רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באפריל 2013

מי התחיל יאיר לפיד או משה גפני?

הוא שואל שאלה טובה, מי התחיל בנוסח הזה, אין ספק כי משה גפני, אבל לא זו הטענה נגד גפני אלא על כך שהוא משחק לידי לפיד. הוא לא חושב לפני שהוא מדבר את מי ומה הוא משרת, הוא רוצה להוכיח לציבור החרדי כי הוא נלחם ובעצם הוא מקלקל יותר מאשר מתקן, מפני שהוא משרת בכך את לפיד

אנו החרדים שיחקנו לא נכון מהרגע שהפסדנו בבחירות. ניצחנו במנדטים אבל הפסדנו בכל תחום אחר, מפני שאיבדנו את הראש, לא קלטנו לאיזה מצב הגענו, חשבנו כי השיטות של פעם של קללות ואיומים הם אשר יעשו את המלאכה, היום זה לא עובד יותר, מלחמה רק בתחבולות, משחקים אותה בדרך שתשרת את המטרה, ולא חסרות דרכים איך למוטט את לפיד, אבל על גפני לזכור, כי דברי חכמים בנחת נשמעים

5 תגובות:

  1. בממשלה הזאת הקב"ה הוכיח שהוא מעדיף אהבת חינם , ודאגה לכלל ישראל , ולכן כל מי שדיבר נגד יהודים לא נמצא בממשלה , לפיד ובנט לא השמיצו הם בממשלה , הרב ניר בן ארצי אמר לפני הבחירות "כל מי שידבר על יהודים יפול " וכך קרה.
    הנה ציטוט מהמסר האחרון של הרב ניר בן ארצי.
    להפסיק לשאול למה החרדים לא נכנסו לממשלה, כל היהודים שנבחרו לממשלת ישראל, רוצים את טובת מדינת ישראל. לא הלבוש קובע ולא צבע הכיפה, רק תוכן העניינים ותוכנית הבראת מדינת ישראל. תפסיקו לזרוע הרס ולשון הרע במדינת ישראל, אחד כלפי השני. כל מי שבישל את ה'דייסה' בבחירות, אוכל אותה היום - בלי תיאבון. הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב פילוג ומחלוקת בעם ישראל. כולם ילדיו, ללא יוצא מן הכלל - היהודים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ולכן גם עוצמה לישראל שכל הזמן נלחמה בבנט נעלמה מהמפה הפוליטית למרות שלפי הסקרים הייתה אמורה לקבל ארבעה מנדטים.

      מחק
  2. מר רייכנר, אני מסכים ומזדהה עם כל מילה שלך,ובינינו, איני יודע וגם לא מצליח להבין מה קרה לידידי הרב גפני שאני מעריכו
    כאדם חכם ומה ראה לשטות זו,איך הרב גפני לא קלט שבדבריו ובקריאות הביניים שלו כלפי לפיד הוא רק מסייע לו להתרומם על כנפי הרייטינג ? הרי זה חיזק את מעמדו בעיני בוחריו,ובהופעה הזו צבר עוד הרבה קולות נוספים,ואיך משה גפני לא חשב על זה ,
    לא מתאים לו.
    על אייכלר אין לי כל שאלות כי הוא פשוט אידיוט,ואני מבקש כאן את סליחתו מראש כי ואם הוא לא מודע לכך שולחו בודאי מודע לכך,אך על גפני וליצמן שידועים כאנשים חכמים,כ"א בסגנונו כמובן יש לי שאלה קשה.

    ואולי יש להם מה לומר בענין ?

    השבמחק
  3. דברי אלישיב רייכנר ילדותיים וחסרי הגיון,

    לפיד הדיר את החרדים מהממשלה במטרה מוצהרת בשביל לפגוע בציבור החרדי וערכיו.
    אז מה לגפני אסור לכנותו בשמות גנאי.
    כשהכתב הזה ירגיש פעם את נחת זרועו של רודפיו אולי הוא יחל להבין את החרדי.

    שאולזון לצערי איבד את ההגיון והשכל הישר, אולי בחו"ל לא חוששים מנחת זרועה של הממשלה אבל בארץ כולם בפחד מגזרותיו של לפיד שמתאפשרות אך ורק בגלל הדרת החרדים מהממשלה.

    השבמחק
  4. התשובה לשאלה מי התחיל - כאן:

    לפיד כתב לפני שנתיים:

    "שנת הלימודים מסתיימת עוד מעט. השנה הבאה תהיה השנה הראשונה מאז קום המדינה שיותר מ-50% מתלמידי כיתות א' לא יהיו חלק מהחינוך הציוני. אם תשאלו אותי, זה יותר מסוכן למדינת ישראל מהפלשתינאים, האיראנים והסורים ביחד, אפילו אם תהיה להם פצצת אטום."

    מי שמכנה כך את ילדי החרדים (ובעצם גם מעמיד אותם להשמדה כמו שראוי לעשות לאויבינו) הוא זה שהתחיל, ועוד איך.

    https://www.facebook.com/YairLapid/posts/172209749504051

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.