רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2013

מכה קשה לגור ולמחבלים הרב שטיינמן ניצח בגדול - משטרת ניו יורק אסרה את קיום היום תפילה ביום ראשון בשל המצב הבטחוני המתוח

על הכל חשבו רק לא על זה, הם ידעו כי יהיה להם קשה עם הליטאים וכי לקראת סוף השבוע תפרוץ מחלוקת בציבור האם ללכת או לא, חסידי גור שעמדו מאחורי היום תפילה במנהטן ביום ראשון גייסו את ויזניץ מאנסי סקולען ועוד כמה כאלו כשברור להם כי הישיבות הליטאיות לא מצטרפות בשל הוראת הרב שטיינמן שלא ללכת לשם, ולא לתת יד לבעלי מחלוקת

והנה, מן השמים התגלגלו הדברים והיום תפילה בוטל על ידי משטרת ניו יורק שהודיעה כי היא לא מאשרת את הכינוס הזה בשל הסכנה הבטחונית האורבת לאיזור. כידוע בשל מה שקרה בבוסטון הדירוג הבטחוני עלה, בודקים כל רכב וכל מה שחשוד, היום סגרו את שדה התעופה בלגוורדיה בגלל חפץ חשוד, ולכן הודיעה המשטרה למארגנים כי ביום ראשון הקרוב המשטרה לא מסוגלת להבטיח את בטחון המשתתפים ומבקשת לדחותה לאחר שירגע, והחיים ישובו למסלולם

יצויין, כי בין הגדולים באמריקה היתה מחלוקת קשה אם להסכים להפגנה משותפת עם סאטמאר בשל דבריו של ר' אהרן מקרית יואל כי שירות בצבא הישראלי גרוע מהשואה, וכי לאפשר נאומים סאטמאריים בכינוס כזה הוא בניגוד לרוח גדולי התורה האגודאים

36 תגובות:

  1. המשטרה לא בטלה17 באפריל 2013 בשעה 0:45

    בארצות הברית המשטרה לא מבטלת הפגנות.

    התירוץ הזה נועד להמתיק את הגלולה המרה לגור ולשמור מעט על כבודו של הרבי מגור.

    אגודת ישראל באמריקה שמה וטו נגד ההפגנה וגור הייתה צריכה לבחור האם הם מצטרפים לסאטמר או נשארים באגודה.

    השבמחק
  2. טיפש שאולזאהן, סאטמאר צריך את הציבור האגודאי? ר׳ אהרן לבדו יכול לגייס פי עשר מבל האגודאים ביחד....

    השבמחק
  3. מפחדים שלא יהיה משתתפים17 באפריל 2013 בשעה 2:40

    הגורים מפחדים מבזיונות, ממציאים תירוצים והאמת היא שכאשר כמעט כל חוג שומע שגור מובילה בהפגנה היא מיד בורחת.

    השבמחק
  4. שטיינמאן מעוניין בגיוס בחורי ישיבות לצבא וכמובן תומך בלימודי ליבה אין הבדל בינו לשאר המזרוחניקים ועתיד סירוחונו לצאת בקרוב

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרחון של שאולזון כבר גדול ויוצא לאור , וכמו שכתוב"בפרוח רשעים כמו עשב ויציצו כל פועלי אוון להישמדם עדי עד"אני לא מצליח לפענח את החידה הזו ששמה שאולזון. מתגובות הגולשים אני מבין שמדובר בישראלי לשעבר , בנו של חבר מועצה בעירית ירושלים, כנראה מכובד, אך הוא חומץ בן יין ואולי גרוע יותר... כ"כ הבנתי שהוא נתפס על עברות מוסר כנקלה שבפושעים...ואולי מלחמתו בגור היא ,כי הם עזרו לו בהיותו בארץ בתור חבדניק, או מהרגשתו שהם יותר מידי קדושים...מה שלא נכנס לי לראש למה הוא מעורר עלוי את חמת הנפטרים דוגמת רבי אהרון קוטלר זצ"ל שהקים את עולה של תורה בארה"ב.
      ועוד תמוה בעיני התחברותו לליטאיםשהיו שנואי נפשו, ופתאם הוא מתיר את מה שהיה שרץ בעיניו לפני כחצי יובל.
      הכי פלא בעיני זה הגורים שמוצאים בו כתובת ללכלך את האחרים.אני לא מבדיל- בהופעה החיצונית בין גורי לגורי וכנראה שרוב הצבור.הם משחירים גם את עצמם.
      ילדים צעירים, וכאלה שעליהם ניתן לומר "נער הייתי" (נאער- טיפש באידיש) וגם נשארתי...

      מחק
  5. הקב"ה שומר על מדינת ישראל שלא להוציא לעז על יהודי ארץ ישראל.
    המושג גזירת גיוס זה שקר אחד גדול אין שום גזירת גיוס.

    השבמחק
  6. אם אהרן מקרית יואל חושב שגיוס לצבא יותר גרוע משואה , שיבחר בשואה , ונראה מה יגיד אחר כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. "אהרן מקריית יואל" כלשונך, לא המציא את זה, מי שהמציא את זה אלו חז"ל שאמרו "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו" אני רק מציין כי ברור שכמזרוחניק דברי חז"ל אינם אומרים לך הרבה.

      מחק
    2. 1. אין קשר בין מאמר חז"ל זה למה שאהרן אומר .
      2. לא סתרתי את מאמר חז"ל , אדרבה המלצתי לאהרן כך לעשות , לשלוח את אנשיו לשואה ולא לישראל.

      מחק
    3. גם דודו זקינו יוליש מסטמאר כך עשה , רק שלעצמו לא עשה כן
      וכך עשו הרבה גדולי ישראל לפני השואה שימשיך בדרכם.

      מחק
    4. יש קשר הדוק. אתה מיתמם, אפשר לראות טוב מאוד אם ההולכים לצבא מתחזקים ביר"ש או להפך... לא לחינם הנתונים של פריקת עול מקרב המתגייסים הד"לים מגיע ל20%... וכן. עדיף היה שיינצל ויקומם את היהדות מאשר שייספה עם חסידיו. לולא האדמו"ר ר' יואליש מסטמאר לא הייתה בארה"ב יהדות כיום. כמובן לכם המזרוחניקים זה לא אכפת כי זה לא בא"י וגם בארץ ישראל התורה והיהדות מעולם לא עמדו בראש מעייניכם.

      מחק
    5. אתה ערבבת נקודה שהיא שקר ואני עונה על השקר הזה.
      האדמור מקלוזינבורג שעבר את השואה עשה אותם יהודים לאחר השואה , ויוליש גנב לו את האנשים מן המוכן .

      ולעצם הענין אני לא מבין למה אתה חושב שאני נגד , הרי גם אתה לא מכחיש את העובדות ,אלא מסביר זאת , מי אומר לך מה אני חושב על העובדות?


      מחק
    6. אוי נו באמת איזה שטויות, נכון שהקלויזנבורגער השיב הרבה יהודים לשמירת תורה וחלקם עברו בהמשך לסאטמר אבל זה לגמרי לא נכון שכל הסאטמער'ס הם מהקלויזנבורגער. ולעצם העניין אני לא כל כך מבין מה כוונתך אבל דעתך על הצבא די ברורה, והתחמקות כאן לא תועיל.

      מחק
    7. אני לא מתחמק משום דבר , אני פשוט אמרתי שישלח את כולם לשואה ולא לצבא , אם אתה חושב שזה בסדר מה אתה לועג עלי.
      מה משנה מה אני חושב , אני הרי ממליץ לאהרן לעשות מה שאהרן חושב .
      ואני ממליץ לו באמת לעשות כך לא בציניות , כי כך יהיה מי שלא יעלה לארץ יהיה קרבן לשואה נוסף , כמו שהיה באירופה שרוב אילו שלא עלו לארץ בגלל הציונים נהרגו בשואה.
      אתה הוא זה שיש לו בעיה אם הטיעון הזה לא אני.

      לגבי סאטמאר יוליש הגיע לארה"ב אחרי שבכל הניצולים בשואה היו כבר מסודרים מבחינה יהודית על ידי האדמו"ר מקלויזנבורג.

      מחק
    8. חזרת לאיומים של שואה שניה? ממש חיכיתי לזה, בינתיים נראה שאם תהיה שואה שנייה היא תהיה כאן בא"י ולא בארה"ב אבל שיהיה לכם לבריאות עם הדמיונות הרי ידוע בהחלט למי ניתנה נבואה כיום... לגבי סאטמר כמובן אין לך שום ראיה לכך וכל ילד שקצת מכיר שם אנשים יכול להפריך את הטיעון הזה. וכן, אלו שנהרגו על קידוש ה' בשואה ישבו בג"ע לעומת אלו שעלו ארצה והצטרפו לקיבוצים...

      מחק
    9. מי בגן עדן ומי לא אני לא יודע , אני יודע מה קורה פה בעולם ומה הקב"ה רוצה מאיתנו כאן.

      שואה לא תהיה בארץ כמו שלא היתה לפני 65 שנה .
      באירופה ובארה"ב , בקרוב שום יהודי לא יכול להסתובב חפשי.

      אתה חי בדמיונות , אני מציאותי

      מחק
    10. חוץ ממה שכתבתי , אתה שוב מחזק את מה שכתבתי שאהרן ישלח את חסידיו שלואה זה מה שאמרתי , ואתה לו סותר זאת אלא מחזק , אני לא מבין מה את רוצה ממני?

      אגב סבא של אימי ואבא של אבי עלו לפני השואה ולא היו בקיבוצים, כאבא של אבי עשה מסיבת פרידה בפולין צחקו עליו , ואמרו לו אין לך מה לעשות? , אחרי כמה שנים כל הצוחקים נעלמו והוא נשאר.

      דבר נוסף אם כל החרדים לדבר ה היו עולים לארץ לא היו מתקלקלים , אבל החרדים לא רצו לעלות , ויתכן שהם נותנים את הדים על זה שלא עלו וגרמו ליהדוים להתקתקל , רק מי שעושה תשובה השואה יכולה להציל אותו מגיהנם , מי שלא עושה תשובה , אי אפשר אף פעם לדעת איפה הוא נמצא .
      האם אתה חושב שעל רשעות ואנוכיות לא מקבלים גיהנם?
      דע לך שעל רשעות ואנוכיות לפעמים לא יוצאים מגיהנם.

      לגבי סטמאר אני ידוע בדיוק מה היה , ותשמע פעם קלטת של האדמור מקלויזנבורג איך שמתאר את העובדות שאני אומר , לכן אתה הוא זה שמכחיש את העובדות , אני יודע בדיקו מה היה.

      מחק
    11. שכחתי לציין שהסבים שכתבתי עליהם לא הלכו לקיבוצים , אלא היו חרדים .

      מחק
    12. עוד הבדל ביני ובינך , אני מדבר עם שמי המלא . אתה מדבר בכינוי ומחליפו מעת לעת , אתה נהלת איתי ויכוח בשם אחר מלפני כמה חודשים , ועכשיו אתה החלפת "ניק" ומתווכח , נו באמת???? , זה עצמו מראה איפה האמת.

      מחק
    13. האמת היא שאין צורך שאענה לך כי כל מי שקורא את דברייך מבין לבד במי מדובר, כשחז"ל כתבו שמשחרב בית המקדש ניטלה נבואה ונשארה רק אצל השוטים הם ידעו טוב מה אמרו. כשקוראים את הנבואות הזעם האפוקליפטיות שלך על יהדות הגולה אפשר רק לצחוק. אך בינתיים ב65 שנה האחרונות מדינת ישראל היא המקום בו נהרגו הכי הרבה יהודים על רקע אנטישמי אז לצערנו המציאות מוכיחה שבחו"ל הרבה יותר בטוח
      ואם תאמר שהשואה הייתה בחו"ל אענה לך שחורבן הבית היה בארץ ואפילו פעמיים ולפי המובא במדרש היו הרבה יותר הרוגים מאשר בשואה. אבל כך היא הציונות ה"דתית" עוזבת את מקורות המים החיים של התורה ודברי חז"ל ומחפשת לה בורות נשברים של "אורות" תוך הכשרת כל השרצים שבעולם העיקר שמיישבים את א"י ומתעלמים מהאזהרה הכתובה בפרשה שאך קראנו מה קורא כשלא שומרים תורה בא"י. בכל אופן אין ספק שאתה יודע טוב יותר מכל גדולי ישראל בדורינו ובדורות עברו הרי יש לך נבואה לא?

      מחק
    14. ולעצם העניין בורותך בהיסטוריה מרקיעה שחקים וטענתך שאם יותר חרדים היו עולים לארץ לא היו מתקלקלים מגוחכת לחלוטין הלוא כבר בחו"ל הפילה הציונות חללים ורבים פרקו עול מצוות ובדיוק בארץ בה הייתה לה שליטה לא היו מתקלקלים?! לך ושאל זקנים כמה חרדים התפקרו באותם שנים בארץ ובחו"ל מחזורים שלמים ב"עץ חיים" פרקו עול. ומה הקב"ה רוצה מאיתנו כתוב מפורש בשו"ע אין שום צורך להמציא ולחדש מצוות. וכן איני רואה שום מקור לגאווה בכתיבה בבלוג זה ואין לי שום סיבה לכתוב את שמי הסיבה היחידה שבגללה אני מגיב זה בכדי למחות בדברי הכפירה שלך ושקוראים אחרים לא יחשבו שלטענותיך אין תשובה.

      מחק
    15. על איזה דברי כפירה אתה מדבר?

      אני משיך ואומר שארן ישלח את אנשיו לשואה כי זה עדיף מלהתגייס , איזו כפירה יש כאן?????

      מחק
    16. דברי הכפירה הם קודם כל זלזולך המוחלט בגדולי ישראל שאינם כדעתך והפירה בזה ברורה מכמה מקומות "עַל פִּי הַתּוֹרָה אֲשֶׁר יוֹרוּךָ וְעַל הַמִּשְׁפָּט אֲשֶׁר יֹאמְרוּ לְךָ - תַּעֲשֶׂה, לֹא תָסוּר מִן הַדָּבָר אֲשֶׁר יַגִּידוּ לְךָ יָמִין וּשְׂמֹאל" וחז"ל דרשו יפתח בדורו כשמואל בדורו, ואם תאמר שאינם רבניך ואינך מחויב לשמוע להם עכ"פ אתה מזלזל בת"ח למרות הכתוב בשו"ע ואיתא בש"ס מומר לדבר אחד הוי מומר לכל התורה. ו"ארן" כלשונך אחרי הכל הוא ת"ח ווודאי ר' יואליש שכל גדולי ישראל בזמנו כיבדוהו אפילו מתנגדיו כמו "הבית ישראל" ר' אהרן קוטלר ועוד בזו בלבד ניתן לראות כי מפרי הבאושים של הציונות ה"דתית" הינך ומזרע ההשכלה הארורה.

      מחק
    17. אני לא זלזלתי רק אמרתי את העובדות.
      אם אתה רואה בזה זלזול זו בעיה שלך.

      כל מה שכתבת זו כפירה וסילוף של התורה.

      מחק
    18. להתעלם ממה שכתבתי זו הדרך הטובה ביותר להוכיח את צדקתי . עובדה אחת לא כתבת וכינוייך אותם "אהרן ו"ויואליש" מראים זילזול בפירוש לא צריך להיות רעק"א בכדי לראות זאת

      מחק
    19. הבעיה שלך ושל כל ההולכים בדרך הקנאים והליטאים , שחושבים שהם התורה ומי שכופר בהם כופר בתורה , הם לא מסגולים להבין שאולי דווקא הם הכופרים.

      וזה גם הבעיה של יוליש והממשיכים בדרכו.

      הם לא מאמינים בבורא עולם שמנהיג את העולם , וחושבים שכאילו הס"א קובעת.

      כאן מסתיימת תגובתי .

      מחק
    20. כהרגלך תגובה דמגוגית וטיפשית לא טענת ולו טענה הגיונית אחת לא הבאת שום מקור העיקר קיללת את הליטאים ואת הקנאים. דווקא איני ליטאי כלל וגם לא קנאי, אני לא מאשים אף אחד בכפירה ללא מקורות נאמנים והסברתי היטב איפה הכפירה אצלך לעומת זאת אתה מאשים אותם בכפירה ללא בדל של סעיף בשו"ע עליו אתה מסתמך. זוהי בדיוק דרכם של המזרוחניקים ההוזים הזיות מדפיסים אותם ולאחר מכן מאשימים את מי שאינו הוזה כמוהם בכפירה. אכן "שכינה שרויה"... בהצלחה לך עם הדמיונות.

      מחק
    21. האמת של רציתי להגיב וגם עכשיו אני לא עונה על השטויות שלך , אלא מביא קישור לשטויות של הרבנים שלא מבינים מה הולך לקרוא , כמו שלא הבינו לפני השואה באירופה.

      http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-4370887,00.html

      מחק
    22. נכון, אתה לגמרי צודק הרבנים לא מבינים, הם לא באמת יודעים ומבינים במשהו. כמובן רק אתה מבין ובדיוק לכן קראתי לך אפיקורס "אפיקורוס, אמר רב:
      זה המבזה תלמידי חכמים, וכגון הני דאמרי: מאי אהנו לן רבנן, מעולם לא אסרו לן יונה ושרו לן עורבא". כרגע הוכחת בצורה במוחלטת ביותר שאתה כופר. כל מילה נוספת מיותרת!

      מחק
    23. אתה חושב שאם אתה קורא לי אפיקורס , אז יש לזה משמעות???

      מחק
    24. לא אני קורא לך אפיקורס אלא חז"ל אין לי דמיונות והזיות כפי שיש לך אני רק מצטט. (אגב תמשיך להתעלם זה מוציא אותך מצויין) בכל אופן אני לא מבין מה מפריע לך הכינוי אפיקורס, וכי אתה מתבייש בזה חלילה?!

      מחק
    25. לא חז"ל קוראים לי אלא אתה.

      מחק
    26. נחמד, אני רואה שירדת רמה ל0 "לא חז"ל אלא אתה" איזה טיעון מבריק ממש עו"ד מהשורה הראשונה. ועכשיו ברצינות באמת אין לך שום טיעון שאתה יורד לרמה כזו? כתבתי לך הוכחות וציטוטים ואתה עונה כמו ילד קטן זו הרמה של המזרחניקים? זה מה שלמדת בישיבה תיכונית? באמת אני ממש מאוכזב.

      מחק
  7. רבותי !!! אין ברירה אף אחד לא אוהב לשבת ולרכל באינטרנט !
    אבל כקודקודי גור דוגלים באלימות ללא הפסקה, אין ברירה אלא לרדת לדיוטא התחתונה ולשלם אלפי דולרים על הקלטות של שיחות טלפון או שיחות בשביל להסגירם למשטרה, חמירא סכנתא מאיסורא !

    השבמחק
  8. dov feldman
    on you was said "Al taan ksil keivalto"
    we are proud to follow the satmar rav zy"o n you stick with whoever you think has any worthiness in heaven but when time comes you wont have an exuse I didn't know

    השבמחק
  9. אני לא מבין ?
    אני כתבתי נגד ????

    הפוך אני חיזקתי את דעת סטמאר ואמרתי שכך היה לפני השואה .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.