רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 באפריל 2013

על מה ביקש הרב שיק מנהיג ברסלב בציונו של הרבי מחב"ד ולמה אמר כי בא להודות לרבי שסייע לו בעת הניתוח?

מי שהיו שם אומרים כי הוא בכה בבכיות נוראות למרות שהיה זה חג, ראו כי הוא בא לציון לא רק בשביל לומר תודה, הוא ביקש להיות לבד, הוא בכה על עתידה של ברסלב וחשש שאם חלילה נגזרה גזירה על הרב אליעזר ברלנד זה יביא לחורבן והתמוטטות לא רק של מוסדות שובו בנים, אלא חסידות ברסלב תחטוף מכה קשה ואנושה, והוא מאמין כי רק הרבי יכול כאן להושיע על ידי שיעשה הכל שם למעלה להפוך את הגזירה הקשה לטובה והרב אליעזר ברלנד ייצא מן הצרה הזו, לא כל כך בגללו כמו בגלל הכלל

ברור שאי אפשר לדבר על כך, ולכן הוא העדיף לומר כי הוא בא להודות על מה שהרבי עשה בשבילו לפני שנה כשלקה בליבו הוא חש איך שהרבי עומד לצידו ואומר לו כי הוא שומר עליו ולא עזב אותו כל עת הניתוח, וזו הסיבה מדוע בחר בזמן הזה להגיע לציון שזה היה 1:30 בלילה. אבל אין זה כך, מפני שתודה הוא יכל לבא ולומר גם ביום ולא היה צריך לעשות זאת בשעה כל כך מאוחרת

החשבון שלו היה כי אז הוא יוכל להתבודד לבד עם הרבי וזה אי אפשר בשעות היום כשהציון מלא באנשים

11 תגובות:

  1. ואולי הוא בכה בגלל מחלת הסרטן שהוא לקה בה? וביקש רחמים על עצמו?

    השבמחק
  2. כמה גיבובי שטויות והמצאות בכתבה אחת

    השבמחק
  3. מי כתב את השטויות האלה.??????????????????????????????

    השבמחק
  4. הסיפור האמיתי, כפי שמופיע באתר של חסידי ברסלב - 'ברסלב סיטי':

    שנה לאחר אירועי הלב שעבר הצדיק בחג פסח תשע"ב חשף באופן נדיר סיפור פלא שהתרחש עימו במהלך ניתוח הלב שעבר לפני שנה בדיוק: "הרבי מליובאוויטש זי"ע עמד מעל ראשי וליטף את ראשי ואמר כמה פעמים 'אל תפחד אתה תצא מזה, אני דואג עבורך שהכל יעבור, אתה תצא מזה'".

    את הדברים סיפר הצדיק לבנו הרה"ח ר' משה שיק שליט"א - רב בית המדרש "היכל הקודש" במונסי, במוצאי שבת-חול-המועד לפני מספר ימים, כאשר ביקשו במפתיע לנסוע יחד עימו אל ציוני האדמורי"ם מליובאוויטש הרבי הריי"צ וחתנו הרבי האחרון מחב"ד זי"ע, לשאת תפילה בשקט מבלי שאף אדם יידע על כך. לפליאת הבן 'מה יום מיומיים?!' ומדוע הצדיק מעוניין לנסוע דווקא בשעה כזו ודווקא אל הרבי מליובאוויטש, ענה הצדיק תשובה מתחמקת ועלה אל הרכב בדרכו אל בית העלמין בו טמונים האדמורי"ם.

    בדרך שאל שוב הבן את הצדיק וניסה לקבל הסבר על הנסיעה התמוהה, התשובה שקיבל הייתה מפתיעה ביותר: "בדיוק לפני שנה, בליל רביעי י"ט ניסן תשע"ב, קיבלתי את התקפת הלב הגדולה באמצע הלימוד, וזה היה בשעה 1:35 באמצע הלילה, ועכשיו אני בא פה לתת תודה להקדוש-ברוך-הוא על הנס הגדול שעשה לי. והסיבה שאני נוסע להודות דווקא בציון הזה היא בגלל שבעת הניתוח, כאשר הייתי בהרדמה כללית, והנה ראיתי במשך כל זמן הניתוח את הרבי מליובאוויטש זי"ע עומד מעל ראשי ומלטף את ראשי ואומר כמה פעמים 'אל תפחד אתה תצא מזה, אני דואג עבורך שהכל יעבור, אתה תצא מזה'. ולכן זוהי הסיבה שבדיוק באותה השעה שקיבלתי את התקפת הלב הגדולה, אני בא להודות להקדוש-ברוך-הוא דייקא במקום הזה, שהיה להרבי זי"ע חלק בהצלת חיי".

    ואכן, הצדיק הגיע למקום בדיוק בשעה 1:35 בלילה ונשא תפילה חרישית במשך זמן רב.

    השבמחק
  5. מה אכפת לרב שיק מר' ברלנד, אין ביניהם שום קשר. כתבה דמיונית

    השבמחק
  6. חיים שאולזון. זו פעם שניה בחודש שאתה מדבר שטויות ומקשר את מוהרא"ש לרב ברלנד, צא מזה לא כל דבר קשור לרב שלך!!!

    השבמחק
  7. אוי ברודער לעבן, אני עוד זוכר את הצדיק מיבניאל ממיטב שנותיו כלייזר שלוימה שאף אחד לא חשב הרבה על רוחניותו וכך עקבתי אחי התגלותיו כאשר ניצל עד תום בחורים רפיי שכל והעמידם ברחובות העיר לקבץ נדבות להיכל הקדש ולמכור את ספריו. ונהג בהם מצוות זרוק לאחר השימוש
    ובאשר לנסים והגילויים לא הייתי ממליץ להתרגש, כי המהרא"ש לא היה ידוע מעולם כחסכן בסיפורים וכמו שנאמר פתי יאמין.. וצר לי שבנו הולך גם הוא בעקלתות אביו

    השבמחק
  8. thanks a million!
    same here I remember lazer shloima in the early "lameds" "(70's") this guy is nebech a roidef achar kovod he abused those innocent boys what an achzer he was

    השבמחק
  9. מבוקש • משטרת ישראל מחפשת: להיכן נעלם הרב אליעזר ברלנד?
    משטרת ישראל חוששת: ראש קהילת 'שובו בנים' נמלט מישראל מחשש למעצרו • הגר"א ברלנד, החשוד בהתעללות ובמעשים פליליים חמורים, ירד למחתרת • לאחר שהתפרסמו החשדות נגדו, טס לשוויץ, ובליל הסדר הוא נצפה במרוקו - ומאז נעלמו עקבותיו

    מקורביו: "הרב ישוב בעוד חודש"
    יואל קוריץ, בחדרי חרדים 21:07 03/04/2013

    הרב אליעזר ברלנד, ראש מוסדות 'שובו בנים', ירד למחתרת ונעלם. זאת, כנראה, מחשש מפני החקירה המשטרתית המתנהלת נגדו.

    לפני חודש נחשף, כי מתנהלת חקירה במשטרה נגד הרב אליעזר ברלנד, בגין חשדות חמורים על מעשים פליליים וחשד להתעללות. הוא עזב את ישראל והמריא למיאמי שבפלורידה.

    על פי הדיווח במהדורה המרכזית בערוץ 2, כשהבינו מקורביו כי הרב מבוקש לחקירה בישראל, הוא יצא ממיאמי לשוויץ, שם נפגש עם עורך דינו, ד"ר יעקב וינרוט, שגויס לטפל בפן המשפטי של הפרשה.

    מאז ביקר הרב ברלנד במרוקו - שם ערך את ליל הסדר, כשלצידו שוהה מקורבו בני מחלב - ובשלב זה לא ידוע היכן הוא מסתתר.

    "מעטים יודעים היכן הוא נמצא", אומרים בקהילה. "גם עכשיו המשטרה לא יודעת איפה הוא שוהה".

    הרב היה אמור לחזור מחר (ה') לישראל, אך מועד חזרתו נדחה ליום ראשון.

    היום מתברר כי שובו נדחה פעם נוספת, ומקורביו אומרים ש"הרב יחזור רק בעוד כחודש".

    הרב ברלנד מודע לחקירה שמתנהלת נגדו, ויודע שהוא עלול להיעצר ברגע שינחת בישראל.

    השבמחק
  10. משהו בסיפור הזה הזוי לחלוטין ולא מסתדר. יש המון תהיות שמצביעות על כך שזוהי עלילת דם.
    לכן אל תמהרו לשפוט.
    הסיפור מופרך מכמה סיבות:
    1. יש אינטרס גדול למקורבים לרב להעליל עליו, שכן, הוא מנע מהם מיליונים.
    2. אם הרב היה עושה את זה.. לא היה סוגר את החלון לפני ומוודא שלא רואים?!
    3. איתי נחמן שלום, לא עושה רושם של אדם 100% ובטח לא טלית שכולה תכלת. דמיינו את עצמיכם במקומו, נניח שחטפתם מכות, כמו שאמר שחטף. לאחר שעתיים הוא חזר עם אחיו ועוד כמה חבר’ה ואיתם נשק.. אם אתם הייתם חוטפים מכות.. הייתם חוזרים עם נשק לסגור חשבונות? אדם שמחזיר יריות על מכות שקיבל לא נראה שפוי יותר מדי. אתם לא הייתם מסתובבים עם נשק גם אם היו עושים לכם דברים יותר חמורים ממכות. פשוט, כי לא מחזיקים אקדחים. חוץ מהמערב הפרוע, אולי.
    4. בראיון עם איתי נחמן שלום, ברקע בביתו, יש תמונות של סבא ישראל. אני נ נח ואני מודע היטב מה חושבים חסידי שובו בנים לגבי סבא ישראל ובטח שהם לא יחזיקו תמונות שלו. משמע- איתי נחמן מעולם לא היה מקורב לשובו בנים.
    5. אם היו מציעים לכם מיליון שקל ואולי יותר.. בכדי להפליל מישהו. בכדי לבדות סיפור ותו לא.. בהנחה שאתם בעלי מידות מושחתות.. לא הייתם מסכימים? ברור שכן.
    6. יש מסמכים רפואיים שהרב אינו יכול לשמש וכלי ההולדה שלו שבקו כבר כמה שנים. אז נכון, זה לא אומר ש.. אבל בהחלט מחזק את הטענה שזו עלילה.

    ההנחה היא כזו:
    במשך שנים סגרו על הרב במעגל שהוא אינו יכול היה לצאת ממנו, אין יוצא ואין בא אלא ברשות המקורבים שרוצים רק כסף.. פדיונות וכו’, הכל שווה כסף. הרחיקו את הרב מהציבור, דבר שהרב לא רצה לעשות.
    באומן, שכרו בריונים שיקיפו את הרב בכדי שיעבור, ואלו פגעו באנשים לעתים. ברור שדעתו של הרב הישיש אינו נחה מכך שמקיפים אותו.

    הרב ראה את כל הסרחון והמסחרה שעשו לו אבל לא יכול היה להגיד מילה כי השתיקו אותו, המעגל שסביבו לא נתן לדברים לצאת החוצה. אין למי לפנות, אין למי להתלונן.
    תבינו שהרב הוא מכרה של זהב למקורבים אליו, הוא מייצר מיליונים ועשרות מיליונים. זו מכונה משומנת שעובדת היטב.
    מה גם שהשמועה אומרת שהצטרפו למעגל הזה כמה משפחות פשע.

    מה עשה הרב בחכמתו בכדי להפסיק את כל השחיתות?
    הרב חשב על תחבולה מעולה שתפוצץ את כל המבצר הזה..
    אמר להם- יש לי רעיון, בואו נמכור כרטיסים לאומן ב 300$ ונמצא תורמים. שכן, לרב לא היתה בעיה למצוא תורמים בכלל.
    ואז, המונים נרשמו ואני ועוד המון נ נחים ביניהם. ואז הרב במכוון לא מצא תורמים ואז הכל התפוצץ לעיני כל, זו היתה עלית מדרגה ואולי אפילו הקש ששבר את גב הגמלים, כלומר, הציבור שסביבו וחסידיו. אז הבינו שיש כאן משהו מסריח.
    בסרטונים של יוטיוב- שובו בנים- השקר הגדול- נשמעים הקלטות של שחיתות מצד המשפחה של הרב ומצד המעגל שסוגר עליו. הם כלל לא מכבדים אותו, הם רואים בו מכונה שמייצרת להם כסף. וגם שם, ההדלפה הזו היתה מצדו של הרב באתכסיא, כמובן. הרב רק רוצה לפוצץ את כל החומות סביבו וזה אכן קשה.
    נסו לדמיין עצמיכם סגורים ומוקפים באנשים שלא נותנים לכם לצאת ולא לדבר עם אף אחד אלא מה שמכתיבים לכם.

    בכל אופן, אז הרב עשה את הטריק החכם, יש לומר, עם העוקץ באומן וזה היה סימן איתות. חכמים קלטו וטיפשים נפלו בהילולת ההאשמות הריקה. מעגל המקורבים קלט את הטריק שעשו להם והחליטו- נשמיד את הרב. לכן כל פעם יש אימרות בשמו. כמו- משיח בחג וכו’. הם רוצים ליצור דעת קהל שלילית ולגרום לכם להאמין שהוא איבד את זה וכבר אינו שפוי.

    האינטרס של המשטרה, כמו של התקשורת הוא ברור- לא בכל פעם תופסים דג עסיסי שכזה, לכן הם ישתדלו שזה יהיה אמיתי. כמו שכבר שמעתי על עד אחד שהודה שהכריחו אותו להעליל.

    כל אחד ואחת מהנשים שעברו התעללות, אפשר לומר שגם אתם הייתם מספרים דברים כאלו בעבור חופן דולרים. ותבינו שמדובר במיליונים.
    שאלו כאן- למה הרב ברח. ואני שואל, אתם בטוחים שאתם לא הייתם בורחים? הא כן, הרי כל אחד ואחד מכם היה מתנהג בנונשלאנט נוסח קלינט איסטווד ונשאר רגוע. הרי זה בלבול המוחין לגמרי, זו מכה קשה והיא מערערת את האדם לגמרי, כל אדם.
    ייתכן גם שהרב לא ממש רוצה להפליל את המשפחה שלו, על אף מה שעושים לו.

    לסיכום- שוב, זוהי רק הנחה, אך יש לומר שזוהי ההנחה היותר מתקבלת על הדעת.
    אנחנו לא יודעים כלום. אבל אנחנו כן יודעים שצריך שאסור לדון אדם עד שתגיע למקומו. ושצריך לשפוט לכף זכות.

    יש לציין, לא כתבתי כאן לפחותים והרחוקים שהמידות שלהם מושחתות והם נכשלים בלשון הרע כל רגע.. כתבתי כל זה רק בכדי שאנשים שמחפשים את האמת לא ייכשלו בהסקת מסקנות ובלדון אחרים- עפ”י שני עדים וכו’. צדק צדק תרדוף. שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק. וכו’. ושינסו לחשוב קצת יותר רחוק. ולא נכשל לעולם ועד.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.