רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 באפריל 2013

יש רק דרך אחת לנצח את יאיר לפיד ללכת בשיטת חב"ד

חסיד חב"ד כותב
 
אני רואה בעיניים כלות כיצד היהדות החרדית מפסידה קרב אחרי קרב. כיצד משפילים את הדת בארץ, השנאה האיומה, שום חוק דתי לא עובר בישראל ויש התדרדרות והחמרה בכל התחומים, למרות כל הצדקות המעושה של החרדים וכל השטויות של אוטבוסים עם הפרדה ומלחמות נוסח בלוי ושאר מרשיעי ברית, העסק מתדרדר לדיוטא התחתונה.
 
וכולם שואלים למה? מה חטאנו כי פשענו שככה אנחנו ניראים. התשובה פשוטה. חושך לא מגרשים במקלות, חושך מגרשים באור והרבה אור. במשך עשרות שנים החרדים ביזו את חב"ד והרבי על השיטה של קירוב ופרצת להגיע לכל נקודה כדי להאיר את הניצוץ האלוקי של היהודים. מנגד השיטה החרדית אמרה נפגין נילחם נתבדל מהעם היהודי.
 
תבדקו בשישים השנים האחרונות ותראו מי ניצח. מי שהלך בשיטת חב"ד והרבי הצליח ופעל גדולות ונצורות ומי שנשאר תקוע עם המלחמות בכיכר השבת איבד את העם היהודי.
 
וכאן ייאמר לשבח חוגים רבים שהבינו במרוצת הזמן שדרך חב"ד  היא הנכונה ושינו גישה ופועלים בשיטה הקדושה של הרבי להביא את כל עם ישראל תחת כנפי השכינה. זה הדרך ואין בלתה. בשנאה בגידופים ופופוליזם לא תצליחו. את זה בדיוק מחפש יאיר לפיד. את הצילומים של יום שני במליאת הכנסת הוא היה חייב, ואייכלר נתן לו את זה בגדול.
 
ואני קורא לציבור החרדי, א אתם רוצים לשרוד. להכות בלפיד וברפורמים. כל משפחה חרדית צריכה להיות מגויסת למשימה. משימת הקירוב באהבה. כל משפחה מקרבת משפחה נוספת ליהדות. בתוך חמש שנים, לפיד יסגור את הבאסטה. לא נצטרך להלחם עם 2 נשים הזויות בכותל עם טלית ולתת להם פרסומת בחינם הכל בגלל שפוליטיקאי חרדי צריך רייטנג כדי להיבחר לכנסת ובדרך הוא הורס את הכל.
 
אבל אם תמשיכו בשיטת אייכלר וגפני ותספקו נשק לאויבים שלנו תשלמו את המחיר, והמחיר יהיה יקר מאד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.