רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 באפריל 2013

באיזה רכב יסע האדמו"ר מבעלזא למירון - החסידים באקסטזה והאקשן לא מפסיק



מאת: משה הידען

חסידות בעלזא באקסטזה והאקשן לא מפסיק. ביום שלישי הבא לאחר ל"ג בעומר, מתכונן האדמו"ר לנסוע בלווית כל החסידים ברחבי הארץ למקומות הקדושים בצפון הארץ.

אברכי הכולל ותלמידי הישיבות מביעים סיפוק רב מן העובדה כי החל מסיום זמן חורף ועד תחילת זמן אלול הבא - אין לימודים, הדבר התחיל בחופשת בין הזמנים, המשיך בנסיעה לאוקראינה, נסיעה למקומות הקדושים, שבועות בבעלזא, שבת אויפרוף, חתונה, שבע ברכות, ירח דבש, והנה כבר סוף זמן ואוטוטו בין הזמנים.

העסקנים הישראלים ניסו נואשות להשיג לקראת נסיעת האדמו"ר, אוטובוס מפואר כדוגמת הרכב שעמד לרשות האדמו"ר באוקראינה שעלותו היתה כ20 אלף פאונד ונתרם ע"י הנגיד הרצוג. אלא שבארץ לא ניתן להשיג רכב שכזה.

אחר ישיבות ממושכות, הוחלט כי הפעם יירדו מן העץ והאדמו"ר ייאלץ להסתפק ברכב פחות יוקרתי כדי שלא לנקר עיניים, ובפרט לאור הביקורת בקהל על בזבוז כספים משווע בכל מה שנוגע לחתונה.

מן המקורבים נמסר כי העסקנים נמצאים בימים אלו במשא ומתן שוטף ובמגעים קדחתניים עם חברת י.א. דורי מגבעתיים להשכרת "טנדר פשוט ונוח" לאדמו"ר לנסיעה הקדושה העתידה להתקיים בשבוע הקרוב.

כאמור זה עדיין במו"מ, אבל האם יסעו ברכב הזה, נמתין ונדע אם אכן השכירו את הרכב הזה

3 תגובות:

  1. ר' חיים היקר, תשאלו מאנשים שנסעו יחד עם האדמו"ר מבעלזא לאוקראינה, כמה זמן ישב האדמור בתוך הקרוואן? למיטב ידיעתי נסע האדמור רק בנסיעה מאוקראינה לפולין והאדמור ניסה כל המושבים בתוך הקרוואן בנסיעה זו ומאז נסע רק ברכב.

    השבמחק
  2. מה, אי אפשר להביא את הרכב שעמד לרשות האדמו"ר באוקראינה לארץ לכמה ימים? כשנשיא ארה"ב נוסע לארצות אחרות המשמשים לוקחים את האוטו שלו. והאדמו"ר שליט"א לא פחות חשוב מהקוף.

    השבמחק
  3. חיים, תודה רבה על התמונות שלי שהכנסת.
    אנחנו עובדים כאן ליד כיכר ברטנורא על עוד כמה תמונות, ואשלח לך אח"כ.
    שלך באהבה,
    יהושע

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.