רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

עם כולם ניסה הבעלזער לעשות שלום רק לא עם המאכנאווקער - מדוע?

מאת בעלזער

בימים האחרונים מאז החתונה הגדולה בבעלזא, כולם נוכחים לראות את האמת צפה על פני השטח.
הבעלזער מנסה להצטייר כאיש של שלום, הוא מפעיל לחץ שהאדמו"ר מתולדות אברהם יצחק יגיע ואכן הגיע, הפעיל לחץ על האדמו"ר ר' ניסן מקרעטשניף (ירושלים) והגיע.
ניסה להפעיל לחץ אפילו על העדה החרדית, ועל תולדות אהרן ועוד ועוד...
לפני פחות משנה עשה כביכול שלום עם סאטמאר והוא לא נח כדי שבאחרית הימים יזכרוהו כאיש של שלום.

השאלה המתבקשת כל כך היא: אם כן.... אם הוא אכן איש של שלום כזה גדול, ריבון העולמים, מדוע לא הזמין והפעיל לחץ על בן דודו וקרוב משפחתו המאכנובקער???
אילו אפילו היה רק מרים טלפון ועושה שיחה קצרצרה ומבקש מהרבי ממכנובקא לבוא לחתונה, תהיו בטוחים שהרבי ממכנובקא היה מגיע.
אלא מה?... לכולם ברור ושקוף שהבעלזער לא רוצה את המאכנובקער והוא אינו מעוניין לעשות עמו שלום.
הלזה תקראו איש של שלום? את כל העולם הוא מזמין ואת כולם הוא מנסה לפייס אבל טלפון אחד קטן וקצר לא יכול היה לעשות! מקרה זה אומר דרשני!

לכל הספקנים והמנסים להטיל שקרים,
בתמונות שאתם רואים, אתם יכולים לראות מקרוב את הכבוד הגדול שנתן המכנובקער לבנו של הבעלזער רבי אהרן מרדכי, כשהגיע לפני שנתיים לחתונת נכדו של המכנובקער. (שימו לב: במרכז התמונה נראה גם, החתן הטרי שהתחתן שבוע שעבר בנו של רבי אהרן מרדכי. הרבי ממכנובקא קירבו מאד).

אילו היה הכבוד הדדי גם מצד הבעלזער, כבר ממזמן היה השלום בא על כנו ואולי משיח גם היה מגיע 

7 תגובות:

  1. הבן כותב נכבד,המכנוקער משתמש בשמו,למרות שיש לו את כל הזכויות לעשות זאת,הרי מדובר באותו הייחוס אבל הבעלזער לא אוהב את זה.

    השבמחק
  2. מאת מכניבקער
    מאה עשרים ושבע אשכולות קנאה ושנאה והשמצות
    נגד חצר בעלזא נפתחו בשבוע ימים באתר בחדרי חרדים
    על ידי כנופיית האינטרנט המכניבקאית המשמיצה
    לשש שבע פירחחים מכניבקאים,
    יש מיליוני ניקים וטוקבקיסטים
    די נמאסתם

    השבמחק
    תשובות
    1. מה לעשות... מצווה לזכור ולהזכיר כדי שלא ישכח הדור הצעיר שלא ידע את יוסף ויחשוב בטעות שבגלל שכבר הספיק להלבין קצת זקנו אז חטאיו נשכחו.
      הדור לא מטומטם והוא זוכר נשכחות - את הפה הגדול שניבל ודיבר נגד כל גדולי ישראל, את הטרור הנורא שעשה ואת זקני החסידים שזרק כמו כלבים, לא לאדמורי"ם רבים בשנות דורות של ימי החסידות, היה צוקך לשלוח מניין דיינים על קבר של קדוש וצדיק בכדי לבקש ממנו מחילה. כך, שאם דווקא הבעלזער היה לו את הצורך הזה, זה מזכיר וחושף שהאיש הזה היה פעם מתקוטט עם כל רב וצדיק בשעה שהוא עצמו היה צעיר וריקן לחלוטין.
      אז כן, יש בתקשורת המקוונת והאלקטרונית מי שזוכר להזכיר לציבור שלא ישכח. ברוך השם, בניגוד לכל העיתונים החרדיים הרבים, עליהם אתם מפילים אימה ופחד באיומים, כאן ברשת אין לכם מונופול על מה ומי לכתוב. אז בדיוק כמו שאתם מפיצים בכל כלי התקשורת מהטלוויזיה ועד האינטרנט על האירועים שלכם, אנחנו גם מגיעים לאותם מקומות - בעיקר היכן שהטרור שלכם לא מצליח להרתיע איש.

      מחק
    2. אנונימי מה לעשות

      (אולי)אתה צודק אני רק מעונין בהקלטה אחת איך שהוא מנבל את פיו (לאו דווקא על גדולי ישראל)

      מחק
  3. כל מילה זהב, כל אות נחושת צרוף בכסף!
    מה שנכון נכון. לא שלום ולא בטיח. הכל אינטרסים אינטרסים אינטרסים אינטרסים...
    אני כבר תמה ושואל את השאלה הזו הרבה זמן...
    אם כל כך היה חפץ האדמו"ר מבעלזא בשלום אמת והיה רודף שלום וצדק, היה מוכיח את זה דבר ראשון לפני הכל בעולם - עם קרובו האדמו"ר ממכנובקא.
    שלא יספרו לי סיפורים, אין שום דבר בעולם שמצדיק ריב ומדון ובוודאי שלא שם של חסידות. הבעל שם טוב מתהפך בקברו מיליון פעם מה שנהיה מהרעיון שלו.
    בבעלזא חושבים שיש להם מונופול על החסידות מן הסתם, אבל כל יהודי באשר הוא כאשר הוא מתנהג בדרך בית בעלזא או נדבורנה יכול להיקרא בשם בעלזא או נדבורנה או מה שירצה העיקר שיעשה את רצון ה' יתברך, חוץ מזה הכל בבלאט שטויות במיץ עגבניות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תחפשו בארכיונים תמצאו שאדמו"ר מבעלזא נפגש עם האדמו"ר ממחנובקה פחות מחודש אחר שנפגש עם האדמו"ר מסאטמר

      מחק
  4. מתחיל להתדמות לי שהכבוד המדומה הוא מעין מים מלוחים ששותיהם נעשים רק צמאים יותר ויותר.
    לאדמו"רים יש אלפי שוטים צמיתים ומהם בעלי ממון שמתבטלים בפניהם כמפני מיני אלוהויות ושופכים עליהם תועפות של מזומנים רק כדי לקבל דמיון של קורבה לשעה, והנה אותם יורשי בארות הזהב לא פוסקים לריב עם חבריהם למעמד ומנקרים זה בזה כתרנגולים מורעבים, והכל על מה? על עוד מחוה של כבוד צועני משמים.
    איזה מזל יש להם לאלה שהניחו להם לחנך דורות משחר ילדות להעריצם ולהקדישם, כי אם היו עומדים למשפט השכל הטעם והריח היו הבריות מרחיקים מהם עם האצבעות בנחיריהם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.