לאט לאט תופסים אותם בשקרים, אלו שלחמו בכל כוחם נגד העירוב בווילימסבורג ובורו פארק טענו כי הרבי מסאטמאר היה נגד. האמת היא כי הוא דיבר כמה פעמים מעניני צניעות ואמר כי הוא מעדיף בשבת בלי עירוב בשביל שהנשים לא תטיילנה בקיץ ברחובות. אבל בו זמנית כשכתבו לו מכתב בענין ארגוני 'הצלה' ואחרים העוסקים בענינים הקשורים בשמירה ובהצלת נפשות הוא כותב בכתב ידו כך: "ונודע שהוא ענין גדול עשיית העירובין להציל כמה נפשות מישראל, ומשתוקק הייתי לתקנם"
רואים כאן בצורה הכי ברורה כי מאז שקיימת 'הצלה' הרבי מסאטמאר שינה דעתו וסבר כי היום אין ברירה וצריך לתקן עירוב על מנת למנוע מכשולים. בזמנינו ישנם יהודים שהרופאים מצווים עליהם להחזיק מכשירים, ישנם מי שנאלצים להחזיק טלפונים או מכשירי קשר, ואלו אינם מעטים, ובלי עירוב המכשול הוא גדול ונורא
רואים כאן בצורה הכי ברורה כי מאז שקיימת 'הצלה' הרבי מסאטמאר שינה דעתו וסבר כי היום אין ברירה וצריך לתקן עירוב על מנת למנוע מכשולים. בזמנינו ישנם יהודים שהרופאים מצווים עליהם להחזיק מכשירים, ישנם מי שנאלצים להחזיק טלפונים או מכשירי קשר, ואלו אינם מעטים, ובלי עירוב המכשול הוא גדול ונורא
חברה הצלה נולדה בוויליאמסבורג בהסכמתו, כלפני 25 שנה קודם הסתלקותו, א"כ אין שום ראי' מזה.
השבמחקthis letter us as worth as the letter from the brisker rav zatzal in connection with elections in brisk and shlomo lorentz with the Israeli aguda forged it after the petira of the rav saying it was for the Israeli elections!
השבמחקthe satmar rav said clearly to harav Horowitz zatzal from monsey noway should there be a eyruv in Brooklyn