רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באפריל 2013

מדוע מפחדת 'יהדות התורה' מן הקואליציה החדשה כמו מן המוות? הציבור החרדי סוף סוף יקלוט את האמת

מאת בני ברקי:

בנט ולפיד קלטו את הפרנציפ של העסקנים החרדים, והם הולכים לטפל בהם בצורה הכי יסודית שאפשר. בתוך ארבע שנים עשרות אלפי חרדים ייכנסו למעגל העבודה. בנט לקח את זה כמשימה עליונה וראשונה במעלה, להכניס את החרדים לעבודה לתת להם קורסים בחינם לתת לחרדים לעבוד במקומות המתואמים למגזר החרדי, להילחם בכל הכוח נגד אפליית חרדים במקומות עבודה, ובעצם בכך הוא מעקר את המפלגות החרדיות.
 
בעוד ארבע שנים כולם יקלטו שהמטרה של המפלגות החרדיות, שהחרדים יחיו בעוני וכך לשלוט עליהם בכח הזרוע. אריה דרעי צועק יש כאן שני מדינות אלו שיש להם ואלו שאין להם. רק הוא לא מספר לכם שכל מטרתו שלא יהיה לנו, רק ג'ובים לעסקנים ולמקורבים יש לו וכעת גם את זה אין לו.

הם מחפשים בכח איזה משחן שיעבור בשבת כמו אצל ברק ב-99. הם מפעילים את כל התותחים לעשות איזה מלחמת ג'יאהד נגד בנט ולפיד אבל אלו משתדלים בכל הכוח לא לספק לליצמן ואריה דרעי את ליטרת הבשר. דרעי וליצמן מחפשים בכח איזה אפיק מדיני כדי לשבור את הקואליציה ולתמוך בעוד איזה פינוי יישובים, אבל מתברר שגם לפיד לא רוצה הסכם מדיני. הוא חושב על העתיד שלו כראש מממשלה ולא רוצה לסיים כמו אבא שלו אחרי ההתנתקות.
 
בקיצור העסקנים החרדים בפאניקה איומה ולא יודעים מה לעשות כאשר הציבור יגלה ויחשוף כמה עבדו עליו כמה שיקרו אותו, כמה המצב יכול להיות אחרת. לפתע הם קולטים שהציבור החרדי יבין שהאינטרס של לימוד התורה הוא אינטרס משותף לכולם כולל לחילונים כולל ליאיר לפיד ומזה הם רועדים, שבאמת אף אחד לא רוצה לגייס חרדים, ואת אף אחד החרדים לא מעניינים.
 
ברגע שיפול האסימון, המפלגות החרדיות יסגרו את הבאסטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.