רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באפריל 2013

קבוצה מחסידי הרב ברלנד עוברים לכיתתו של הרב יצחק גינזבורג המשיח החדש והצטרפו לשירת 'יחי אדוננו מלך המשיח לעולם ועד'

אז קודם למען הידע, אם אתם חושבים שרק בחב"ד שרים 'יחי אדוננו' אז נגלה לכם שבשנים האחרונות התפתח משיח חדש ושמו הרב יצחק גינזבורג שלו תלמידים מטורפים השרים לו 'יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד', הרב גינזבורג כמו הרב ברלנד הוא מאלו שעולים הרבה לשכם יחד עם התלמידים להתפלל, היתה לו ישיבה בשכם בשם 'עוד יוסף חי'

בשבועות האחרונים בעקבות ההתפחות בפרשת הרב אליעזר ברלנד קבוצה מחסידיו מחפשים מנהיג חדש. מעטים עברו לקבוצה אחרת בברסלב בשל היריבות בין הקבוצות. קבוצה די גדולה החליטה  כי עוברים לקהילתו של הרב יצחק גינזבורג שהוא מנהיג מסוג אחר אבל דומה להרב ברלנד בהרבה דברים

הרב גינזבורג פיתח סביבו תלמידים המאמינים בו כי הוא המשיח, ועם צירוף הקבוצה מאנשי הרב ברלנד כת זו יכולה להתפתח לממדים גדולים והחשש הוא, כי משיח חדש יופיע בקרוב בעולמה של היהדות החרדית

השאלה היא מדוע הרב גינזבורג אינו מוחה נגד אותם מי ששרים לו 'יחי אדוננו מלך המשיח לעולם ועד', אומרים שהוא סולד מן המנהג הזה

בהזדמנות אחרת אביא בל"נ יותר פרטים על הקורה בקהילה זו ועל התפתחותה

14 תגובות:

  1. היכונו לביאת המשיח החדש

    השבמחק
  2. הרב גינזבורג הוא ת"ח עצום ויר"ש בתכלית. רוב חסידיו הם אנשים נורמאלים אבל יש שם כמה משוגעים שהרב גינזבורג יצא נגדם לא פעם ולא פעמיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא כמה משוגעים. זה תופעה חמורה שמתפתחת ואחד החסידים שלו שכבר עזב אמר שהוא עצמו מעודד את זה. לרב יש חסידים מטומטמים שהרב נותן להלם להפוך אותו למשיח. הם מוציאים סטיקרים על יחי המלך המשיח ותמונתו. תולים את התמונות שלו בבתים. אני יודע שזה יסתיים רע מאד אם זה ימשיך. בכפר חב"ד כל יום שני מגיעים כל המשוגעים שלו ורוקדים לפניו יחי אדוננו והוא מעודד את זה. הם פתחו מוסדות שהכיוון שלהם שהוא המשיח ובו התעברה נשמתו של הרבי מלובביץ וכל מיני שטויות.

      אני מקווה שלא יתנו לחברה של ברלנד להיכנס לשם

      מחק
    2. ברגע שהרב גינזבורג נותן להכתיר אותו למשיח, זה רק עניין של זמן שהסירחון שם יצא החוצה.

      צריך לבדוק מי הורס את הרב גינזבורג מבפנים. הבעיה איתו שיש לו שורשים מברסלב וכנראה משתלטים עליו נוער הגבעות וטיפוסים הזויים.

      מחק
  3. שאלתי כרגע אחד מחסידי הרב גיזבורג מיצהר והוא הסביר לי תורה שלימה שהתעברה בו נשמת הרבי מלובביץ, והרב אליהו אמר שהוא המשיח, והרבי כתב עליו שהוא החכם השלם, והוא הממשיך של הרבי מלובביץ בדור השמיני. זה נשמע מפחיד מאד.

    השבמחק
  4. בסוכות גינזבורג עשה כנס משותף עם שלום ארוש, כנראה יש קשר בין הכתות הללו.

    השבמחק
  5. נו שוין, קשקוש בלבוש מכל הכיוונים. הרב גינזבורג לא אומר על עצמו שהוא משיח, אם שרים בהתוועדויות שלו יחי, זה סתם כמו שבחב"ד שרים. יש המון משיחיסן שהוא מבחינתם המשפיע שלהם. במוסדות חינוך שלו ודאי לא מחנכם לזה שהוא משיח ובכלל מדברים שם על כל הצדיקים מתלמידי הבעש"ט שלא כמו בחב"ד.
    הוא אכן היה ראש הישיבה בקבר יוסף לאחר שהזמינו אותו להיות שם ראש ישיבה, אבל הוא מעולם לא אמר להכנס לשם אחרי שהציונים הפקירו את המקום לערבים. התלמידים שלו לא נכנסים לשם ללא ליווי. כמדומני שהוא עצמו לא ביקר שם מאז המקום הופקר, אפילו בכניסות עם ליווי הצבא. (אולי רק פעם אחת וגם זה לפני שנים).
    הקשר שלו לרב ארוש זה שהוא החזיר אותו בתשובה כמו שהרב ארוש עצמו סיפר בסוכות האחרון בשמחת בית השואבה משותפת שערכו יחד.
    הסיפור על קבוצה מחסידי ברלנד שעברו לרב גינזבורג הוא הכי הזוי. אצל ברסלבר מן המניין הרב גינזבורג וחב"ד זה מוקצה לגמרי. כך בין לילה לעשות מהפך של 180 מעלות??
    בקיצור שטותים והבלים.

    שאולזון, תפסיק לחפש זבל בכל מקום.

    השבמחק
  6. לא מובן מה אנשים מחפשים.
    לכו לת"ח ליטאים המפורסמים, לכו לבעלי מוסר הידועים כמו הרב ויסבלום והרב לויכטר הרב דן סגל וכדומה.
    אין ליהודי ירא"ש ללכת אחר אלילים כוזבים, עזבו את החסידות

    לכו לתורה האותנטית ללא תוספת.
    החסידות היום היא כאלילות ואלילים מעשה ידי אדם.

    "והאלילים כרות יכרתון" !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מו״ר הרה״צ יצחק פייביש גינזבורג הוא ת״ח וצדיק ולא אליל ר״ל הוא מנהיג תלמידים וחסידים כבר משנות הממי״ם כתב כמעט 100 ספרים בקבלה חסידות ותורת הנפש והוא לאו דווקא מגדיר את עצמו אדמו״ר לאחר ג תמוז באיזה כינוס ענק של חבד ניסו כמה אנשים להכתירו כמנהיג חב״ד והוא ברח מהאולם כבר לפני שנים הוא והרב ברלנד למדו יחד והיו חברים בלב ונפש באיזה שלב הרב גינזבורג אמר אני אלך למשכילים ואתה תלך לפשוטים הרב ברלנד הסכים ואמר בתנאי שבכל שיעור שלך תזכיר את ר נחמן מברסלב זיע״א

      מחק
  7. כולם מוזמנים לסעודת מצווה והתוועדות עם הרהצ יצחק גינזבורג בביהכנ חבד בטיילת טבריה לרגל הילולת מרא דארעא דישראל רבי מנחם מענדל מוויטבסק רבו של אדמור הזקן מחב״ד בשעה 4:30 לערך (מסתמא יתאחר כרגיל) העליה לציון ( קודם השקיעה) כולם מוזמנים

    השבמחק
  8. שאולזון היקר! אם כל העידכונים שלך על הרב ברלנד מוסמכים ברמה של העידכון הזה אז המצב שלך קשה מאוד מאוד!!!

    השבמחק
  9. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"

    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק
  10. שאולזון, יש רב שאתה לא מלכלך עליו? כל גרפצ שלך אחרי הטשולנט נהפך לכתבה.

    השבמחק
  11. שאולזון האם זה פשע להיות המשיח ? לחשוב שאתה המשיח ? האם זה פשע לחשוב שהרב שלך משיח ?
    לא מבין אותך . מה פה מטורף? מה אתה משווה לברלנד חולה הנפש הסוטה ? איזה נקודה יש לך להשוות בינהם . בכבוד תעלה את הסטיות של גינזבורד שנדע מה הבעייה איתו.
    אם תשאל את רזי ברקאי הוא יגיד לך שהאיש פושע . לא עלינו ימני קיצוני רחמנא ליצלן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.