רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

ה'ברית החדשה' של משה גפני עם מי?

מאת: מצביע ג' מודאג
כינויים רבים כינו את הברית בנט-לפיד. אבל איך אפשר לכנות את החיבור המוזר משה גפני-חה"כ הוותיק מיהדות התורה והשבת וזהבה גלאון י"ור מר"ץ? 
במסיבת עיתונאים שכינסו משה גפני ויו"ר מרץ זהבה גלאון הכריז גפני על תכנית אלטרנטיבית לתכנית ה"קלקלית". - כפי שכינו אותה השבוע כמה עיתונים חרדיים-, שבתכנית של גפני-גלאון  מוצע קיצוץ כבד של כארבעים מליארד ש"ח מבלי לפגוע בחלשים ובשכבות הביניים. לכאורה עד כאן הכל טוב ויפה. אך מי שמכיר מעט את חה"כ גפני יודע שלא מדובר בטירון פוליטי בעל רעיונות נחמדים ותו לא. מדובר הרי ביו"ר וועדת הכספים לשעבר ושועל פוליטי מהוותיקים בכנסת. כל בר דעת מבין שהמסר שמעביר כאן מר גפני הוא ברור וחד. רומז משה גפני "אני לא התיישבתי להציג את התוכנית עם יעקב ליצמן חברי לסיעה שמבין מצויין בכספים. אפילו לא עם יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' שכידוע היא מגדולי המתנגדים לפגיעה בחלשים. אני מציג את התכנית במשותף עם מפלגה שמאלנית קיצונית, ולא במקרה. אני שולח מכאן רמז עבה למר בנט ולחבריו - 
אנו לא פוסלים גם ברית עם מר"ץ כדי להפיל יחד בבוא היום את הממשלה - יהא המחיר אשר יהיה. אפילו אובמה יתן גיבוי עקיף או ישיר אם יהיה צורך. ראו - הוזהרתם!

תגובה 1:

  1. אכן.

    כנראה זה שיתוף פעולה מתמשך, כי כמו כן בשבועיים האחרונים הגישו יהדות התורה ומרצ יחדיו הצעות אי אמון בממשלה, פעם אחת המועמדת של יהדות התורה-מרצ להרכבת הממשלה היתה זהבה גלאון ופעם - מאיר פרוש (הסבר קצר: סיעה בת פחות מ-10 ח"כ לא יכולה להגיש הצעות אי אמון על בסיס קבוע, אלא פעם ב... - הלכו יהדות התורה ומרצ שהן ביחד 13 מנדטים והגישו ביחד ואז זה אפשרי...)

    אפילו יו"ר הכנסת תמה על שיתוף הפעולה הזה...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.