רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2013

הרב שיק מכחיש ואומר כי מעולם לא אמר כי שורש נשמתו של הרב ברלנד מדוד המלך

מתברר כי ישנם דברים שכואבים לראשי ברסלב במיוחד התבטאויות שנאמרו או לא נאמרו, וגם אם נאמרו אז היתה זו אי הבנה לא קלטו את הדברים נכון, ולכן הם מבקשים לתקן

הרב שיק שיגר ממקורביו להכחיש נמרצות שמעולם לא אמר שהרב ברלנד הוא גלגול נשמתו של דוד המלך. ומבקש בזאת שלא להפיץ הודעות כוזבות. ואם האדמו"ר יחפוץ ייצא לציבור בעצמו ויאמר את דבריו בקשר לפרשה המבישה

7 תגובות:

  1. הרב שיק דיבר נגדו כל השנים.

    למי ששמע את השיחות שלו באידיש,

    השבמחק
  2. גבאי הרב שכטר שליט"א מחו נמרצות על הנסיון לערב את הרב יעקב מאיר שכטר שליט"א בפרשייה השנוייה במחלוקת . והרב אמר לגבאים שאין רצונו להתערב בדברים מסוג זה.

    השבמחק
  3. מהמעגל הפנימי של האנשים הקרובים למערכת הכלכלית של שובו בנים(מאחד מ'הפורשים' בעקבות הפרשה המבישה הכרוכה בשמו של הרב ברלנד) נודע שכל הידיעות בקשר למצבה הכלכלי הקשה של ישיבת שובו בנים. הינם מסך עשן נואל בכדי לצוד את ליבם של נותני הוראות הקבע אשר עדיין נמצאים בספק בעקבות הפרשה המביכה, וש'יתחזקו' בהמשך הזרמת הסכומים האדירים שמגיעים לכסא ההנהלה/המשפחה. דרך שמות כיסויי שונים כגון נחמת ציון/שובו בנים/יגדיל תורה/תומכיה/ישיבת ברסלב העיר העתיקה ועוד ולאפשר למוסדות הישיבה למכור את הנכסים לפני הסתעפות חקירת המשטרה ומפחד שהמשטרה תשים ידה על נכסים אלו. כפי שנעשה בכל מקרה של עבירות כלכליות מסוגים אלו שנעשו בעבר ע"י מוסדות הישיבה !

    השבמחק
  4. בקיצור 99% שהוא פושע ועבריין!! עצם הבריחה שלו מראה מה הוא ומה מעשיו !! בכל מקרה שיבוא ייחקר ואם צריך ייתן את הדין וישלם לחברה על מעשיו כמו"כ פיצויים למתלוננות באם יתברר ואכן נפגעו

    השבמחק
  5. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק

  6. אליעזר ברלנד כבר הובס. לא נשאר ממנו כלום. חסידיו הנאמנים באמת עזבו אותו, ברחו מממנו כמו מצרעת. ולא מדובר על החנפנים מלחכי הפינכה שהוא מפרנס אותם ומפטם אותם בסגנויות המשיח, מדובר על אלו שמסרו את כספם להוציא לפועל את שגעונותיו, אלו שמסרו את נפשם וזמנם כדי להוציא את השיעורים והתפילות שלו לאור בצורה מהודרת, אלו שהעמידו את ההדלקה במירון ואת היארצייט בסוכות, אלו שהקימו מוסדות והלכו לרבנים ולפוליטקאים כדי לקדם את מעמדו ומוסדותיו, כולם כבר עזבו אותו מזמן כולל הוכברג, שיף, טיקולסקי, גטר, זאבי, פילוס, הורביץ, נתן בן עזרא, כרמון ועוד שמות שמפחדים שיזכירו את שמותיהם., ובהחלט ניתן להוסיף לרשימת את בנו נחמן ברלנד - שלפני הגעתו לישיבה היו לומדים שם קצת חומש רש"י והרבה סיפורי מעשיות וכל הנוער יצא מופרע בתכלית. הוא הקים כולל בעיר בעתיקה ואת כולל הוראה ומוסדות לבנים ולבנות, ולאחר שאותו האיש לקח בשגעון הגדלות שלו של "אני עושה הכל" אני שליח ציבור, ואני קורא בתורה, ואני הזמר של זרעא ובאיצטדיון ווינטר, ואני גם האחראי לקופה ומנהל המוסדות הוא פשוט החריב בהתמדה את כל המוסדות עד היסוד. במה הוא ניצח? בלחטוף נשים מתחת ידי בעליהן, בתחרויות המרוץ ברחבי ארץ ישראל (לא חכמה היה לו תמיד את הרכב הכי טוב), בטיולים בחו"ל, ובתחרות הנוכל, הבועל, והמועל המוכשר והגדול ביותר, אבל שם אף אחד בכלל לא בליגה שלו.

    השבמחק
  7. מי שנשאר היום בהבועל שופו-בנים זה בעיקר חסידים שוטים עם יציקת בטון בתוך הראש, שאולפו "לזרוק את השכל", לומר לעצמו כל היום אני עשיו אני לבן הארמי אני עמלק ובגלל זה כל מחשבה שלי היא פסולה, מלאה בפניות, בשנאה בתאוות, אני מטומטם גמור, ולכן אני לא יכול להבין כלום מרבי נחמן ללא תיווכו של אותו האיש. את כל המערכת הפסיכופתית הזאת מנהלים משפיעים כגון גולדבלום, צנעני, וולך, וסעדה שהפנימו את שגעון הגדלות לעומק - מהם חוששים שאם יתברר שזה נכון אז 40 שנה שהלכו לפח, מהם חוששים על מעמדם ופרנסתם, ומהם כאלו שסתם לא יכולים לעמוד מול הראי וחוזרים לעצמם כמו מנטרה - לא ייתכן שהייתי שותף ומקים של כת מטונפת כזאת, לא ייתכן שעבדתי 40 שנה לשווא בשביל הפסיכופת הזה, ויש כאלו שלא יכולים לסבול את המחשבה שכל השנים הם פשוט יגעו וסבלו לריק, התאמצו ומסרו את נפשם, זמנם, ממונם ומשפחותיהם עבור פסיכופת. אתם מבינים אותו האיש ייצר מערכות שלמות מתוחכמות להפליא שבהם נחשב יותר רק מי שסובל יותר: הולכים 20 ק"מ כיוון אחד לבית"ר בעצם יום השבת בשיא החום, ואחר כך נדחקים במסירות נפש להיכנס למרתף שלו, ושם עומדים צפופים אחד על ראשו של השני יותר ממאה איש בסלון צר וארוך שיכול לאכלס בקושי 30 אנשים, ואותו האיש מלהג השגות אלוקיות על נפוליאון הנרי השמיני ז'אן דארק מתובלים בכל מיני מאמרים על חובת שמירת הברית (בידיעה גמורה שאחרי השיעור הוא הולך לעשות חפוז קטן – באמת, אני לא מלעיגה ולא צוחקת, אני דיברתי אישית עם אותן נשים שהיו בחפוז לפעמים לפני השיעור ולפעמים אחרי השיעור ולפעמים זה בכלל לא היה חפוז אלא כמו בתיאור של נחמן שלום נמשך למעלה משעה) ואנשים פשוט מתעלפים לו מול העיניים ועם כל מתעלף הוא פשוט נדלק מעוצם הביטול שלהם אליו והשליטה שלו בנשמות שלהם, ומוסיף ללהג עוד ועוד עד שמישהו מהשומרים "הרשעים" או זרש יפסיקו את החוכא ואיטלולא הזאת, והוא בענוות חן מתבטל אליהם. איזה עורות!!! איזה דעת תורה!!! איזה שממה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.