רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במאי 2013

המשיחסיטים עשו היום תרגיל הצליחו לפתוח את הדלת והחלו בחלוקת הדולרים אבל בטרם הספיקו לחלק 20 דולרים העיפו אותם - היוזמים הם תימנים ובחורים מבתים שבורים

הם הגיעו מוכנים קבוצה אלימה עם ה'מזבח' שלהם על מה שמניחים את הדולרים בחלוקה, המקום היה נעול כפי שנוהג הרב חיים ברוך הלברשטאם לעשות בכל יום ראשון למנוע את חלוקת הדולרים המשיחיסטי, אבל הם הצליחו הבוקר בדרך שתתברר מהמצלמות, לפתוח את הדלת

ר' חיים ברוך לא היה במקום הוא חשב כי הם ירדו מן הענין כבר כמה שבועות היה בלי חלוקת דולרים במקום שהרבי היה מחלק, ומיהרו לספר לו על הקורה, הוא הגיע והצליח להרחיקם

מה שמדהים בסיפור הזה של חלוקת הדולרים ההנהגה המשיחיסטית נגד זה, אבל קיימת קבוצה של בחורים שרובם תימנים וחלקם באים מבתים שבורים ואין עם מי לדבר אין הורים לרסן אותם, הם אלו שבכל יום ראשון הופכים עולמות שיחלקו דולרים. הם מצאו מי שנותן את הדולרים, ועומדים ומחלקים כאילו הרבי מחלק

מה שקרה היום היתה הצלחה למשיחיסטים אבל לדקות בלבד, בעתיד ייאלצו להציב שמירה חזקה יותר שזה לא יקרה

10 תגובות:

  1. למה לא ציינת ששברו לאדם שהיה במקום את המצלמה?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש כלל...
      אם לא הוגש דו"ח במשטרה, המפשע לא קרה.

      האם הקורבן של הטלפון ששברו עשה דו"ח משטרה?

      מחק
  2. עדות המזרח שם הם המשיחיסטים והם הם עושים את רוב הבלאגן, ככולו. מעניין שהרבי לא חזה שעדות המזרח הם בעייתים ומביאים חורבן על לובאביטש האשכנזית. (רובם מרוקאיים ותמנים הזויים) שילכו לברסלב.

    השבמחק
  3. התפרע שם שוב פעם אותו יוחאי וולמן שכבר היה עצור על מקרי אלימות , וגם בלג בעומר נתפס כמי שהשחית את הבגדים , ילד טרוריסט ממשפחה מסכנה , כמו"כ וייס מלונדון בחור מסכן רווק מתבגר - שזרק לבחור את התפילין מהראש באירוע הנ"ל

    השבמחק
  4. מזעזע
    איך הכניסו תימנים לחבד?
    ועוד תמיהה- איך הכניסו אותם לארצות הברית?
    בושה
    בטח הם מהמשפחה של בן לאדן
    עוד יקום בסוף מחליף של הרבי תימני
    בושה
    הם בכלל לא יהודים

    השבמחק
  5. חצקל קרעכצן27 במאי 2013 בשעה 16:36

    ריח של גזענות ואנטישמיות נודף מכאן. אולי בא נתחיל לדבר גם על כל "הרוסים" בחב"ד.
    לידיעתך אדון חיים, בארץ מעמד "הרוסים" שווה ערך ואולי פחות ליהודים להם את קורא בקריאות עם ניחוח אנטישמי...

    השבמחק
  6. כבר כתבתי כמה וכמה פעמים ובזה צריך לטפל בהנהלת הישיבה עושה הרבה כסף מי שהוא צריך לילדו לדרות הבאים.



    והם שלמה זרחי וחבוראתו צריכים הרבה בשר מיובא זה סיפור ארוך עם ויזות וכו" ועוד יותר אחרי ששברו לבחור את המצלמה והשתוללו התקשרתי לבחור שילך להתלונן הישיבה אסרו עליו וסידרו לו דין תורה אצל שווי .החתול שומר על החלב..וגם במשטרה התלונות נעלמות וכך קרה עם הבחור שהרסו לו את החדר. למה ברוד לא מוסר את הוידיו?
    ע"כ ידע כל בחור ואברך וחסיד שהמשיחים יוכלים לעשות מה שבא להם כי מי שמגן עליהם זה ההנהלה וברוד, אפילו את משפט השומרים . זרחי שלמה היה יוכל לעצור ברגע אחד הייתי איתו בקשר רצוף והוא פשוט שיקר לי בעינים,
    לסיכום...רק אי יבוא מאן דאו ויתחיב לעבור בכל הפיפריה אפילו אצל הערבים ויתחיב לספק בשר חי אז הם יותרו על המשיחים והטרור.
    בל נשכח דבר חשוב. לאותו שקיבלו מכות ולא הולכים להתלונן מפחד ההנהלה. מה עם לא תעמוד על דם ריעך . הרי מדובר בשיטה ודרך מה מחכים שהייה.


    רצח גם עם זה יש ניסין עם הפושעים האלה..

    השבמחק
  7. יפה שאלתה ידיד היקר האם הרבי לא חזה את מה שהתימונים והספרדים יעשו לחב"ד ????
    ובכן ידידי תנוח דעתך איו מקרה שהרבי מינה או הסכים למנות ספרדי לאיזה תפקיד ביצועי או חבר ההנהלה.
    ב .את הטענות שהיה לרבי לר ישראל ליבוב על זה שהביא לכפר את עולי מרוקו אתה בטח לא שמעתה אבל אני יודע עוד אפשר לשואל אצל המזכירים,
    ג. ביחידות שהיתי אצל הרבי בשנת תשכ"ו בתור נושא תפקיד בכפר חב"ד בחינוך שאלתי את הרבי .
    נשלחתי ע"י ההנהלה של הת"ת .היות ובת"ת לומדים כל מיני ילדים כמובן מעידות המזרח שבאים מכל מני ישובים והנהגה שלהם לא מתימה לרוח חב"ד והם משפיעים לרעה על ילדי הכפר. האם לא לקבל אותם.
    שאל אותי הרבי נו מה אתה אומר ? כמובן שלא חיכתי לכזה שאלה.
    אבל החייך שהרבי חייך נתן לי את הכח ועניתי הרי באתי בשליחות לשאול את הרבי את השאלה לרבי, אומר לי הרבי מ"מ אני רוצה לשמע את מה אתה חושב.
    עניתי שדעתי היא שצריך להקים בשבילם מסגרת מיוחדת ואין שום צורך לא לקבל אותם, אבל אם יש ילדים שמוכנים להראות כמו ילדי הכפר להתלבש ולהסתפר ולא מביאים רוח לא טובה אז אין בעייה,
    ענה לי הרבי אני גם סובר שצריך מסגרת מיוחדת ואני מסכים מה שאתה מציע. ןפה הרבי הוסיף אבל שהייה בדרכי נועם ובדרכי שלום,
    ולמי שיש ספק אם מה שני כותב ? בקיצור .אספר שאחרי חודש שחזרתי לארץ להפתעתי קיבלתי מכתב מהרבי אם כל מה שדיברנו ביחידות אתבצע וכמובן שהמכתב אצלי,
    אז מה שקרה פה ואנחנו אוכלים אותה יום יום עירבבו מין שאינו במינו,הספרדים רוצים להראות שהם בעלי בתים,ולצערי הרב עם הרגש נחיתות שהם לא רוצים שיעלם הורסים כל חלקה טובה בחב"ד.
    ואל תתנפלו עלי שאני ח"ו גיזעני בפירוש אני מאד מכבד כל בן אדם באשר הוא ,ויש לי שלש כלות ספרדיות והרבה ידידים מכל עם ישראל,
    החותם. צבי..
    נ.ב. מה קרה בתוחלת למה סליקו במלחמה עקובה מדם את התימנים ?היום אני מבין את זה איך הכפר היה ניראה, בדיוק כמו ב 77
























    \וזה מאד בקיצור תסלחו לי

    השבמחק
    תשובות
    1. איש חינוך בבלוג כזה....

      מה אפשר לצפות

      מחק
  8. למה אין ווידאו מהמקום רוצים קצת לראות את חלוקת הדולרים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.