רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 במאי 2013

מי הנואם שיחס תארים של הקב"ה לרבי?

בשבוע שעבר הביע השבועון המרכזי של המשיחיסטים מחאה נגד נואם בכנס משיחיסטי בו נאמר כי הם מביעים הסתייגות נגד נואם שייחס לרבי תוארים שמפנים לקדוש ברוך הוא.

בחב"ד לא הבינו על מי מדובר ועל מי מכוונת המחאה. מבירור שעשינו אצל יודעי חן בקרב המשיחיסטים, הועלו מספר סברות מי הוא הנואם שייחס לרבי תוארים שמתאמים לקדוש ברוך הוא.  הסברה ששמענו שהמחאה כוונה נגד הרב אקסלרוד מחיפה שידוע בהתבטאויות קיצוניות. לעומת זאת טוענים שהמחאה כוונה דווקא נגד הרב וילשנסקי מישיבת צפת. נודה למי שיכול לפתור את התעלומה

10 תגובות:

  1. אדרבה, מי שאירגן את המחאה היה הרב אקסלרוד מחיפה, וזה היה מכוון נגד אחד הדוברים בכנס ששמו זמרוני ציק מבת ים, שבסיום נאומו הזכיר את בקשת חברו לדעה שמואל פרומר מהקריות - לומר על הרבי שהוא 'עצמות ומהות'.

    הרב אקסלרוד נחרד מזה, וללחץ על עיתון בית משיח לכתוב את המחאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אינני משיחיסט אבל מה שעשה בית משיח הוא מעשה נבלה ומראה שמנהלים אותו ילדים לא אחראיים. נגיד שזמרוני אמר עצמות ומהו. אז מה? הרי כל המחלוקת של המתנגדים נגד הרבי בתשמ"ט היה על השיחה הידיעוה מליקוטי שיחות חלק ב' בהוספות על עצמות ומהות. על זה כלותה מחאה ועוד בעיתון שכל ילד יראה את המחאה.

      אינני מאמין שהרב אקסלרוד אמר להדפיס את זה. לי לפחות הוא נשמע כיהודי פיקח ודיין נערץ.

      כי אם זה כך אז מצבם של המשיחיסטים הרבה יותר גרוע ומראה עד כמה מסוכנים הרבנים שלהם שגם שכל בראש אין להם.

      מחק
    2. עיתון אסור לו לכתוב כזה דבר ולתת נשק בידי המתנגדים. תראו את ההבדל בין כפר חב"ד השופר של הרבי לבין עיתון שהוא מעשה נעורים של חובבנים שלא יודעים מה זה רבי ומה זה אחריות.

      מחק
  2. ידוע שעיתון 'בית-משיח', זהו עיתון ''המפלגה'' בחב''ד של מענדי הענדל וחבריו.

    הרב שמחאו על דבריו זהו הרב זמרוני ציק שליח הרבי שליט'''א הראשון- לעיר הגאולה בת-ים תובב''א.

    ועוד יותר ידועה שהם כלל לא מסתדרים אם רוב דעת המשיחסטים , וביחוד על 'הקצנות' בענייני משיח וגאולה.

    השבמחק
  3. נו זה ברור כמו שהשקפת המשיח והשקפת החי וקיים כפשוטו ממש התחילה מאנשים בודדים והתפשטה בהדרגה כך בעוד כמה שנים תתפשט בכל המשיחיסטים האמונה שהרבי הוא האלוקים והוא ברא את העולם-תראו בעצמכם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה טועה. כבר קרוב ל-20 שנה מההסתלקות, ואין שום סחף לכיוון הזה, וגם לא יהיה. בודדים ממש הם אותם הזויים המאליהים את הרבי. (ולכל אחד מהם הסיבות שהביאו אותם לכך. בין אם הסיבות הם מצב נפשי כזה או אחר, מחד-גיסא, או חשיבות-יתר ומשקל רב-ערך שנותנים לעצמם - כך שהם רואים עצמם ה"פוסק" המבין יותר טוב מכולם מה הפשט בשיחות או בכלל בתורה - ראה ערך זמרוני) מאידך-גיסא, ובחב"ד (על כל שיטותיה) הם נחשבים כמצורעים שמקומם מחוץ למחנה.

      בכל-אופן, ב"ה בשנים האחרונות וככל שעובר הזמן, לא זו בלבד שהסחף לכיוון המשיחיזם הזול הולך ופוחת, אלא עוד זאת שהמגמה בקרב הדור-הצעיר הוא לכיוון השפוי - דרך חסידות-חב"ד כמימים-ימימה, כרצון-קדשו של הרבי זי"ע (ואני כלל לא מדבר על נושא הידיעה כאן - שאת-זה אף-אחד אפילו לא-מעלה על-דעתו).

      מחק
  4. כנסו ליוטיוב ותראו מה אומר הרב עובדיה יוסף על הרבי מחב"ד בדיוק בהקשר הזה,וטוען שהרב שך צפה את כל ההדרדרות האמונית של חסידי חב"ד...

    השבמחק
  5. עצם זה שצריך לשלול את התפיסה הברורה אצל כל אורטודוקס ממוצע שהרבי הוא לא אלוקים מוכיח בדיוק איפה חב"ד ובייחוד המשיחיים נמצאים וד"ל

    השבמחק
  6. אכן שאולזון הבהלת אותנו כהוגן ומעתה אנחנו מתחילים לפחד מהטרור של החיילים האמיצים של מנדי הנדל 200 כתבי 'בית משיח'

    השבמחק
  7. המשיחיסטים אוהבים כשיש מישהו שמתנהג בהנהגות מטורפות, כי אז הם יכול לסמן את עצמם כשפויים...

    לא יעזור להם כלום, כולם יודעים שהטרור בחב"ד מקורו במשיחיות של מנדי הנדל וווילשאנסקי ושאר החבריה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.