רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 במאי 2013

מי שלא רצה את שאולזון בצופר-צוהר קיבל אותו ב'בעולמם של חרדים'

לכבוד הרב חיים שאולזון
 
שמחתי לראות כי עדיין בגיל הזה אתה חי וקיים נושם ובועט ונהפך מיום ליום ליותר פופולארי מאשר היית בכל גלגולך הקודמים. כמי שעוקב אחריך שנים רבות החל מהימים העליזים של צוהר וצופר ואחר כך בפנים חדשות, אני מגיע למסקנה שאתה לוחם הצדק האמיתי של היהדות החרדית. הרבה שחיתויות ופשעים נעלמו בזכות שלחמת שנים רבות. זה שלא הייתה בזירה בשנים האחרונות הביא שחיתויות חדשות ואקווה שכעת שלאתר בעולמם של חרדים נחשפים מידי יום מאות אלפים זה יביא למיגור תופעות השחיתות והרמת קרנם של גדולי ישראל האמיתיים ומיגור שלטון העסקנים.
 
ר' חיים, עליך אפשר לומר כפרפראזה לדבריו של אורי דן על מורו ורבו אריק שרון "מי שלא רצה את חיים שאולזון בצוהר וצופר קיבל אותו בבעולמם של חרדים". עליך היחיד שאני יכול לומר שאתה ראוי לתואר עיתונאי ואיש שרודף צדק. רק בזכותך הקנאים בירושלים והעדה החרדית נעלמו מהמפה. אם חלילה שלטונם היה נמשך, היהדות החרדית הייתה בצרות גדולות, וכך גם מה שעוללת לחסידות סאטמר בארה"ב הצלחת להסביר להם  מה שהם לא רצו להבין.
 
מלחמתך האחרונה נגד הבדלנים מהפלס הוכיחה שוב כי הנך לוחם למען האמת ללא שום אינטרס. ראיתי והכרתי עשרות עיתונאים ואנשי ציבור, רק בפניך אני מסיר את הכובע ומצדיע לך, ולא לחינם דבריך נשמעים היום בכל מקום ובכל פינה כי אלו דברי אמת  ואתה היחיד היום בציבור החרדי שלא סותם פיות ונותן זכות ביטוי ותגובה לכולם.
 
אני רק מתאר לעצמי אילו חלילה לא היית קיים מה היה עושה נתי גרוסמן לרב שטיינמן, מי היה עוזר לחשוף אותו לציבור בני התורה. אתה היחיד ששנה שלימה לא נוטש את המאבק למען גדולי הדור ואחריך הולכים כל הציבור.
 
ר' חיים שנים הלכת במדבר בארץ זרועת מוקשים ונחשים נקווה שתזכה להגיע גם אל הנחלה והמנוחה.
 
חזק ואמץ והמשך במלאכתך העיתונאית הברוכה לטובת מיליון חרדים המתגוררים בארץ ישראל.

2 תגובות:

  1. גם אני מצטרף לברכות!
    ולנפגעים אני אומר "אם אינך רוצה שיפרסמו את זה-אל תעשה את זה!"

    השבמחק
  2. חיים שאולזון הייתי בעבר נוסע רחוק לרכוש את פנים חדשות ואז נעלמת לתקופה ארוכה והנה חזרת בדגול ורוב הנאמר פה בסלע יצוק.
    נגמרו התירוצים וחילולי השם הגדולים : יידע כל זב חוטם מי שינסה לגרום צער בושה וחרפה יתקל במענה אצל חיים שאולזון ככה שכדאי לכל הסוטים מדרך הישר להמנע מדרכם
    ואליך חיים עלה והצלח במעלות התורה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.