רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 במאי 2013

איומי המחבלים להתמודד בנפרד הוא בשביל להעניק לישעיהו וויין סגנות בקרית ספר

ישעיהו וויין מחופש לחסיד גור בבית ר' שמואל אויערבך בפורים
מאת בני ברקי
הכל רמאות, נצח לא הולכים לרוץ, מדובר בסך הכל בנסיון לאיים על גוטרמן בשביל שייתן לישעיהו ויין תפקיד של סגן ראש העיר מודיעין עילית בשכר, על חשבון יעקב וולנשטיין שבגד במחבלים בכך שכיהן כראש מטה יהדות התורה במודיעין עילית.
זה אחר שלויין היו כמה תפקידים בעיר, מהם פוטר בעקבות חבירתו לעיתון הפלס, וכך נותר מחוסר פרנסה לא משכורת מיתד נאמן לא מכל שלל תפקידיו לשעבר.
כמובן שכאן לא תקף הכלל של "איך מפטרים נציג של הרב אלישיב (וולנשטיין) ובכך מוחקים את מורשתו?", מאחר ווויין יותר מקורב, ואותו צריכים היום יותר (אומנם ולנשטיין נציג של הרב אלישיב בדיוק כמו שכל חבורת המחבלים נציגים של הרב שך, ואין כאן המקום להאריך בזה).
ומדוע נצח לא ירוצו?? בדיוק מהסיבה שבגללה הם לא רצו בבחירות הארציות, בשביל שלא ידעו כמה הם שווים, ואם בריצה לכנסת יש עוד איזה ערך אידיאולוגי, בריצה לעיריות יש רק עניין טכני של פינוי האשפה וכו', אף רב לא יתיר להם לעורר על זה מחלוקות אא"כ עד אז נתי גרוסמן יפסיק להסתתר בארון ויכריז ע"ע פומבית כמנהיג הדור וכמשיח וכו'.
הדיבורים על מספר הנציגים שהם "הולכים להכניס" זו בדיחה עלובה, והיא פורסמה על ידי כתב בשם איתי גדסי שכמדומה שהוא אח של שי גדסי הנודע לשמצה, ומכאן הפירסום על "חמשה נציגים במודיעין עילית", מספר המנויים של הפלס בעיר הוא כ300, נניח בהערכה מחמירה, שיש להם עוד פי 2 תומכים נסתרים שלא נמנו על "מצוות הפלס" ס"ה 900 משפחות שהם לא יותר מ1800 קולות (שהרי כידוע רבים ממנויי הפלס נשותיהם חולקות עליהם בעניין זה), במודיעין עילית בבחירות לכנסת היו 20,927 בעלי זכות הצבעה, ובבחירות לעירייה לאחר הגידול הטבעי של 9 חודשים והוספת בני 17 יהיו כ22000 איש, הם אפילו לא 10% מתוך 15 נציגים, אז הם יצליחו להכניס מנדט שלם שישב באופוזיציה ויקבל משכורת של 70 שקל לישיבה (*3 ישיבות בחודש), אשריהם ואשרי חלקם.
זה המצב בקרית ספר שהוא המקום בו מצב המחבלים הוא המרומם ביותר, לפחות 5 מעובדי הפלס גרים בעיר,ישעיה ויין, עורך המוסף התורני חיים שולזינגר, 2 מהכתבים שלו, איש המחשבים שלהם. וגם מנהל השיווק לשעבר. מה יקרה להם בבני ברק, ירושלים, בית שמש, ושאר המוקדים החרדים, זה בדיחה אפילו לעסוק בזה.

2 תגובות:

  1. סימני ישראל3 במאי 2013 בשעה 2:51

    אכן ניכרת עדינות עילאית על פניהם של המצולמים כנראה 'בזכות' מעשיהם הטובים......

    השבמחק
  2. הלו חיים האם אתה רואה את מה שאני רואה??
    קוקה קולה על שולחנו של מרן הגר"ש אוירבאך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.