רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2013

המהדרים שרפו כבר במוצאי שבת את הדגל


6 תגובות:

  1. מרזל הזה חולה נפש!!! פדופיל!!!! סוטה מין!!!!!!!!! זה במדליק את הדגל זה אברך צעיר כביכול "קנאי" מזוייף!! עסוק בלצעוק נגד המדינה!!! הוא צריך אשפוז!!!!!!!!

    השבמחק
  2. אתה בעצמך צריך אשפוז, אידיוט

    השבמחק
    תשובות
    1. תתבייש סיקריק מזוייף!! הסיקריקים הביאו את החורבן על ישראל לפני 2000 שנה וגם בימינו הם מרימים את הראש , צריך להוריד להם את הראש (ע"י המשטרה ובית המשפט כמובן)) א פריילאכן יום העצמות

      מחק
  3. בכל מדינה מתוקנת מי ששורף דגל יבלה כשנה שנתיים מאחורי סורג ובריח !!! אני מבין שהמדליק קוראים לו מרזל ושמעתי שהוא גר בברכפלד ולכן אני מצפה ממשטרת ישראל לטפל בפושע נאלח זה!!! כמובן שיש זכות הדיבור וכו' אבל מכאן ולשרוף סמל של המדינה שאני מאמין שהוא מקבל קצבת ילדים הטבות במשכנתא וכו' וכו' זו פשוט חוצפה עזות פנים וגועל נפש!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. סיקריקים פושעים ומסריחים!!!!!!!! לכו לסוריה!!!!!

    השבמחק
  5. אני חושב שצריך להסביר לילדינו מה פשר הצפירה וכו' . ואני חושב שכדאי להגיד פרקי תהילים או משניות לעלוי נשמת הקדושים שנפלו על קידוש השם ובשמירה על ארץ ישראל וכן גם על החרדים! כמו"כ חשבו להסביר לילדים שבשעת הצפירה אם נמצאים במקום ציבורי לעמוד ולומר פרקי תהילים או משנה (משנה אותיות נשמה) לעמוד ולכבד ולעשות ולקדש שם שמיים ברבים ולתקן את חילול השם שמספר פושעים חרדים עושים כל שנה!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.