רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באפריל 2013

בוהוש וסאטמאר למי יש ענין לעבוד על מי והאם באמת מי שאומרים כי אינם לוקחים מן המדינה לא לוקחים?

חסידי בוהוש מורכבים מוותיקים וצעירים. הוותיקים זועמים על שהאדמו"ר הצעיר הפך לקנאי, הם היו רגילים לומר הלל ביום העצמאות ולקחו מן המדינה וכאן בא מי שמשחק משחק הפוך, ולכן אין זה פלא לשמוע שם דברים חריפים בכל עת שהרבי שלהם נפגש עם הסאטמארים

את זה שלחו לנו עתה לקראת נסיעתו של הבוהושער לאמריקה:

לפני מספר שבועות התפרסם בריש גלי השקר הגדול של האדמו"ר מבאהוש ומוסדותיו שבשנים האחרונות קוראים מעל כל מקום שאינם לוקחים שום תמיכה מכספי המדינה ובזה הם מנסים לקנות את לבם של נדיבי סאטמער. במסע היחצנות גם דאגו לכתבות בעיתונים כמו העדה וכו'.
כשלמעשה התברר שהכל שקר גדול ועצום, והם לוקחים מהמדינה לא פחות מהאחרים, וכל פעם בתירוצים שונים, פעם אמרו רק הישיבה גדולה, ופעם אמרו זה רק הישיבה קטנה וכדו' וכדו'. וכשבאו פקחים ממשרד הדתות לבדוק, התגלה לעיני כל התרמית השקרי.
ועוד יותר, אחד מגדולי התומכים שלהם ידוע כאחד שמתעסק ברישום לכוללים וכו' עבור משרד הדתות וד"ל. והמכונית היוקרתית שנרכש לרבי שליט"א הוא מכספיו. דהיינו הכל מכספים שנגנבו מהמדינה!!!
סאטמער שלהוטים להוכיח בפני כל קהל ועדה, שעוד ועוד מצטרפים לדעותיהם, ובפרט אדמו"ר ממשפחת רוז'ין שזקנו הקדוש אמר הלל ביום העצמאות, מצטרף לדעותיהם. אבל הם אינם שמים לב שפשוט משקרים להם בפנים.
בקרוב הם מתכננים מסע שנור גדול מאוד בארה"ב ובפרט במחוזות סאטמער כדי להם לדעת שפשוט עובדים אליהם ומשקרים בפניהם. והכל רק בכדי לזכות בכסף ולא קנאות יש כאן.

3 תגובות:

  1. לבוהושער יש פרצוף של דבר אחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הפוסל במומו פוסל11 באפריל 2013 בשעה 8:59

      אם עדיים אינך יודע מה הכוונה היזהר בגחלתן שלא תיכוה שנשיכתן נשיכת עקרב ולחישתן לחישת שרף - - תמשיך בדרך זו ואח"כ אל תתפלא שבניך וכדיך יאכלו חזיר !

      מחק
  2. נכון שהוא אמר לא יפה. אבל יש לבדוק למה הרבי הזה מגעיל מאד הרבה בני אדם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.