רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2013

הרב ברלנד כלול מכל הצדיקים מבריאת העולם - פרק מעניין בתורת שובו בנים

ממה שמדברים ומספרים בברסלב

מתוך ספר "שיחות שובו":
"מעלה עליונה וגדולה מן הכל לאסוף הוראות קבע כל היום..."
"לשתות קפה בעתיקה (בישיבה של ש.ב) יותר גבוה מלסיים ש"ס במקום אחר..." (בטח זה קבלה מזקני אנ"ש או משהו כזה..)
"מספיק לעלות במדרגות של הרב כבר מקבל את הפדיון"
"הרב הרב הרב... הרב שומע הרב יודע..."
"רק הרב מבין הכל הרב יודע הכל... כל השאר אין להם בכלל תפיסה ברבנו... לא מבינים אפילו אות ברבנו..." (ומה עם מה שרבנו אמר: "מי שאומר שלא מבין בהדיבור שלי הוא אפיקורס..." אה גם את זה אנחנו לא מבינים...)
" אדם שלא יקרא שלוש פעמים ביום תיקון הכללי על הרב, התפילות שלו לא עולות, הם לא עולות, כי הוא מלא עוונות מלא עוונות (עם הגמגום הידוע...) ...."
"מי שלא טס במעיינות החיים לאומן ר"ה לא מקבל את התיקונים של הרב'ה"
אם לא התפלל באומן בקלויז (האשכנזי דווקא), כל תפילות ר"ה (משעה 6 בבוקר עד 4 בצהריים- שתצא לך הנשמה) לא קיבלת את התיקונים של הרב'ה (גם אם הגעת עם מעיינות החיים)...
(אחר סיפור החשיפה בשיעור בירושלים...): התלמיד: "הרב תמחל להם תמחל להם" (לאלו שדיברו על הרבנית ועל נחמן) הרב: "תסתום ת'פה אני אשסע אותך לגזררררררים..." (בטח זה ציטוט מהזוהר או משהו כזה..)
"מי שלא תבוא למלון כינר אין לה חלק לעולם הבא" (בטח זה מעשרת הדיברות)
"מי שידבר (על הפרשיה הנ"ל) אין לו חלק לעולם הבא" (מסתמא גם מי שיחשוב.. כי גם זה אסור שם)
" מי שעמד בניסיונות ולא חלק על הרב ולא הרהר אחרי הרב, יכול להחיות מתים, כל אחד כאן יכול להחיות מתים, כל אחד כאן יורדת אש מן השמים ומלפפת אותו עכשיו" (לא ידעתי שכל שובו בנים מחיים מתים, וואלה איזה יופי??)
"מספיק להביא פדיון לרב (10,000 ש"ח) והרב כבר שומע אותך, לא צריך בכלל להכנס לרב, הרב שומע אותך גם מאחורי הדלת"
"צריכים לשמוע בקול הנשים, כל הנשים נביאות, כל הנשים הם מבינות יותר מאיתנו, כל אשר תאמר אליך שרה שמע בקולה אסור להעיר לאישה שום הערה" (בקיצור "אתם דפוקים" (בשביל זה מי שרוצה טיפול שורש שיחליף את שמו... חלק מהטקטיקא של הדיכוי העצמי)
כל אחד שבא לרב צריך להביא לרב 1,000 דולר (פדיון לרב) אפילו א.ג (שם של מישהו) צריך להביא פדיון לרב " (אבל אמרת שכלאו אותך איך אתה בכל זאת מעודד פדיונות והוראות קבע אם אתה כלוא והכסף לא מגיע אליך?!?! אה שכחתי- "אין לנו השגה ברב")
"הרב ארוש זה הלב של הרב, הרב צנעני זה השכל, הרב שטרן זה הדעת, הרב מלכה זכה לחמישית מהענווה של משה רבנו, הרב עופר זכה להגיע לצאוור של הרב..." (כל זה היה לפני 5 שנים לך תדע מה הם זכו היום...)
אם אלו התלמידים מי זה הרב? -
"הרב זכה שיתעבר בו נשמת רבנו בשלמות וזכה לפי שניים מרבו, הרב זה אין סוף (רחמנא ליצלן) הרב מתקן אותנו, מגיעים לאומן בשביל הרב כדי שהרב יתקן אותנו (לא רבנו, ר"ל) הרב כלול מכל הצדיקים מבריאת העולם...( ה' יציל ה' ירחם!!!!)
"כל פגם עיניים שאתם פוגמים אני שולח(דרך הפלסטינים) עוד טיל לארץ ישראל"
בקיצור חברה יקרים אנחנו צריכים לדעת שיש רבנו בעולם להתחזק ברבנו ולהאמין בו ולהפסיק עם השטויות האלו... מה שהבאתי זה עוד מעט מהשטויות שרצות שם (למי למכיר) אבל זה די והותר כדי להבין את כל השקר שהולך שם רחמנא ליצלן
וצריכים לרחם על אחינו שעדיין שבויים שם ולהתפלל עליהם להתפלל חברים יקרים זה הכי חשוב כי זה כישוף ובלי תפילות הם לא יוכלו לצאת משם העניים שלהם עיוורות לקחו מהם את הדעת....

א-בא ת-ר-ח-ם !!!!!!!!!!!!!

21 תגובות:

  1. ה' ירחם עליכם שבכלל אתם מפרסמים דבר שכזה חשבתי שזה אמור להיות אתר של חרדים אבל זה נראה כמו אתר יותר גרוע משל חילונים אפילו אפשר לומר גויים אך מעיזים לדבר על צדיק מה אתם מבינים בכלל בישיבה הקדושה וברב הקדוש???????????????????????????

    השבמחק
    תשובות
    1. ח חא חחחא חחחחא חחחחחא

      מחק
    2. אנחנו מבינים שהכל מסריח מהראש !!! הכל מושחת ורע!!!

      מחק
    3. ראינו את הדף הזה בשמעון הצדיק, זה בכלל איזה נ נח אחד מדומיין פירסם את זה כדי לצחוק על שובו בנים. פשוט גיבובים של דברי שקרים והבלים!

      מחק
  2. אני מוחה בתוקף!!!!
    השתיקה חשובה!!

    השבמחק
  3. אי אפשר אפילו לקרוא את זה!!!
    וזה גם אם הפרשייה תמצא כאמיתית...
    תתחרטו ותורידו את העמוד הזה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה לעשות שזה נכון !!! אם קשה להתמודד עם האמת לך תתנצר!!!

      מחק
  4. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק
  5. עצוב. והרע מכל הוא שהיהודים שלנו חשוכים עד אימה בכל הקשור לחלקו החמישי של השולחן-ערוך. אחרת לא היה שייך שבני אדם עם מאפיינים מנקרי עיניים של קרימינליות, חליי נפש וסתם מדות מפלצתיות יהיו נסבלים כ'מנהיגים' מן המניין. אילו שאלו פעם לחוות דעתם של מנתחי אופי והתנהגות מקצועיים הייתם מקבלים רשימה ארוכה של גדוילים והייליגע צדיקים מן המניין שמקומם בבית הכלא או בסניטריום.
    הרב ברלנד כשלעצו הוא ילד חילוני עם דחפים מטורפים להשגת תשומת לב מתמדת ולשטות ולשלוט בפרטיות חיי הבבריות שגילה כבר בגיל צעיר שבקרב הפריירים שלנו הוא יכול לממש את מאוויו הכמוסים. ואלמלא הצליח יותר מדי ונכנס לאובער-דרייו הוא היה מסיים חייו ונזכר כאחד מגדולי הדורות.

    השבמחק
  6. שקרנים חצופים!15 באפריל 2013 בשעה 9:13

    רשעים שקרנים ארורים! אתם מדביקים שקרים מהאתר של הליצנים 'נפגעי שובו', שרק יושבים שם ומלכלכים על הרב ברלנד כל היום. אין שם דבר אחד אמיתי. כולם שם ננחים שאין להם בכל קשר לשובו בנים, רק מלכלכים תמיד על רבנים איפה שהם יכולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כבוגר שובו בנים אני מעיד שזה נכון!! והגיע הזמן שתפנימו שזו כת קשה ורעה שעשתה שטיפת מח קשה ורעה לאנשים תמימים ומסכנים !! שגנבה מליוני שקלים מהציבור החרדי בשמות משמות שונים ישיבת ברסלב העיר העתיקה/נחמת ציון/שובו בנים/יגדיל תורה/תומכיה ואולי עוד שמות.זו מערכת גדולה של גזילה וגניבת כספים!!! וחייבים להפסיק לתרום לגנבים ופושעים אלו!! שהרב יחזור ויתייצב לחקירה !!

      מחק
    2. אל תעשה סלט בבקשה! הגזילת כספים זה ידוע מי זה, וזה לא קשור לרב, זאת מאפייה ששלטה על הקהילה. ושוב, את כל הדברים הכתובים כאן, העתיקו ממה שהננחים הליצנים כתבו בפייסבוק.

      מחק
  7. אין כזה ספר "שיחות שובו" אתם העתקתם דיבורים של הננחים הליצנים הארורים באתר נפגעי שובו. ימח שמכם רשעים עמלקים ליצנים!

    השבמחק
  8. חיים שאולזון, אתה רשע שקרן וליצן עמלקי! מדביק ומפרסם שקרים שהננחים החולי נפש האלה כותבים על שובו בנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב הצדיק הרב שאולזון שליט"א הוא צדיק גדול שעושה את מה שהרבנים החרדיים מפחדים לעשות ולא יעשו לצערי וזה לצעוק בקול גדול על הפשעים החמורים שקורים בציבור החרדי !! הרבנים בברסלב שותקים כבר 30 שנה ובמיוחד בעשור האחרון נעשו פשעים חמורים נגד האנושות היהדות וחסידי ברסלב בפרט. אני אישית קיבלתי מכות רצח מ 30 המרצחים האוקרייניים ש"שמרו" על הרב !! הם דחפו אנשים זקנים וילדים לא חוננו!! אני מציע לכולם לקרוא סיפורי זוועה שמחילים להתפרסם ~!! והקב"ה יצילנו מידם!!

      מחק
    2. שאולזון שקרן רשע ומוציא שם רע

      מחק
    3. הרב הצדיק הרב שאולזון שליט"א הוא צדיק גדול שעושה את מה שהרבנים החרדיים מפחדים לעשות ולא יעשו לצערי וזה לצעוק בקול גדול על הפשעים החמורים שקורים בציבור החרדי !! הרבנים בברסלב שותקים כבר 30 שנה ובמיוחד בעשור האחרון נעשו פשעים חמורים נגד האנושות היהדות וחסידי ברסלב בפרט. אני אישית קיבלתי מכות רצח מ 30 המרצחים האוקרייניים ש"שמרו" על הרב !! הם דחפו אנשים זקנים וילדים לא חוננו!! אני מציע לכולם לקרוא סיפורי זוועה שמחילים להתפרסם ~!! והקב"ה יצילנו מידם!!

      מחק
  9. אני למדתי גם כן שנים בשובו בנים וכל מה שנאמר כאן בכתבה הוא אמת לאמיתה!!!
    נכון שאין ספר "שיחות שובו" ופשוט לי שכותב הכתבה כתב זאת בציניות, אבל זה בדיוק השיחות שכל היום וכל השנים רצים שם בשובו בנים,(למי שמכיר מבפנים)

    הכתבה הזאת מתארת בדיוק את ההלך רוח שם בישיבה, האטרף אחרי "הרב" בעיניים עצומות ושטיפת המח שנעשת שם.

    הבקיאות של כותב הכתבה והמשפטים והציטוטים המדוייקים ממה שנאמר בשובו בנים ע"י הרב (וע"י חסידיו), רק מראה שהכותב איננו נ נח שרק בא להוציא לעז, אלא חסיד שלמד בשובו בנים, וגם אם הוא כיום ננח וודאי שהוא למד בשובו בנים שנים רבות, ולכן יודע היטב את הדברים מבפנים,

    השבמחק
    תשובות
    1. כבוגר כת שובו בנים אני מחזק את תגובתך. אבל זה די ברור שזה דברים נכונים והכל ציטוטים של שטיפת מח ובלבול הנפש שבזה "המשפחה" שזה בעיקר הרב ואח"כ הרבנית ואח"כ הבן והנכד עסוקים בזה יום ולילה. יש הרבה אנשים חולים שעדיין תומכים בסוטה הגדול ובכת, ולכן הם מנסים להוליך שולל כאילו זה הכל המצאות. אנחנו נמשיך ונלחם בעוז ובמסירות נפש עד ביאת משיח צדקנו.

      בברכה
      נתן

      מחק
  10. אני כתלמיד שובו בנים מעיד שהכל סתם גיבובים של דברי הבל וליצנות. זה נשמע איזה נ נח הזוי ומשועמם שהסתובב בשובו ושמע חלקי משפטים של כמה חבר'ה עם ריבוי אור, והוסיף על זה כמיטב דמיונו הפורה, ועשה מזה תאוריה כאילו זה מה שמדברים שם.
    כי זה יותר מסוג הדברים שהננחים מדברים על הסבא, ולא הדברים ששובו בנים מדברים על הרב ברלנד.

    השבמחק
  11. חנכו אותם לשקר אפילו למכור את יהדותם בשביל הסוטה הזה שנקרא אצלם "הרב" אני הייתי בישיבה של שמואל שטרן, ברחתי משם כמו מאש... היה אסור לומר דברי תורה כי "אנחנו פגומים" חח רק לקרוא מהספר מה שהרב אומר... להגיע לשיעור צריך כובע וחליפה כדי לא לבלבל את "הילדים" הרב קורא בתורה בלי לדעת בכלל טעמים.. כמובן שהרב הוא בעל "השגה" והוא יכול לעוות את התורה כרצונו יש לו כוונות נתסרות בעיוותי התורה ועוד ועוד.. ה' יצילנו ממנו ו8מכת דילה.. חצי מהמוסדות בירושלים היה אסור להכנס כי הרב אמר לא להכנס כי פה זה "שדים יהודראים" הרב עובדיה יוסף ב]פניו גדול הדור מאחרי גבו "עבדללה יוסף": ועוד כהנה וכהנה, מצוה לפרסם מה שקורה שם. מחנכים ילדים לשנורר ועוד דברים שקשה להעלות על הכתב וכל זה לפני הניאוף של השד הזה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.