רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 באפריל 2013

סרט ויזניץ לא עשו מי שברך לנכדים מניו יורק ולא נתנו להם עליות


נכדי הרבי בני הבת מניו יורק הגיעו לחג לרבי, ובשל כך הכריזו עוצר על הרבי, הוא לא יצא לטישים אם כי הנכדים הצליחו להסתובב עם הסבא בחוץ. בבית הכנסת שם לא לחצו את ידם ואף לא נתנו להם עליות

שני בני ר' אהרן טוביה שפיטץ חתן הרבי הגיעו ארצה במהלך חול המועד פסח. מן הרגע שהם הגיעו נעשה בידוד מוחלט בבית הרבי כאשר הוא הוסגר ע"י בנו חביבו וממשיך דרכו בחלק אחד של הבית ולטענת אנשי שפיטץ נענש על כך שהסכים שיבואו.

לטענתם, בשבת נענש האדמו"ר כאשר נאסר עליו לצאת מן הבית ובנו ממשיך דרכו ערך במקומו את השולחן הטהור ה"טיש". התירוץ שיצא לקהל היה שהאדמו"ר סובל מבעיות מעיים - עצירות. כאשר אילו זה נכון לשיטתם זה כבר החל מליל שישי, וזו היתה צריכה להיפטר עד זמן השולחן הטהור. כמו כן אחד מאנשי הבן וממשיך דרכו הבלתי מעורער נשאר אחרי תפילת ליל שבת בבית המדרש לעקוב אחרי בני הרב שפיטץ ולראות מי מהקהילה מעז להכיש להם יד לשלום. כמובן שאף לא אחד הגיש להם יד. פרט למשפחת ראש הישיבה הבני דודים שיש להם חסינות וגם הם לא ניגשו רק בני הרב שפיטץ ניגשו אליהם.

ואם זה לא מספיק אז כאן המקום לספר גם על מה שעשה או שלא עשה הגבאי שדאג שלא לעשות להם מי שברך כמו שעשה לכל נכדי האדמו"ר האחרים שהיו בבית המדרש בזמן שהאדמו"ר עלה לתורה, וכמובן שלא לתת להם שום כיבוד כגון עליה לתורה הגבהה או גלילה

4 תגובות:

  1. לר' חיים שאולזון.

    אין לך מושג איזה בלגאן גדול אתה עשית בשיכון בחיפה עם הפוסטים שלך, בפרט הפוסט הזה. כולם עוסקים במה שאתה כתבת. יש איומים על כאלה שנחשדים שהם מדליפים לך חומר. יש השמצות. קאהן משתולל מזעם, ואני מקווה שזה לא יגיע למכות ולמסירות. בקיצור עשית בלגאן שלם.

    השבמחק
  2. כרגיל העולם מתנהל לפי הנפיחות של שאולזון

    השבמחק
  3. ר' חיים היקר
    היה לי מעט מסובך לשלוח לך מייל אז אכתוב זאת כאן בתקוה שלא יצליחו לבדוק אצלך מי שלך את הפוסט הבא:
    הרב אבד סערט ויזניץ כידוע לך הוא אדם רב מעללים, אך יש מס' דברים שהלה עולל ועדיין לא הפרסמו משום מה.
    לדוגמא: הרב הנ"ל היה זה שתלה את ישו וכתוצאה מכך הוא גרם למסעות הצלב ולגירוש יהודי ספרד ופורטוגל.
    דוגמא נוספת: הרב הנ"ל היה זה שהמציא את "תורת הגזע" בגרמניה הנאצית וכתוצאה מכך הוא גרם לשואה האיומה ולרציחתם של מליוני יהודים אנשים נשים וטף.
    רוצה עוד? אשאיר לך לחקור מה היה חלקו בגזירות ת"ח ות"ט וכמו"כ בעלילת הדם הראשונה על ידי הכומר תודיאוס בימי המהר"ל מפראג וגם בשנת תרע"ד רב היה חלקו בגרימת פריצת מלחמת העולם הראשונה כשהנהיג את צבא צרפת בשיתוף פעולה עם נפוליאון השלישי נגד צבאות גרמניה ואוסטריה.
    אמליץ לך בחום להמשיך לחקור בזמנך הפנוי ובוודאי תמצא עוד ממעשיו...

    השבמחק
  4. אם לא ידעתם הבנים והגבאים של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ קושרים אותו לצינור שמחובר לקיר כשהם רוצים להגביל את תנועותיו. הוא אזוק בחדר צדדי בערך 18 שעות ביום. נראה מישהו מעלה כאן תמונה של הרב הקשור/אזוק.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.