רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במאי 2013

מכה קשה לדרעי בקרית מלאכי האיש שלו נבחר לראשות העיר ותוך יום בצעד של נקמה הודח ואיש של ישי נבחר לתפקיד

מישל טפירו
יומיים לאחר ההדחה של אלי ישי, אריה דרעי ספג את מכת חייו. בקרית מלאכי מונה איש ש"ס מישל טפירו לראש העיר לאחר שמוטי מלכה שביצע מעשים מגונים התפטר והוגש נגדו כתב אישום. טפירו החליט להתמודד על ראשות העיר וזכה להצבעה של רוב חברי המועצה כולל חב"ד ששולטת בעיר הדרומית. אולם יוסי סולימני הגיש תביעה לבית המשפט לאחר שדרש לדחות את הישיבה וטען שהיא לא חוקית.

לאחר כשעה וחצי במהלכן שמעה את הצדדים, ביקשה השופטת מטפירו כי מאחר ומדובר בתפקיד ציבורי ועל מנת לחסוך את ההליך המשפטי שיכול להימשך שבועות, היא מבקשת לערוך דיון חוזר במליאה.

בתום התייעצות שנמשכה כמעט שעה, חזר טפירו עם תשובה חיובית - מוכן להצבעה נוספת. בינתיים בישל לו סולימני תרגיל פוליטי. כל שהיה צריך הוא להעביר את אחד מתומכיו של טפירו אליו, והנה יש לו רוב לראשות העיר. הוא פנה אל יוסי חדד והציע לו הצעה שאי אפשר לסרב - אתה תהיה המועמד שלי לראשות העיר וכל ששת אנשי יתמכו בך. חדד הסכים והדיל יצא לדרך.

מקורבי אלי ישיי היו"ר המודח של ש"ס צהלו ושמחו. הם הזכירו לכולם כיצד טפירו הסתכסך עם אלי ישי לפני שנתיים ונחשב לאיש של אריה דרעי. הם רואים בכך עונש משמיים על מה שעולל אריה דרעי לאלי ישי.  לטענתם היה סיכוי קלוש ביותר שזה יקרה, וכשזה קרה סימן שדרעי מוביל את ש"ס לעברי פי פחת. מדובר גם במכה לאבא של יאשיהו פינטו הרב חיים פינטו שהכתיר את טפירו לראש העיר וגם מכה לחב"ד שבל"ג בעומר הוזמן לשאת נאום בתהלוכת חב"ד והוכתר שם ל"ראש העיר שלנו".

מקורבי אלי ישי אומרים כי המכה שחטף טפירו בכך שגם נאלץ להתפטר מתפקידו כמנכ"ל לאומית וכעת נותר מחוסר עבודה.

בשמיים שילמו על הדמעות של אלי במהלך השבת, אמרו מקורבי אלי ישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.