רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במאי 2013

ההורים עם המחשב זו הבעיה - כבד את אביך ואת אמך טקסט מיושן לא שייך לזמנינו

מאת אחד הרבנים

כשצרות רודפת צרות מחפשים את  האשמים,  ובכן מי האשמים בכל הצרות שפוקד את עם ישראל: ''ההורים עם המחשב ''
הבנתם הם אשמים על כל הצרות של עזיבת הדת, נערי שוליים, סרטן ר''ל, מעוכבי שידוך,  חסרי פרנסה, ביש מזל , תאונת דרכים,  מצאנו האשם ''האינטרנט המסונן'' ועל הילד להביט בעינים עקומות על ההורים כשהוא רואה אותם עמלים לפרנס עולליהם ע''י הכלי הטמא ר''ל , המחשב!!  ואז  נזרז את ימות המשיח, עולם ללא שום צרות,
יש לרבי מסקולען וגור המענה והקורבן לכל צרות עם ישראל, ועל כן מכנסים גם ילדי ישראל מגיל אפס ללמדם שכלי המחשב הצרה של הדור וההורים הם העברניים של הדור והסברנים לשמוע בקול גדולי הדור !
על כבד את אביך שמעתם, עזוב סיפור ישן, ואחרי זה מתפלאים איך אין להורים השפעה על הילדים.

יהודים יקרים, חוסו על עצמכם ועל בניכם והצלת דורותיכם
  ,
אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים  ובדרך חטאים לא עמד ובמושב לצים לא ישב !

2 תגובות:

  1. הגם שאול ברבנים ?

    השבמחק
  2. הנזק החינוכי להילדים עצום ! ההורים נתפסים ''כעברניים בעיני הילדים '' אי אפשר אפילו להורות להם כלום ! הילד מתחצף ואומר לאבא לך למחשב שלך מנובל !
    והם עושים עוד אסיפות חינוך על מה ??????????? הרסתם את הנוער !! יש ילד שאומר זאת בגלוי ויש ילד ששומר את זה בליבו אבל הערך של ההורים יורד אצלו , ומה עם ילד שאומר וחושב למה לי ליהות פרומער מאבי !!!!

    אין להורים מנוס אלא להסביר שהרבנים סוטים וטעוים ומנובלים בעצמם כל ''אמות צדיקים ירד פלאים תודות להורים שהיו חייבים להציל את עורם !

    פושעים פושעים במסווה של הוגה דעות ומחנכים גורמים נזקים בלתי הפיכים ! הם רוצחים ממש ! בלי להתייעץ עם ההורים של המוסדות האם ברצונום שהילד יחשף למאבק בצורה גלוי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.