רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 במאי 2013

לא תעמוד על דם רעיך




 לכבוד הבחורים התמימים החבדנקים:

מדוע אתם בוכים ומייללים אם אינכם פועלים? מה אתם רוצים להשיג על ידי פרסום מעשי אלימות על ידי מישיחים אם אניכם מוכנים לעשות שום דבר כדי לעצור את זה אחת ולתמיד?

אתם לא לא מוכנים להגיש תלונות במשטרה נגד האלימות והביריונות, אתם לא עוצרים אותם, לא מונעים מהם להמשיך במעשה  הטרור שלהם, מוותרים להם בכל פעם מחדש ונותנים להם כח להמשיך ולגרום נזקים .קחו את עצמכם בידיים, תפסיקו ליילל ותתחילו לפעול (המעשה הוא העיקר), כל מעשה אלימות חייב לקבל טיפול מיידי מהרשויות כדי לסיים את מסע האלימות.

יש כלל...
אם לא הוגש דו"ח במשטרה, הפשע לא קרה.

תפסיקו לתת למשיחיסטים כח - כל וויתור שלכם הוא ניצחון שלהם.
במקום ליילל ולבכות - תעשו מעשים.

לתושבי קראון הייטס אין עיניין במתרחש ב-770, הם נטשו את 770 לפני שנים רבות,לא מענין אותם סיפורי אלימות של המישיחיסים ב770, זאת בעצם הסיבה שנטשו מהמקום.
אם אין לכם כוונות להפסיק ולמנוע את האלימות וההרס שהולך שם אין לנו שום כוונות לשמוע את הייללות שלכם. אם אתה מוכנים ורוצים לפעול יש רבים בשכונה, שיסייע לכם. אבל אנחנו לא יכולים לעזור למי שלא עוזרים לעצמם. 
אם אתה קורבן מאלימות של המשיחיסטים ולא מגיש תלונה במשטרה - יש לך דם על הידיים, אתה נותן למשיחיסטים כרטיס מעבר להמשיך ולפעול בטרור ואלימות, היום שברו לך את האייפון מחר באלימות יישלחו אתך או חבריך לטיפול בבית רפואה (עם עצמות שבורות).

אם היית קורבן למקרה אלימות מצד המשיחיסטים ולא הגשת תלונה במשטרה אל תהיה מופתע ממעשה האלימות  הבה (זה מגיע לך).


חתום,
תושב קראון הייטס

2 תגובות:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.