רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

אהרונוב - הצד השני של המטבע



מאת: הבחור הזעצער

בענין הפוסטים והרעיונות השונים בנושא אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש, ובעיקר בהמשך לפוסט שבו התבשרנו כי אהרונוב הוא זה שעומד להוביל מהלך של אחדות בקרב החסידים, בכמה שורות קצרות רק אגע בענין הטעון הזה, וברור כי הדיון ימשיך ביתר שאת עם התקרב מועד האסיפה הכללית שנקבעה על ידי בית המשפט.
ובכן, לאחר בדיקה של היחסים הקיימים בין חברי אגודת חסידי חב"ד, מתברר שבעצם אין צורך שאהרונוב יבוא וישכין שלום ביניהם. להיפך, כשנעבור על שמות החברים, ונמצא כי כולם (למעט אחד) יכולים דווקא לשבת יחדיו.
כפי שכתבתי בעבר, ככה זה בחב"ד, על אף הדעות השונות, יש הרבה שפה משותפת.
המעניין הוא שלפי הנתונים שבידי דווקא אהרונוב(!) הוא הגורם המפריד, שימו לב: חפר ידיד של וילשאנסקי ולא אחת הגיע לאירועים שנעשו על ידי מטה משיח שלו, יוזביץ הביא את כל המשיחיסטים ל'דינר' שערך אשתקד, וממאן לקחת חלק בכל נושא של מחלוקת, זלמנוב נשמר לא לתת יד לאנשי מדון ויש לו קשרים הדוקים עם גרייזמאן ופויזנר, וולף מנחלת הר חב"ד חסיד אמיתי, ובישיבה שלו יש הרבה משיחיסטים בין השלוחים וכו', יש דגל על גג הישיבה, יש לו קשר מצויין עם פויזנר ורסקין, וגם ליברמן שהוא מחותן עם אהרונוב הוא הרי גיסו של רסקין, והם ידידים טובים, וגם בלוי בשנים האחרונות מנסה להתקרב לכל שאר החברים ומתריע על הסכנה בהענקת העמותה לאהרונוב.
מי נשאר? – אהרונוב, הוא מעוניין לקחת לעצמו את התואר יו"ר, וכבר ניסה לעשות הכל בשביל זה, עד שבית המשפט פסק שכל מהלכיו היו בלתי חוקיים.
רבותי! מוציאים את השם שלו מהפזל – ויש אחדות!
מה שיותר מפחיד, הוא מה שנכתב בפוסט הנזכר "הרב אהרונוב בהצעה למשיחיסטים מוכן להכניס חלק מרבני המשיחיסטים לבית הדין של חב"ד", וזו כבר שערוריה, ממתי הוא אמור לקבוע שם? הוא שנים מנסה בתחבולות להכתיב את סדר היום לרבני חב"ד, שלאט לאט מתפקחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.