רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באפריל 2013

הוויכוח בסרט ויזניץ ממשיך - תשובות לתשובות

בסרט ויזניץ הוויכוח הפנימי נמשך, מה יקרה יום אחרי הרבי ברור ולא ברור, אז מביאים אנו לכם את גירסת כל הצדדים, והנה יש לכם תוגבה על התשובות שפרסמנו לאחרונה

תשובות לתשובות השקריות מיסודן
לעונה התשובות הבלתי נכונות, רציתי לברר אצלך ולהקשות מספר דברים על המילים חסרי הצדק והטיפשיות אשר העזת לעלותם לבלוג זה ובמקום להביא את הכבוד האבוד של חצרינו רק הלכת והגדלת את הכתם יותר ויותר...
1. כתבת על אודות הסיכסוך של אהרן ברוך ליבוביץ וישראל קאהן שזה נטו ספין של משפחת שפיץ ותו לא! – מי אמר לך מי הוציא ספין זה האם יש לך קשרים עם חיים שאולזון לראות מי הוא הכותב האנונימי, אולי הוא אברך היושב לצידך בביהמ"ד בחיפה שחמד לו להכפיש את ישראל קאהן לאחר שרצה לסגור איתו חשבון, רק מה?! סתם עם אפשר לזרוק זאת על משפחת שפיץ נזרוק (הרי זאת למדו אותך הרב אב"ד ובנו ברוך שאצל רבינו זורקים כל דבר על משפחת שפיץ, אפשר לשמוע את זה בהקלטות).
2.  כתבת על אודות התמונה שהתפרסמה ובא רואים את רבינו שליט"א מטייל עם נכדיו ויושב על כסא גלגלים שכביכול משפחת שפיץ הוציאה את זה ובזאת מבזה את כבודו של רבינו שליט"א – זה נקרא בזיון? שרבינו מזדקן כדרך כל אדם שבעולם ונצרך לשימוש זה? האם חסרים אדמורי"ם ועוד בסדר גודל גדול משלנו שהשתמשו בכסא גלגלים והתמונות הסתובבו בכל העיתונות החרדית בלי שום בעיה?!, ואם אתה כבר מדבר על בזיון כבודו של רבינו שליט"א, האיך הינך מעיז בכלל לעלות על גבי הכתב טענה זו?! האם לקחת את רבינו שליט"א שארבעים שנה!!! הדבר החמור ביותר אצלו זה דיבור לשה"ר ורכילות ולטמטם לו את הראש שידבר מול 40 איש דברים שהוא עצמו התחרט והתנצל עליהם זו לא בזיון כבודו?!, האם לקחת את רבינו ולחייב אותו שיכתוב מכתב ולמחרת יכתוב מכתב הסותר את הראשון זו לא בזיון כבודו?!, אז מי בדיוק מבזה את כבודו???
3. כתבת שאף אחד לא נתן הוראה לבל יתנו שלום עליכם לנכדים, שאף אחד אכן לא נתן שלום עליכם, ושאף אחד לא עמד לבדוק האם נותנים או לא! –  טיפש שכמותך על כל העולם אתה יכול לעבוד אבל לא עלי אני מסתובב בשיכון בדיוק כמוך ואולי תועיל בכבודך להסביר לי על מה ולמה ספגו המנכ"ל שמואל טירר, שמחה פרידמן, ברוך לזר, הרב מנשה מילר, ועוד ועוד, טענות ועקיצות על כך שנתנו שלום עליכם לשפיצים הרי לא יצאה כזו הוראה?! כמו"כ האיך ידעו לצעוק עליהם הרי לא העמידו אף אחד לעקוב?! והשאלה הבאה כבר נשאלת מאליה כתבת שאף אחד לא נתן שלום לשפיצים האם זה נקרא אף אחד?
4. לגבי ה"מי שברך" והעליות כתבת שבבית אד"ש הם כן קיבלו עליות – הוא הנותנת!!! טענו בחיטים והודה לו בשעורים! זה מה ששאלו אותך מדוע בבית אד"ש ששם השליטה היא של אד"ש ושם עושים את ציוויו נתנו להם עליות, משא"כ בביהמ"ד הגדול ששם השליטה היא של הרב אב"ד!!! לא נתנו להם עליות?
כמו"כ לגבי ה"מי שברך" לא ענית מדוע לא עשו להם "מי שברך" הרי הם נכדים של רבינו כמו כל הנכדים והרי נפתלי קליין יודע לבד שעושים לכל הנכדים שנמצאים בביהמ"ד בשבת זו (שלא נדבר על מקרים מיוחדים ויצאים מן הכלל שבהם עושים כל שבוע גם לנכדים שלא נמצאים כדוגמת ש"ע מלונדון וחיליש או ברוך כשהם בבני ברק) ושלא תחשוב שהם צריכים את ה"מי שברך" רק רחמנות על רבינו שליט"א שהוא עומד על הבימה בביהמ"ד ונפתלי קליין (או הממונים עליו) מחליטים לרבינו למי מותר לו לעשות מי שברך ולמי אסור לו!!! (ע"ע לעיל מספר 2)
5. כתבת שלגבי החשבון עם ברוך הגר שיסגרו איתו חשבון אחד מול אחד ולא על חשבון החסידות – א. לא ראיתי בשום מקום בעולם שבזמן מלחמה תגיד מדינה אחד לשניה אנחנו יורים רק קטיושות ומדוע אתם יורים עלינו סקאדים כיון שבזמן מלחמה אין חשבונות ואם החלטתם שיוצאים למחלמה אז אל תתלוננו.
ב. את סוג הלוחמה הזה למדנו ממכם כשרציתם לטפל בהרב אהרן טוביה הלך הרב אב"ד לרבינו שליט"א ולילכלך על כל האנשים הקרובים אליו בכדי שיתנתקו ממנו על חיים אריה ליסוער וב"ב, נחמן פרוכטר, ועוד ועוד, וכשרציתם לטפל בברוך שפיטץ הלך ברוך הגר וליכלך על דוד שלמה שוורץ בכדי שיתנתק ממנו, או כשרציתם לטפל בברוך הימל אסרתם על קהילה שלמה לדבר איתו וכל מי שרק העיז לדבר איתו פעלתם נגדם בכל מיני פעילויות של טרור, הרי הלוחמה היא נגד ברוך הימל אז מדוע לכם להלחם באנ"ש המעונינים להמשיך את הקשר עמו, כמו"כ כשהחלטתם  לזרוק  את נחמן פרוכטר מהשטיבל על שלא הולך בראש שלכם ועבר על ה"עוון הגדול" ושוחח עם ברוך הימל אז תגיד לי אתה מי לימד את מי שכשרבים עם מישהו צריכים גם אחרים מסביב לסבול.
ג. בערב ר"ה תשס"ט קיבלו כל הועדה החינוכית אנשי המערכת וחברי הנהלת מרכז המוסדות מכתב חד משמעי שהיות וברוך הגר מחזיק אינטרנט בביתו ועוד עושה דברים אשר לא יעשו מחוייבים אתם להורידו ממשרת החינוך שלו ולא לתת לו לדבר ברבים ואל"כ אז יצאו הקלטות וכדו' (אם תכחיש זאת המכתב יכול גם לעלות בבלוג זה) ולא עשו את מה שביקשו אז בבקשה ממך כתוב אין עונשין אלא אם כן מזהירין!!!
ד. הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד שתסבירו לי איך בכלל משמיצים ההקלטות את החסידות? הרי זה משמיץ נטו את ברוך הגר את אביו הרב אב"ד ואת האנשים המלוכלכים שסובבים אותם יומם ולילה ולא את כל החסידות, הרי מי שנשמע קולום בהקלטות זה הם ולא כולם, כמו"כ התמונות של קיסריה שבהם רואים את רבינו שליט"א מתענג עם נכדיו או לחילופין מתרגש איתם יחד בעת הפרידה, מה ההשמצה בזה?.
6. כתבת לי בפרשיית ליבוביץ/קאהן מספר מילים על נכדי רבינו ה"ה מאיר ויואל – אז אם כבר נגעת בנושא זה רציתי לשאול אותך לא מבחורים אלא מאדם ש"אמור" לתת דוגמא אישית לבחורים ולכלל החצר כיון שדבר זה מאוד מעיק עלי ועל כל מי שאני רק מדבר איתו על כך בשיכון, היכן מתפלל הרב אב"ד שחרית כל יום??? האם זו דוגמא לנו ולילדינו? האם זאת אנחנו רואים אצל רבינו כבר שנים רבות בלעה"ר שעולה יום יום לביהמ"ד לתפילת שחרית במנין על אף גילו וחולשתו?! מה אני אמור לענות לבן שלי כשהוא שואל אותי מדוע הרב אב"ד לא הולך למקוה כל יום? [יש לי הרבה קושיות על נושא זה בעזה"ש בבלוג בהמשך]. 
לא ידעתי שאתם כ"כ דואגים לרבינו שליט"א ראיתי שלפני מספר שבועות יום לפני שהתאשפז רבינו שליט"א, ערך רבינו שליט"א ברית לנינו בן לברוך הגר ומפיק האירוע ה"ה יענקי ליבוביץ האיש "האהוב" על הרב אב"ד (יפורט בבלוג בהמשך ועוד חזון למועד) משך את האירוע שעות רבות רק בכדי להראות את גודל תפארת גדולתו של ברוך הגר בזמן שרבינו ישב שם עם חום גבוה!!! ולאף אחד זה לא היה איכפת! רבותי! הבריאות של רבינו לא חשובה לכם?! רק שטויות בראש כל היום?!
והאם יש מספיק כסף בקופה בשביל לרוקן כל כך הרבה כספי ציבור על כזאת סעודה שהיתה נראית פשוט כחתונה לכל דבר!!! כאילו המצב הכספי בכי טוב, הרי גם אני וגם אתה לא יודעים מה יהיה בעוד חודש עם המצב הכספי בחסידות אם נקבל את המשכורת החודשית או שמא לא, ומה יהיה עם מנכ"ל למוסדות המצב הזה לא מדאיג את אף אחד?! רק שטויות בראש כל היום?!
על החתום תלמיד וחסיד מובהק לרבינו שליט"א
המתפלל לרפואתך בתוש"ח ישראל, אמן.

5 תגובות:

  1. הטענה שמופצת בתקשורת כאילו כמעט כל חסידי סערט תומכים בהרב אב"ד היא שקר וכזב. הכנופייה של הבן שחוזרת על השקר הזה שוב ושוב, עוברים במזיד על הלאו של לא תשקרו.

    השבמחק
  2. אני לא יודע אם אתה מרמת ויז'ניץ או שלא, מה שבטוח שעל ידי בביכנסת אתה לא יושב... אבל מוכרח אני לציין כי דברי אמת כתבת.

    השבמחק
  3. בושה וחרפה. מפרסמים תמונה עם הרבי על כסא גלגלים.... !!!


    אולי נפרסם שוב את התמונה של האדמו''ר בטיול על הרכבל בחיפה. בטח השפיצים גם הפיצו את זה אז. אַה?!

    השבמחק
  4. משהו מוזר בכתבה הזאת,הבן אדם כותב כל הזמן שהוא מחיפה ושהוא מסתובב בשיכון ורבינו שליט"א,כאילו הוא חסיד סערט ובנקודה מספר 5 הוא מתחיל לכתוב החלטתם לצאת למלחמה,את סוג הלוחמה למדנו ממכם, כשרציתם, מוזר קצת או שזה שכתב פשוט טעה והראה בידיוק מי הוא או שהוא חולה נפש וכל דקה הוא נכנס לדמות אחרת.

    השבמחק
  5. כאחד שגר בשיכון אני יודע את האמת. וכל מי שמכיר את ר' יעקב יודע שהוא אדם צנוע ובעל מידות, שלא עוסק במחלוקתים. מי שעושים את הנזקים לר' יעקב ולהחסידות הם כמה מלכחי פינכה ובפרט ברוך הגר שהרבה מאד היו רוצים לראות אותו מחוץ לשיכון.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.