רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 במאי 2013

דרעי - העבודה זרה של הדור

מאת חבר הנהלת ש"ס

בראיון לידיעות אחרונות הצהיר דרעי שלא יכנס בשום אופן לממשלת נתניהו. בחשיפה ראשונה כאן מתבררת האמת למה דרעי לא יהיה מוכן להיכנס לממשלה ואפילו במחיר גבוה של תיקים בכירים שתקבל ש"ס והזדמנות פז לדאוג כשליח ציבור נאמן לאלה שאין להם. 

כידוע דרעי הצהיר גם שלא קיבל את תפקיד היושב ראש  שאותו הוא התחנן לקבל במשך שנים ארוכות בתור שררה ורק מסיבה אחת שהוא עבד של הציבור, היום נחשפת האמת. ראש הממשלה נתניהו ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיעו להסכמה שגם אם הבית היהודי יפרשו בגלל תהליך מדיני ש"ס לא תיכנס לקואליציה אם בראשה עומד אדם שמערכת המשפט קבעה שהוא שקרן 

ויתרה מזאת אמר לפיד כי הסיבוב שעשה עליו דרעי מונע ממנו לשתף איתו פעולה בעתיד ובמיוחד שיתוף פעולה כחברים בקואליציה אחת. 

בביתו של הרב עובדיה יוסף הסיפור שונה. הלהיטות שהם מגלים להיכנס לממשלה הוא גבוה וכנראה הסיכוי של דרעי לנצח בסיבוב הזה הוא נמוך אבל אם יפעיל לחץ כמו שהפעיל כדי לקבל את תפקיד היו"ר (הפרוטוקולים של אותה ישיבת מועצת ייחשפו בעתיד) ש"ס תישאר באופוזיציה. בימים אלו מתחילה המערכת המוניציפלית לרעוש ולגעוש ואנשיו של דרעי מנהלים מלחמה פסיכולוגית באמצעות האתר של דרעי כיכר השבב ושליחם ישי כהן כדי לגרום לנציגי ש"ס לבוא ולהתרפס בפני דרעי שישאיר אותם בתפקיד וכך תתברר מנהיגותו הנערצת ברבים. 

בטוח שיש נציגים בש"ס בעלי לשון ארוכה ושכל מועט שיזחלו על ארבע ויתחננו (בדרך כלל זה אלה שהם לא אנשי העשייה) ויש כאלה שיחליטו ללכת על כל הקופה ולהתמודד בתמיכת רבנים באופן עצמאי ויש להם סיכוי גבוה לקבל מספר מנדטים גבוה. אתר כיכר השבב ימשיך כנראה ללוות את המערכה הפנים ש"סית לטובת דרעי וחבריו (התמחור בהתאם) ויחד עם המעריץ של דרעי ישי כהן ינסו לשנות את דעת הקהל כאילו דרעי הוא המושיע של הדור או כמו שיש כאלה שמגדירים אותו העבודה זרה של הדור. 

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.