רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

אשרי הדור שמרן הגראי"ל שטיינמן מנהיגו

מאת בני ברקי

כמי שמעורה בעסקנות הציבורית עשרות בשנים, כולנו חייבים להודות לה' יום יום שזכינו שמנהיג הדור הוא קדוש ישראל ותפארתו מרן הגראי"ל שטיינמן. אם יש היום רבבות אברכים שלומדים, רבבות שאוהבים את התורה, ליהודים יש פרנסה, ועולם התורה פורח, זה רק בזכות מנהיגותו האדירה של הרב שטיינמן. 

תתארו לכם שלחרדק הראשי ר' שמואל אוירבך ומנהיג הביליארד נתי גרוסמן היה זכות ווטו על ההנהגה החרדית איך היינו נראים, כמה מחלוקות היו פורצות, היו סוגרים לנו מזמן את הישיבות. החילונים צריכים עוד 2-3 הפגנות כאלו כדי לחסל אותנו ולהפוך אותנו לקניבאלים. נתי גרוסמן ושיטותיו הובילו אותנו לעברי פי פחת, מסע דה לגיטמציה מוחלט של הציבור החרדי. רק תושייתו של הרב שטיינמן הצליחה לעצור את הסחף, אבל כעת הם פשוט לא יכולים. אותם נוכלים מדברים על למסור את הנפש, ומתכוונים להרוס את הכל לאבד את כל מה שהצליחו להציל במסירות נפש. לאחר ההפגנה שהצליחה להביא לחילול ה' ולהרס עולם התורה, אנו צריכים לומר בכל יום אשרינו שזכינו להבדל מהמחבלים ושהנהגת הדור נמסרה למרן הגראי"ל.

3 תגובות:

  1. עברת כל גבול !!

    אתה מצנזר את המגיבים - ובצדק . אך קשוט עצמך תחילה ! איך אתה מרשה כינויי גנאי שכאלו כלפי רבנים .על כותב שכזה נאמר "אשרי רבו שלימדו תורה ?

    השבמחק
  2. "החילונים צריכים עוד 2-3 הפגנות כאלו כדי לחסל אותנו ולהפוך אותנו לקניבאלים" !!!???!!!???

    השבמחק
  3. מעניין אותי איך יתבטא שטיימן המגעיל כלפי חיים שאולזון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.