנצ'יק").

- אחת ולתמיד יש להשמיע בקשר לזה את הנימוק האמיתי לאותה ישיבה חפוזה של בית הדין. שמוגדרת בפיהם של המשיחים בשם "מחטף".הנימוק הזה ידוע לכל בר בי רב דחד יומא באנ"ש, אבל זהו נימוק שאי אפשר להשמיע אותו בצורה רישמית בערכאות והוא; -
אתה רבי חיים היקר, פירסמת בבלוג שלך, סרט מזעזע המראה כיצד המשיחיסטים מקבלים גם כיום דולר מ...הרבי בתוככי היכל הקודש של בית חיינו ("שועלים הילכו בו", ה' ישמרנו).

ובכן, המשיחיסטים האלה הינם תלמידי הרב ווילשאנסקי מצפת והרב יוסי גינזבורג מרמת אביב  וזמרוני צ'יק מבת ים, וזה מן המפורסמות שא"צ ראיה. דרך אגב, במעמד הדולרים הזה נצפה מרדכי ענתי שהוא אדם מבוגר ממנהיגי המשיחיסטים, וראש של מוסדות משיחיסטים בפלורידה, נצפה שם גם מ"מ ("ממי") זלמנוב שלאחרונה נהיה חתן של לנצ'נר מרחובות מפעיל המערכת של "נחייג ונשמע". כך, שזה לא בדיוק סתם ילדים.

בדיוק מהתופעות האלה, בית דין רבני חשש וחושש! האם זה לא לגטימי מצד בית הדין לחשוש מזה?

בית הדין חושש, ובצדק רב מאד, שהנהגת חב"ד תעבור לידיהם של הזויים אלה? ולפיכך התבקש שהם יקבעו באופן מיידי עובדות בשטח, ויחסמו חדירת אנארכיסטים להנהגת חב"ד! זה היה אקט סופר-אחראי ונבון מצד בית דין רבני חב"ד!!!!

האם מישהו נורמאלי בחב"ד מוכן לחדירת תמהוניים לחדרי המימסד? האם בית דין רבני חב"ד בתור אנשים אחראיים יכולים להרשות לעצמם שמובילי חב"ד יהיו עובד ע"ז כמו זימרוני צ'יק? הזוי כמו פיזם שאצלו בקריות יש בית כנסת עם תמונות הרבי בכותל המזרח של בית הכנסת!! או של זימרוני צ'יק שאפילו הרב אקסלרוד יצא נגדו. שומו שמיים!!!

לא נותרה  ברירה ולא היה מנוס, אלא לזמן ישיבה דחופה, וליטול את המושכות בחופזה לפני שחבורת אנרכיסטים ישתלטו על הכל!

וכמה מילים בקשר להרה"ח הרב משה אשכנזי ז"ל, שתמך בהם.

מעבר לעובדה שהרב משה אשכנזי ז"ל כתב את מה שכתב ועשה את מה שעשה בערוב ימיו, ואיש איננו יודע מה הייתה מידת צלילותו באותה תקופה, ובעצם, יש הטוענים (וכנראה שלא לגמרי שלא בצדק)  שהוא הובל כסומא בארובה ע"י חתנו הר' ווילשאנסקי

-         מעבר לזה: הרבי זצוק"ל מעולם לא מינה את הרב משה אשכנזי לתפקיד-על בחב"ד. הוא לא התמנה כחבר הבי"ד,לא כחבר באיזה ועדת ביקורת כלשהי. הוא היה אמנם יהודי יקר, שכיהן כרב בבית כנסת חב"ד קטן בתל אביב כיורש של חותנו הרב הקרסיק ז"ל. הוא אפילו לא כיהן כמו"צ בחב"ד. עד הפרשה האחרונה אישמהדור הצעיר יחסית  בחב"ד לא  הכיר בכלל את הרב משה אשכנזי, שהיה תושב ת"א! (למרות שיש לו זכויות בחב"ד כאיש שתרם  מכספו בישיבת חב"ד בלוד וירש את חותנו כחבר ההנהלה הגשמית של  הישיבה).
-          
-         אגב, בקשר לטענות נגד אהרונוב בדבר פלילים, הלא הרב משה אשכנזי היקר עצמו נאלץ לפני שנים להימלט מן הארץ לברזיל עקב סיפורים של עבירות על החוק. איש לא דן אותו לא אז ולא היום ברותחין עקב זה.

עובדה שבנו הגרמ"ש אשכנזי, רבה של כ. חב"ד וחבר בית הדין, לא ציית לאביו בכל הפרשה הזו, והוא הרגיש מאד שלא בנוח, בלשון המעטה, מתעתועים אלה.

וכמה מילים בקשר לרב ווילשאנסקי: זה האחרון משיחיסט כמו שאני צוללת (בחתונות של הילדים שלו הוא לא איפשר להכניס דגלי משיח צהובים. אמרו ליצני הדור, כי כל מי שנכנס לחתונות שלו מקבל ראשית "חיסון נגד צהבת"...)..

אלא מאי? מי שמחזיק לו את המוסדות זהו הנגיד מק. הייטס ש"ב דריזין. דרייזין מסיבות היסטוריות הקשורות באביו ז"ל סימן לו מטרה להילחם במימסד החבד"י ויהי מה. למרות שדרייזין עצמו (אגב קצוץ הזקן ולא בדיוק בעל הנהגות חסידיות אוטטנטיות) רחוק מלהיות משיחיסט, אבל המשיחיסטים ובראשם הרב ווילשאנסקי משמשמים בשבילו בשר תותחים במלחמתו נגד המימסד השנוא עליו. בקיצור: לווילשאנסקי משתלם להיות משיחיסט ולשמש כמנהיגם של המשיחיסטים. דרייזין פ-שוט אוהב את זה.

וולישאנסקי יודע, כי ככל שהוא נלחם יותר במימסד, הוא יקבל יותר כסף מהגביר דרייזין. זהו כל הסיפור בקצרה.  ערמומיותו של הרב ווילשאנסקי היא מן המפורסמות (למרות שניתן בהחלט לומר כי הוא באופן אישי תלמיד חכם, ואדם טוב לב).

המלחמה בעיקרה כאן, איננה כן אהרונוב או לא אהרונוב, המלחמה היא האם חסידות חב"ד תמשיך בדרכה המפוארת, או תונהג חלילה ע"י חבורת מטורללים אשר אצלם המטרה מקדשת את האמצעים!

המשך אולי יבוא (כפוף לתנאי שמכתב זה יפורסם).

5 תגובות:

  1. כל מילה נכונה!

    אחד שיודע

    השבמחק
  2. דווקא הפוסט נכון אם כי לא כ"כ מקורי ובנוי על מקורות מידע חיצוני שלפעמים עשירים ולפעםים עניים [הכל כרצון הכותב הנחמד] אבל די כבר לעיסוק הבלתי פוסק בדולרים שוילישאנסקי הוא המתנגד הגדול ביותר לזה

    השבמחק
  3. ערב טוב לכל הקוראים .
    הפעם ברצוני להתיחס ליוסף יצחק וילישנסקי.
    אחרי שיותר מדי קוראים ירדו עלו שמתי לב שאחד מטעמו יושב ומנסה להסביר עוד פעם ושוב לשכנע אותנו כמה נחמד הבן אדם ועדין נפש ורק את טובת הכלל הוא מחפש ואם ח"ו הוא יעזוב את העדר אין תקוה ואין מציל ומושיע,
    לעצם הענין עשיתי חקירה . והנה חלק מהתוצאות. אבא שלו שי"ח כעס מאד על הרבי שאף פעם לא נתן לו איזה תפקיד, ומיד אחרי ג" תמוז הוא וחים סרבנסקי . וסגלוב . קראו להם השלישיה .התחילו לנהל את הבית דין ולהוציא פשקוילים כל יום שישי נגד חברי המרכז בקיצור את החורבן שהם גרמו בקרון אייטס והכל בשם רעבה. רעבה,הכל בלה. בלה. אחרי שסגלוב נפטר השלישיה התפרקה אולי מפחד ואחרי משקרה להרב מרליו שהם ישבו לו על הוריד עשרים וארבע שעות. אפשר למלאות ספר שלם אבל את חארה אוכלים עד היום,
    ב.. ליוסף יצחק יש אח שהיה לו לו חלום להיות הראש ישיבה של העולם
    בעל גאוה שלא מן העולם. היות וההוא לא הנושא .נקצר שהיום הוא כבר לא ראש ישיבה .והוא לעולם לא ינהל את חב"ד חלום חיו,
    עוד בזמן הרבי הוא ציפצף צפצוף ארוך על ההוראות מהרבי בענין קבלת תלמידים בטענה שבחינוך הוא מבין יותר טוב [בדידי הוה עובדה]
    ע"כ המסכנה היא שיש פה במשפחה נקמה בדם אנחנו נראה לכם מי בעל הבית.
    הרי שאלת השאלות הוא איך יתכן אדם שמנהל ישיבה או נקרא לזה אכסניה והלמידים אחד אחד עם בעיות שלא מקבלים אותם בשום מקום.
    יש לו זמן לכל השטיות יו"ר פה ושם בכל כנס ואיפה שיש בעלגן הוא שם
    ואין גבול לתאות הכבוד שלו ושוב לעורר ריב ומחלוקת,
    ואתם מנסים לספר כמה עדין נפש הןא,
    ופרט שרואים את הסחורה שהוא מיצר ואין קונים,
    צבי.



    ,,,

    השבמחק
    תשובות
    1. שקר!!!!!!!!!!!! רוב הבחורים שבאים להבחן לא מתקבלים!! מתקבלים רק בחורים טובים!!
      נ.ב. מה שכתבת מדובר על כפר חב"ד וכד'...

      מחק
  4. בבית כנסת של הרב פיזם בקריות אין תמונה של הרבי בקיר המזרח!!!! זה נמצא אצל פרומר בקרית ביאליק. אני דורש שמיד תוריד את השקר!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.